Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saakohan näitä teriä vielä Philipsin omasta kaupasta edullisemmin? Katselin juuri vanhoja tilauksia, niin 2 kpl teriä on saanut ainakin vielä 3 vuotta sitten hintaan 12.50 €. Alennuskoodin (-50 %) sai muistaakseni ihan helposti jostain tilaamalla, nyt en vain enää muista miten.
![]()
No mitäpä veikkaat?Onko kukaan testannut Temusta vaihtoteriä? Maksaa kymmenyksen tuosta mutta onko laatua.
Ite olin ihan tyytyväinen. Oli kiva käyttää poolopaitoja pitkästä aikaa. Suosittelen myös Temusta tilamaan ihan kaikki hygieniaan liittyvän muutenkinOnko kukaan testannut Temusta vaihtoteriä? Maksaa kymmenyksen tuosta mutta onko laatua.
Ite olin ihan tyytyväinen. Oli kiva käyttää poolopaitoja pitkästä aikaa. Suosittelen myös Temusta tilamaan ihan kaikki hygieniaan liittyvän muutenkin![]()
PHILIPS5OFF tuolla saa vielä 5% nipistettyä, eli 45,60e jää hintaaAlennuskoodista en tiedä, mutta tällä hetkellä Philipsin kaupassa 4-pack 47,99€ kun taas Tokmannilla 34,99€. 2-pack on 29,99€ vs. 18,89€.
Joskus tilasin Temusta tai Aliexpressiltä yhden terän mielenkiinnosta. Alusta asti se tuntui enemmän nyppivän kuin leikkaavan (ihana pistely tunne) eli ei läheskään yhtä teräviä kuin oikeat versiot.Onko kukaan testannut Temusta vaihtoteriä? Maksaa kymmenyksen tuosta mutta onko laatua.
Juu tilasin ja hajosivat muutaman käyttökerran jälkeen. Täyttä kuraa temun rojut.Onko kukaan testannut Temusta vaihtoteriä? Maksaa kymmenyksen tuosta mutta onko laatua.
Kyllä, myönnän ei liittynyt Temuun. Ajattelin vain, että kohtuu gorella ihmiset saavat taas ajattelmaan ostopäätöksiään. Sori kun tein läpän Mr Mickey MouseMiten tuo kuva liittyy Temuun?Reddit - The heart of the internet
www.reddit.com
Ei, en itsekään tilaa Temusta mitään, mutta tuollainen harhaanjohtaminen on törkeää.
Hyviä uutisia, voit asioida myös Hobby Hallissa jos pooloja riittää.Ite olin ihan tyytyväinen. Oli kiva käyttää poolopaitoja pitkästä aikaa. Suosittelen myös Temusta tilamaan ihan kaikki hygieniaan liittyvän muutenkin![]()
En veikkaa kun kysyn.No mitäpä veikkaat?