Omat autot -esittelythread! (KESKUSTELUA VAIN ESITELLYISTÄ AUTOISTA!)

Poppamies

Que pasa, ese?
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 707
Vittuilun makua :D :D :D
Kattoluukku vain nostaa painopistettä.
Comfort Access ärsyttää kun pitää vaihtaa paristoa.
Msport alusta tulee kalliiksi kun takarenkaat on niin kauhean leveät.
Dynaamiset ajovalot on turhake, toimii vain inspillä testatessa.
Kannattaa sittenkin ostaa karvalakki.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
374
Kattoluukku vain nostaa painopistettä.
Comfort Access ärsyttää kun pitää vaihtaa paristoa.
Msport alusta tulee kalliiksi kun takarenkaat on niin kauhean leveät.
Dynaamiset ajovalot on turhake, toimii vain inspillä testatessa.
Kannattaa sittenkin ostaa karvalakki.
Joo, onhan tossa reikiä varustelistauksessa, mutta työmatkapeliksi jolla heitetään vähän pitempiäkin lenkkejä mukavuushilppeet oli etusijalla. Ittelle tärkeimmät oli 3.0l N53, comforttijakkarat, proffanavi, tutkat edessä ja takana, minimissään hifipaketti ja ilman kattofönäriä. Muutama panoraamakatollinen mese ollut työautona ja en kyllä sen viehätystä oikeen näe. Ainoot mitä kaipais on tuo avaimeton käynti ja adaptiivivakkari.
Hudista tai aktiivitolpista en itseasiassa tiiä onko tällaseen prolemalliin edes noita saanut - yhtäkään jossa noi olisi en nimittäin oo nähnyt. Eikä nyt hirveen monesta karvalakista löydy persgrilleillä olevia takapenkkejä tai sähkörullaverhoja ;)

Verraten siihen mitä tuosta sai köyhtyä niin harvassa suomipelissä on noinkaan hyviä hilppeitä.

Ja jätetään ne korisarjat oikeille ämmäläisille. Tavallinen peli kuiteski kysessä - niillä joilla on paalua sen V10:n kanssa elämiseen on oikeus näyttää sitten siltä Keravalaisomistajan 530D:ltä.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
461
Miten putkisto vaikuttaa takuuseen?
täälläpäin maailmaa tykkää auto valmistajat yrittävät kaikin keinoin takuukorjauksia hylätä jos autoa on jotenkin viritetty, ja liittyy moottoriin/voimasiirtoon tjsp.


Hinnat tippunut siitä mitä aikoinaan oli, ei jäänyt aikoinaan kymppitonnista paljon jäljelle kun itse olisi asentanut

 
Viimeksi muokattu:

Poppamies

Que pasa, ese?
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 707
Hudista tai aktiivitolpista en itseasiassa tiiä onko tällaseen prolemalliin edes noita saanut - yhtäkään jossa noi olisi en nimittäin oo nähnyt.
Ja jätetään ne korisarjat oikeille ämmäläisille. Tavallinen peli kuiteski kysessä - niillä joilla on paalua sen V10:n kanssa elämiseen on oikeus näyttää sitten siltä Keravalaisomistajan 530D:ltä.
M5 E61 yli 250kmh ajaneena se oli vähän pettymys. Tykkään ahdetun väännöstä eikä tuosta kuitenkaan prätkän tyyppistä kierros fiilistä saa.


 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 605
Taas vaihteeksi ranskis, jolla olen ajanut noin 1000km. Citroen C4 1.6 bensa, 2004 294tkm. Halvassa autossa oli jotain aika isoa vikaakin, mutta korjaantui ainakin toistaiseksi tai hetkeksi. Kampiakselin asentotunnistimen johtoja vähän vain siirsin suorempaan. Omituinen vika siis oli, eikä auto käynnistynyt. Auton plussana vakionopeudensäädin ja kyyti on suht ok. Kuten näkyy niin kynnys on tunkattu vähän linttaan, on siis nostettu ihan väärästä kohdasta. Ei onneksi vakava juttu.

IMG_20200611_130954.jpg
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 181
kyllähän BMW:llä yksisivuinen varustelista on lähinnä häpäisy. Toiselle sivulle ulottuva on "Semi-Voll" ja kolmannelle vasta "Voll".
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
481
Piti haalia lisää romua pihan täytteeksi:



VW Transporter Doppelkabine Syncro 2.5 TDI -02. Moottori on tyypiltään AXL, jota tunnetusti voi viritellä sinne pariin sataan heppaan ilman isompia investointeja. Rajavartioston alkujaan, joten jonkinmoisena erikoisuutena takaovet molemmin puolin.

