- Liittynyt
- 22.12.2016
- Viestejä
- 390
No niin, nyt ois se taivaspaikka viimein lunastettu. Tuota tavaran kuljetustarvetta kun aina säännöllisen epäsäännöllisesti on ja naapurin kuljetusyhtiöltä jäi yli moinen pitkä-puolikorkea transvestiitti, niin lunastin pakun ykkössatasilla itselleni. Tekniikka ok-kunnossa ja suht vähän (370tkm) rullattu. Tästähän oli ostaessa startti ja laturi sökönä; startti lähti pelaamaan pelkällä herkistelyllä, katsotaan miten laturin kanssa käy että selviääkö pelkällä hiilten vaihdolla vai tarvitseeko uusia koko hökötys. Eipä silti paha takaisku ole, näkyi olevan 150e + pantti ko. osa. Kori on mitä nyt jakoraketilta sopii odottaakin, muutama lommo siellä täällä ja hieman pintaruostetta. Edellinen omistaja oli myös ilmeisen kettuuntunut Fordin konepellin avaussysteemiin mallia haistakukkanen, rälläkkä oli siis laulanut. Nyt toimii.
Aluksi kunnon pesu liukkarilla ja yleinen siivous. On muuten vanerointi ihan hyvässä kunnossa. Bonuksena liukuovet molemmin puolin. Ai niin ja toimiva Webasto.
Tässä ennen talven tuloa täytyy myllytellä nuo auton omat myrskylyhdyt ja askarrella tallissa lojuva 150w ledibaari keulalle joko valoraudan kanssa tai ilman. Upeat Fixuksen pölykapselit tuli myös ostettua yleisilmettä piristämään. Vanteita en mahda raaskia investoida tämän hintaluokan kamppeeseen. Ruostekorjauksia ohjelmassa sitten talven jälkeen.
Joopa joo. Tässä vähän toista tonnia on tullut ajeltua ja siihen on mahtunut käsijarruvaijerin, vetarin suojakumin, laturin, startin ja kytkinpaketin sekä vauhtipyörän vaihto + pientä hitsausta. Liukuovien kahvat vaihdoin myös molemmin puolin, vaikka aukesivat niin ei ollut mukava repiä pelkistä kahvan jämistä auki. Vertaistukiryhmästä löytyi myös lasille aurinkolippa ja keulille valorauta sekä omasta varastosta varsin pystyvä ledbar, aivan toista kuin Transvestiitin omat myrskylyhdyt. Kuten kuvasta näkyy, ulkonäkökin on sen verran siistiytynyt että konepelti + lukkopelti on uutta. Viha-rakkaussuhde alkaa kallistua jälkimmäiseen