Omavero + S-Pankki = FAIL?

Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 528
Olen yrittänyt päästä omaan veroon sisälle viime viikosta lähtien.
Yritän tunnistautua S-Mobiilin QR koodilla mutta se vain vilahtaa ruudussa siten ettei ehdi tunnistautua.

Olen kokeillut Chromella,FF, ja Edgellä.
Lisäksi kokeilin ekan kerran tosiaan viime viikolla ja ajattelin että siellä on joku bugi jonka ne korjaa...

No ei siis toimi edelleenkään.
Kuitenkaan mitään infoa siitä että olisi joku vika ei ole.
Luulisi että ko. yhdistelmä on aika yleinen.
Voisiko joku kokeilla tekeekö samaa vai onko vika mun läppärissä tms.

Mitä voisi kokeilla?
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 528
Kyllä se toimi (Android 10, Samsung G S9)
Erikoista. Kokeiliko siis site että qr koodi omaveroon kirjautuessa oli tietokoneen ruudulla ja Samsungilla sitten sen luku s-mobiililla?

Mä kokeilin kirjautua S-pankkiin niin sinne pääsen kyllä mutta en tuonne omaveroon
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 528
No nyt pääsin FF:lla sisään kun pitää yksityisen tilan päällä.

Vika siis mun läppärissä mutta missä se voi olla kun vaikuttaa kolmeen eri selaimeen samaan aikaan?
 
Liittynyt
27.12.2018
Viestejä
2 390
En ole käyttänyt S-tunnistautimista aiemmin, mutta näyttää menevän parhaiten sormenjälkitunnistuksella S-mobiilissa tietokoneen kanssa niin, että
- olet tunnistautumista vaativassa palvelussa X, jossa valitaan tunnistustapa, yhtenä valintana S-pankki
- kirjaudu S-mobiiliin, sivulle jossa lukee tunnistautuminen ja lue QR-koodi
- klikkaa X:ssä S-pankkia rauhallisesti kerran tai kaksi, jotta QR-koodi tulee näkyviin
- täppää S-mobiilissa QR-koodia ja osoita takakameraa näyttöön/QR-koodiin (ei liian lähelle)
- QR-koodi häviää näkyvistä
- S-mobiilissa pitää vielä vahvistaa sormenjäljellä
- tunnistautuminen onnistui
 
Liittynyt
27.12.2018
Viestejä
2 390
Vika siis mun läppärissä mutta missä se voi olla kun vaikuttaa kolmeen eri selaimeen samaan aikaan?
Jokunen päivä sitten uutisoitiin S-pankin tunnistautumisongelmasta. Ehkä silloin kokeilit kaikkia selaimia, ja online.s-pankki.fi -evästeitä jäi jokaiseen, ja myöhemminkin aiheuttivat ongelmaa (mikä on aika yleistä).
Poista nuo, ja kokeile joskus uudelleen tavallisessa selainikkunassa.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 528
Jokunen päivä sitten uutisoitiin S-pankin tunnistautumisongelmasta. Ehkä silloin kokeilit kaikkia selaimia, ja online.s-pankki.fi -evästeitä jäi jokaiseen, ja myöhemminkin aiheuttivat ongelmaa (mikä on aika yleistä).
Poista nuo, ja kokeile joskus uudelleen tavallisessa selainikkunassa.
Tässä oli vika, nyt toimii. KIITOKSET!
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 984
Viestejä
4 208 730
Jäsenet
70 999
Uusin jäsen
f1-fani1983

Hinta.fi

Ylös Bottom