Laittamista aika tolkuttomasti, mutta siksipä tuon hommasinkin. Perusfiksauksen lisäksi visioita olisi vaikka millaisia. Pitää ensialkuun selvittää mitä katsastusteknisiä asioita tulee ottaa huomioon, jos/kun haluaa tuosta lavakopista eroon. Tavallista lavaakaan ei toki ole tulossa vaan joko flatbed tai sitten joku muu viritelmä.
Tätäkin projektia nysvätty ja sain sen maalariltakin tänään. Vielähän tässä on hommaa mutta mukava nähdä jotain valmistuvankin:



Väriksi valikoitui Porschen värikartasta tällainen, että löytää omansa Prisman parkkipaikalta. Alustaa tulossa, enkä ole ihan varma jääkö nämä Azevit vanteiksi vai jotain muutako sittenkin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 181
Mitä sä tosta varsinaisesti aiot tehdä? Tai siis mihin käyttöön?
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
390
Vapuksi otettu diktaattori ajoon, avolle vielä vähän turhan kylmät kelit. Nyt mietinnässä mimmoset 20" fillarit tuohon laittas kun kerkesin jo JR23 tilata 10&10,5" leveinä vaan oli leveemmät loppunu joka paikasta. Tuppaa vähän semmoset olemaan noi kaaret että imasee helposti vähän isommatkin vanteet.


Tuli nyt sitten tollaset Transformers-vanteet lätkästyä alle. Kyllä noihin alkaa pikkuhiljaa silmä tottua, pienesti korkeemmat kumit ois vaan saanu olla. Ensi kerralla viisaampana sitten.

Selailin muuten vanhoja huoltokuitteja ja hymähdin itsekseni kun liikkeen kuitissa oli selostus tuosta merkin vaihdosta. Edellinen omistaja oli nimenomaan halunnut tuon "760i" -badgen eikä tähän kuuluvaa "760Li" -merkintää. Onko tämä nyt se upbadgingin vastakohta?
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 888

















Siinäpä pienpätkä miltä se diesel auto kuullostaa
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 027
Ei kai tälle ole mitään erityistarkoitusta mielessä. Tai käyttökohdetta. Auto siinä missä muukin, jolla siirtyilee paikasta toiseen.
On kyllä härski väri, ei ainakaan tule parkkipaikalla tilannetta ettei tahdo löytää omaa autoaan.

Mielenkiintoista nähdä, mikä on projektin lopputulema.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
390






Lisää amiskäyttiksen pakotusta. Vanteiksi valikoituivat loppujen lopuksi kuitenkin perusvarmat BBS RS:t. Väri vielä vähän mietinnässä, toisaalta tekisi mieli mennä siitä mistä aita on matalin ja vetää vaan vaihdetut osat korin väriin, kun taas toisaalta värinvaihtokin houkuttelisi...

Ehkä kuitenkin hieman konservatiivisemmin kuin @Henkilöasiakas omansa toteuttanut :x3:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
563
Laitetaas omatkin kulkineet näytille pelkän muiden omien kommentoinnin sijaan..

Kesäkäyttisharrasteraksapaku:
ford.jpeg
Ensi vuonna 50v täyttävä työkalu. 302 cid V8, 3 vaihteinen automaatti, sopivasti lotkotusta putkista. Ohjaustehostinta ei ole, ei tee mieli taskuparkkeerata kaupungilla:rolleyes:, mutta muuten ei haittaa. Jarrutehostin sentään jo löytyy (rummut joka nurkassa). Kulkee ihan riittävästi ajo-ominaisuuksiin nähden:nb:

Ja sitten ympärivuotinen käyttis:
saab.jpeg
2,3t Vector, suht vakio vissiin. Näillä keleillä parasta on ilmastointi ja tummat lasit. Harrasteautohan se tämäkin alkaa jo olla..

Tällä hetkellä olen kalustoon enemmän kuin tyytyväinen.
 
Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
140
Suorastaan kaunis nappisilmä:love:
Kiitos! Tämä oli tämmöinen heräteostos emännän kanssa puoliksi. Lattiat tein eteen molemminpuolin uusiksi ja hommasin parit ehjät turvavyöt, muuten meni ihan kiillotteluilla. Ps. Komia voorti!

