OnePlussalta varastettu luottokorttitietoja

nnaku

I'm object-oriented!
Liittynyt
28.11.2016
Viestejä
779
Oneplussan palvelimelle on murtauduttu ja onnistuttu lisäämään haitallista koodia.

Noin 40 000 asiakkaan tiedot on varastettu oneplus.net sivustolta. Varastettu data pitää sisällään luottokortin numeron, vanhenemispäivämäärän sekä turvakoodin.

Hyökkäyksen kohteena ovat käyttäjät, jotka ovat syöttäneet Oneplussan sivuille luottokorttin tiedot marraskuun puolivälin ja 11. tammikuuta välisenä aikana. Käyttäjät, jotka ovat maksaneen tallennetulla kortilla tai paypal palvelun kautta, eivät ole tämän hyökkäyksen kohteena.

[Jan 19 Update] An Update on Credit Card Security
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 171
Jaa siellä on ollut "tein itse ja säästin" -mallinen järjestelmä. Firmat, joilla vähänkään älliä päässä maksavat suosiolla sen vajaa 3 %, minkä kolmannen osapuolen ammattimaiset maksuprosessointia harrastavat firmat vetävät välistä.
 
Liittynyt
12.11.2016
Viestejä
360
Paypal ei ole 100% myöskään. Onneksi mitään ei ole ihtelle sattunut.
 
Liittynyt
28.08.2017
Viestejä
178
Itse tilasin just tuolla välillä mitä tietoja on varastettu. Tilasin kyllä varulta uuden kortin...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 743
Tällästen takia hyvä olla jonkun nettilompakon kautta "luottokortti", voi laittaa saldon nolliin kun ei halua että sieltä kukaa muu vie rahaa. Aktia walletin kautta tuo maksaa euron kuussa ja kortteja saa tehdä niin monta kuin jaksaa :tup:
 
Liittynyt
30.11.2016
Viestejä
323
Tällästen takia hyvä olla jonkun nettilompakon kautta "luottokortti", voi laittaa saldon nolliin kun ei halua että sieltä kukaa muu vie rahaa. Aktia walletin kautta tuo maksaa euron kuussa ja kortteja saa tehdä niin monta kuin jaksaa :tup:
Aktia wallet on kyllä loistava viritelmä, itse käyttänyt n. 2,5v (ennen Elisa lompakko) ja tosi helppo ja nopeakäyttöinen. En nykyisin juuri muuta käytä kuin tuota netissä tehtäviin luottokorttiostoksiin.
 

Jammaz

Kirka Saatana
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
97
Paypal ei ole 100% myöskään. Onneksi mitään ei ole ihtelle sattunut.
Tällästen takia hyvä olla jonkun nettilompakon kautta "luottokortti", voi laittaa saldon nolliin kun ei halua että sieltä kukaa muu vie rahaa. Aktia walletin kautta tuo maksaa euron kuussa ja kortteja saa tehdä niin monta kuin jaksaa :tup:
Mulla paypal johon ei ole liitetty mitään korttia. Lataan paypal-topupin kautta credittiä sinne ja se näkyy siellä samantien :tup:.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
236 374
Viestejä
4 146 326
Jäsenet
70 245
Uusin jäsen
arkistoilija

Hinta.fi

Ylös Bottom