Jostain syystä nenään tuli vienoa kaalinhajua kun katseli noita kommentteja. En tiedä miksi, ehkä olen nähnyt liikaa haiskahtavaa trollausta.Kyllähän noita profiileita yhdistää vahvasti samat asiat kuin rokotevsstustajia, putinisteja yms elämänkoululaisia.
Toisaaalta, ei se väärin ole viedä tyhmiltä niiden rahoja.