Pitää sanoa, että on tuossa melkoinen ero kyydissä kymmenen vuotta vanhempaan toisen suurvaltion autoon verrattuna.
14838121.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 181
Heh, tuli siirryttyä ilmavolkkareihin. K70 Volkkarin vaihtelin tällaiseen aika "retro" henkiseen laitteeseen.

VW -Ilmajäähypiireissä näitä Californialookereita ja muuten vain rakenneltuja ei ilmeisesti oikein arvosteta mutta muutamaa testattuani ei tarvinnut miettiä onko kivempi ajella tällaisella "modernisoidulla" -versiolla vai alkuperäisellä 1300cc pahnanpöllyttäjällä. Tällä sentään pystyy ajelemaan motarilla ja mutkapätkälläkin vähän kepittelemään. Kivaa vaihtelua uudemmille autoille.

Perimätiedon mukaan kone 1700cc. Mun mielestä tää on hauskan näköinenkin joskaan ei kovin vakavahenkinen laitos =)



 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
481
Transportteriin lavaa tuli värkättyä ja nakattua se rungon päälle mallailtavaksi. Materiaaliksi valikoitui 168mm leveä Siperian lehtikuusilauta ja tässä pariin kertaan venelakalla vedettynä ja vähän märkänä vielä:



Tuohon tulee todennäköisesti reunoihin upotettuna kuormansidontakoukut, vaikka mitäänhän tällä ei varmaan tule kuskattua. Takavalot tulee muuttumaan muunlaisiksi, kunhan löytää hyvät ja saa askarreltua paikalleen. Voi olla että koko takapaneeli kokee vielä jonkinlaista kehitystä. Saapa nähdä. Lokasuojaakin tarjosin vähän "sinne päin", jotta näkisi millaiseksi kokonaisuus muodostuu:



Katsastusteknisistä syistä kopan ja takarenkaan väliin pitää laittaa alleajosuojat, josta on jo jonkinlainen visio olemassa. Uusi pakoputki vähän harmittavastikin paistaa tuolta välistä kiiltävänä. Tai sanotaanko näin että jonkun viikon päästä paistaa harmittavasti ruosteisena, ellei sitä maalaa.

Harmi että kesäloma loppui nyt, niin hidastuu vähän projektin eteneminen.
 

tuoppi´

Kapitalisti
Köyhä
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 712
Etkö meinaa laittaa lavaan mitään kaiteita? Näyttää aika hassulta ilman mitään.
 

Galaxy

Team H2O
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
977
Olen pahoillani, mutta väkisinkin kuva herättää pientä huvitusta. Melko hämmentävä auto on puunattu kuntoon ja lava jota ei käytetä on käsitelty muutamaan otteeseen...

Samaan aikaan talo kaipaisi hieman maalia :rolleyes:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
481
Olen pahoillani, mutta väkisinkin kuva herättää pientä huvitusta. Melko hämmentävä auto on puunattu kuntoon ja lava jota ei käytetä on käsitelty muutamaan otteeseen...

Samaan aikaan talo kaipaisi hieman maalia :rolleyes:
No varsinaista järkeähän ei aina harrastuksissa ole muutenkaan, jos siltä kantilta asiaa katsoo. :) Talo on kuitenkin vanhempieni kesäpaikka ja kaipaisi aika paljon muutakin kuin vain maalia.
 

sjamy

Valokurwaaja
Liittynyt
06.02.2017
Viestejä
150
Melko hämmentävä auto on puunattu kuntoon ja lava jota ei käytetä on käsitelty muutamaan otteeseen...
Tästä tuli mieleen, kun kumppani ihmetteli miksi imusarjaa pitää kiillotella viimeisen päälle kiiltäväksi. Ja miksi sen päälle pitää tehdä viimeiseen asti kiillotettu kuori hiilikuidusta. Ja miksi ylipäätään konehuoneeseen pitää mitään visuaalista tehdä, kun eihän sitä ulospäin näe. Ja miksi tuo kaikki pitää tehdä vanhaan jenkkipakuun. Toisille auto on vain väline liikkumiseen ja toisille talo on vain paikka nukkumiseen :)
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 243
Ai millä tapaa vaarallinen? Sama väliseinä tossa on kun pakussakin, onko pakutkin järjettömän vaarallisia?
Pakettiautossa on seinät kontin ympärillä ja tuossa ei taas mitään eli tavarat huonosti kiinni ja tippuvat kesken matkan pois kyydistä esimerkiksi. Ei tässä puhe ollut mistään väliseinästä vaan lavan reunoista/seinistä.
 

H0rna

Oberste Führer
Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 178


Tuli nyt sitten tollaset Transformers-vanteet lätkästyä alle. Kyllä noihin alkaa pikkuhiljaa silmä tottua, pienesti korkeemmat kumit ois vaan saanu olla. Ensi kerralla viisaampana sitten.

Selailin muuten vanhoja huoltokuitteja ja hymähdin itsekseni kun liikkeen kuitissa oli selostus tuosta merkin vaihdosta. Edellinen omistaja oli nimenomaan halunnut tuon "760i" -badgen eikä tähän kuuluvaa "760Li" -merkintää. Onko tämä nyt se upbadgingin vastakohta?
Eipä ole tuollaista vastaan tullut että badge vaan vaihdetaan downgreidattuun... :hmm: Itellä edellisessä parissa golffissa ja nykyisessä audissa on vaan ollut tuo lisävaruste tilatessa että mallimerkit pois...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
481
Saako tosiaan tehdä lavan ilman kunnon etulaitaa? Järjettömän vaarallinen ainakin jos mitään koskaan kuskata meinaa.
Kyseessä huoltoautoksi rekisteröity ajoneuvo, eikä lavalle ole mitään erityisiä vaatimuksia; saa olla vaikka pärekori lavana, jos siltä tuntuu.
 

H0rna

Oberste Führer
Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 178


Tässä se on. Ensiautoni.
Rakkaudella hankittu pikku Hyundai Getz 1.1 5D musta.
Saanut hyvää huolenpitoa, kuten ansainnut aidot Denson iridium tulpat ja syönyt lisäaineita!
Kuluttaa tasan 6L kaupungissa ja alle riippuen ajotyylistä. Ollut käytössä vuoden perheellä ja omassa käytössä vähän alle 3kk (sain ajokortin silloin). Paljon huoltoon kulunut rahaa, mutta sen arvosta.
Autoon on mm. kytkinpakettivaihdettu, suodattimet vaihdettu, ilmastointi vaihdettu, öljyt vaihdettu ja lisätty ekan kerran omenan tuoksuista kesäkäyttöön tarkoitettua tuulilasinestettä.
Arviolta olen ajanut autolla itse noin 6230km, eli en paljoa. Turvallisen tuntuinen moottoritiellä ja mahtuu isompikokoinen sisälle ilman ahtaan tunteisuutta.
Auto kaipaisi edullista myllytystä, mutta ei kaukaa huomaa tarvetta... Yhteensä autoon olen kokonaisuudessaan noin 3200€ käyttänyt sisältäen polttoaineet. Käytän koko kesän auton kanssa puuhasteluun, eipä tässä töitä tai parempaa tekemistä ole. Tänää pesetin autoa ulkoa ja imuroin ja matot pesin. Huomenna koitan sisältä pyyhkiä kojelautaa ja kiillottaa vähäsen.

Onhan tässä tietenkin pientä sanomista, tuulilasista ja katsastuksessa muutamia huomautuksia, mutta vuoden saan nauttia ajosta.
En parempaa autoa ole löytänyt, vaikka väkisin olen yrittänyt. Parempi auto maksaa yli 4000€. Isommalla autolla ei pk-seudulla mahdu liikkumaan ja jos isompaa harkitsee, niin paku se kannattaa olla. :comp2:
Pitää vielä rempata autoa, eikä kerrostalossa ja ilman välineitä itse mihinkään pysty. Sentään voin nauttia tuulilasin pyyhkimien vaihdosta itse. Puhaltaa kylmää ilmaa! Ulkona +32.9°C ja auton sisällä +13.1°C. Aion nauttia autostani vielä pitkään, koska ei järkevää syytä vaihtaa toiseen ja ei ole varaa. (Seuraava auto ehkä parin vuoden päästä Kia Picanto, koska maksaa uutena alle kymppitonnin tällä hetkellä tai muu vastaavanlainen mini auto, jossa pienet ylläpidot ja kulutukset) . Tällä autolla mä päivittäin ajelen. Tänääkin ajoin 320km yhteensä. :hammer:
Ei siinä. Varmasti kiva kulkine, mut kyllä sä sen auton vielä löydät ennenpitkää :lol:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 027
Aika velho saa olla, että alle kuudella pääsee kaupungissa, kun speksattu kulutus on 6,9 l/100km kaupungissa.

Omassa Cliossa speksattu kulutus on 5,5 l kaupungissa, mutta ei se kyllä niin vähällä mene vaikka kuinka yrittäisi. Ajotietokone sanoo keskikulutukseksi tällä hetkellä 6,1 l.

Espacessa keskikulutus ajotietokoneen mukaan on alle kuuden, mutta sepä onkin diesel ja sillä ajetaan pidemmät siirtymät koko perheen voimin. Mutta se, että isommalla autolla muka ei voi ajaa kaupungissa, on paskapuhetta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.06.2017
Viestejä
330
Aika velho saa olla, että alle kuudella pääsee kaupungissa, kun speksattu kulutus on 6,9 l/100km kaupungissa.

Omassa Cliossa speksattu kulutus on 5,5 l kaupungissa, mutta ei se kyllä niin vähällä mene vaikka kuinka yrittäisi. Ajotietokone sanoo keskikulutukseksi tällä hetkellä 6,1 l.

Espacessa keskikulutus ajotietokoneen mukaan on alle kuuden, mutta sepä onkin diesel ja sillä ajetaan pidemmät siirtymät koko perheen voimin. Mutta se, että isommalla autolla muka ei voi ajaa kaupungissa, on paskapuhetta.
Isossa kaupungissa, jossa jatkuvasti katutöitä ja ahtaat tiet, sekä parkkipaikat estävät hieman ajamista. suurella autolla. Voi ajaa vaikka rekalla, kunhan vaihtaa tietä tarpeen tullen ja perkkeeraa tilavaan paikkaan.
Ajatko kierrosluku mittari noin 900-1200rpm välillä ja painat kaasua hellästi? Itse ymmärsin, että lähinnä pelkän kaasupolkimen vaikuttavan polttoaine kulutukseen. Mitä vähempi painaa ja mitä vähemmän tallaa pohjaan, niin sitä vähempi kuluttaa. Itse tosi harvoin pysähdyn valossa tai painan jarrua. Annan auton liikennevalojen lähestyessä valua ja toivon valojen muuttuvan vihreäksi. Enkä tyhjäkäynnillä autoa pidä päällä ja ilmastointi ei vaikuta paljoa kulutukseen. Taloudellista ajotapaa, kun autokoulussa pari kertaa opettelee niin jää opetus mieleen. Pahimmillaan ajamallla nasta pohjassa ja kierrokset jopa 2100-4200rpm, niin tottakai auto kuluttaa jopa 11L/100km ja tämän tiedän, koska annoin sukulaisen ajaa autolla ja tykkää ajaa, miten huvittaa.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
374
Isossa kaupungissa, jossa jatkuvasti katutöitä ja ahtaat tiet, sekä parkkipaikat estävät hieman ajamista. suurella autolla. Voi ajaa vaikka rekalla, kunhan vaihtaa tietä tarpeen tullen ja perkkeeraa tilavaan paikkaan.
Suomessa ei kyllä semmoista kaupunkia ole, missä ei pitkän akselivälin ässämersulla voisi ihan hyvin ajella ja pysäköidä aivan normaalisti. Ei tuo Getzikään poikittain ruutuun mahdu.
 

Taikaorava

Virallinen varajäsen
Platinum-jäsen
Team R&T
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
197
Viimeisten 3 kuukauden aikana hankittu kalusto.
Ensin heti Suomeen muuton jälkeen piti löytää mahdollisimman nopeasti mahdollisimman edullinen ja luotettava ajopeli.
Oli oikeastaan melkoinen löytö bongata ihan naapurista 116K ajettu 2002 Avensis.

Nyt sitten lisäksi vähän mukavampi auto pidemmille matkoille. Uhkarohkeasti päädyin ranskikseen, noilla tippuu käytettynä hinnat kuin lehmän häntä vaikka varustetaso on erinomainen. 2017, 33K mittarissa Intense varustuksella oleva Talisman. Katselaan nyt kauanko kestää.

auto_LI (2).jpg
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 181
Ei kait noissa mitään ihmeellisiä sudenkuoppia ole. Talisman on harvoja raneja joista uskon että muotoilukin kestää aikaa. Tuo on ihan komean ja särmikkään näköinen laite. Jos jotain miinuksia niin keskikonsolin näyttö on samalla tapaa ikävän halvan tabletin oloinen kovissa muovikuorissa, vähän kuten Mondeossakin... Muutenhan laatuvaikutelmakin alkaa olla jo fiksulla tasolla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
167
Talismania itsekin katselin viime vuoden puolella, kun kriteereinä oli uudehko ja hyvinvarusteltu auto sopuhintaan. Sillä kertaa päädyin toiseen merkkiin, mutta jäi vaikutelma, että tuossa pitäisi olla hinta ja laatu hyvässä suhteessa, ja tosiaan ranskalaiseksi ulkonäkökin varsin hyvä. Mukava olisi kuulla kokemuksiakin sitten kun niitä alkaa kertyä.
 
Liittynyt
26.04.2017
Viestejä
976
Nämä "ei halutut" isot autot ovat niitä kaikkein parhaimpia ostoksia vähän ajettuina. Ensimmäiselle omistajalle ehkä huonompi diili kuin Toyota, mutta seuraavat omistajat kiittävät.

Enpä taida enää itsekään siirtyä takaisin saksalaisten premiumiien rattiin ylihinnalla kun silti korjattavaa riittää melkoisesti. Ennemmin jokin vähänarvostettu ja siten edullinen "muoviromu" pienillä kilsoilla ja murheettomia kilometrejä tiedossa. Silti saa nauttia tehokkaasta moottorista automaattivaihtein ja ison auton rengasmelu pysyy riittävän vaimeana.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 181
Siinä tapauksessa varmaan itse kääntyisin ennemmin vielä Japanilaisiin jos pelkkä tekniikan kestävyys ja edulliset kilometrit houkuttaa.
 

Poppamies

Que pasa, ese?
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 707
Nämä "ei halutut" isot autot ovat niitä kaikkein parhaimpia ostoksia vähän ajettuina. Ensimmäiselle omistajalle ehkä huonompi diili kuin Toyota, mutta seuraavat omistajat kiittävät.

Enpä taida enää itsekään siirtyä takaisin saksalaisten premiumiien rattiin ylihinnalla kun silti korjattavaa riittää melkoisesti. Ennemmin jokin vähänarvostettu ja siten edullinen "muoviromu" pienillä kilsoilla ja murheettomia kilometrejä tiedossa. Silti saa nauttia tehokkaasta moottorista automaattivaihtein ja ison auton rengasmelu pysyy riittävän vaimeana.
Heitäs nyt sellainen tehokas iso hiljainen auto. Renault Talisman ei taida osua segmenttiin. Just sain leiman 440tkm saksalaiseen, piti vaihtaa kallistuksen vakaaja ja seisontajarrun kilkkeet.
Edit. Ja ensimmäisen vaihdatin omaehtoisesti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 181
Mulle tulis mieleen joku 607 pösö, tosin ne ei kyllä ole mitään tuoreita. Niitä ei tainnut uutenakaan haluta kukaan ja hinta oli aika matala ominaisuuksiin nähden sitten jokusen vuoden ikäisenä. Karmea sellainen oli ajaa mutta pelkkään matkantekoon ihan mukava laite, suhteellisen hiljainenkin.

Nissan Maxima oli joskus vähän samaa kategoriaa.
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 787
Tällänen tuli tänään haettua. Maaliskuussa tilattu. Skoda Fabia Combi Style, 1.0TSI 110hv.
En oo skooda-miehiä ite vaikka saman konsernin vehkeitä pihassa onkin, mutta toi on saatanan hieno väri. :thumbsup:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 245
Ja Opel Kadett GSi:ssä oli 80-luvulla digitaalinen nopeusnäyttö, oli muuten hienon näköinen juttu siihen aikaan, kun samaan aikaan telkusta tuli Ritari Ässää :D

Fiat Tipo DGT, noissa oli koko mittaristo digitaalinen...

7021631_dda94b6a6a82b2091a1bb5e1e4c21ca9_wm.jpg


Oli muutenkin hyvä auto aikansa italialaiseksi. Tollasella pöristelin ysärillä kunnes volvo tuli kylkeen kolmion takaa ja paska lunariin.
 

tuoppi´

Kapitalisti
Köyhä
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 712
Nuo kasari-digimittarit on nykyään retrocool.

Hieman harmittaa kun oma Corvette tuli hommattua uudemmalla mittaristolla eikä tuolla upealla ritari ässä mittaristolla. Alunperin oli tarkoitus kyllä.

Vanha


Uusi
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 661
Viestejä
4 187 803
Jäsenet
70 776
Uusin jäsen
Fancy

Hinta.fi

Ylös Bottom