Omat autot -esittelythread! (KESKUSTELUA VAIN ESITELLYISTÄ AUTOISTA!)

Javaq

ſ ɐ ʌ ɐ b
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
863
Mazdoista en ole muuten niin välittänyt, mutta tuo moderni MX-5
on kyllä komea auto ja varmasti hauska ajaa.
 
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
579
Kuinkas pitkä sähkö-range tuossa on oikeassa elämässä?
Täys lataus näyttää 54km autossa ja softassa 58km. Yhden suuntaisena matkana mulla on 35km josta noin 16km 120kmh motaria, 14km 100kmh maantietä ja loput kaupunkia. Sanotaan et jos ajan satasen alueella 110kmh ja motarilla 130kmh ni kotiin päästyäni akun kantamaa jää noin 8-12 kilsaa (riippuu vähän nopeusvaihteluista ja käyttääkö vakkaria). Motarihan sitä akkua syö tosi paljon etenkin jos vetelee vakkarilla 130kmh koko pätkän. Tämä siis kesäkuun aikana. Tällänen riittää meikäläiselle erinomaisesti kun lataus onnistuu niin töissä kuin kotona.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
452
Tuorein Femma tuli pestyä ekan kerran tuossa hiljattain (juu, ajeltu vain jätskinsyöntikeleillä :tongue: )
Softakin meni uusiksi SID-infon kaipailun takia, samalla tuli maltillinen tehopäivitys lukemiin 240Hv/400Nm etanolilla. Ihan sopiva piristys kuminauha-automaattiin :smoke:

Ja kyllä, tuplaputket on overkilliä tuossa vekottimessa. Tai ylipäätään kaikissa rivinelosissa. Äänet on kieltämättä aika hyvät kuitenkin, ei mitään käryä, että mikä rööri tuolla roikkuu. Perheen 45Hv/50Nm tehokkaampi Aerofemma kuulostaa ruohonleikkurita tuohon verrattuna, vaikka isompaa kiinarosteria on ahtimelta takapuskuriin :btooth:




 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 244
20220623_230710.jpg


Oma Mese. Puskurista pitäisi korjata tuo osuman jälki, peilit ja takaluukku teipata myös mattamustaksi. Katsastettu ilman huomautuksia. 140k ajettu. Kesäkuussa meni bensaan 420e :( Teippasin nuo A-tolpat ja mietin, että helppoahan tämä on, mutta kyllä tuo konepellin teippaus oli aika urakka. Todella hankalaa saada viimeisen päälle, onneksi oli kaveri apuna auttamassa. Maski ja tähti on maalattu ihan Mastonin mattamustalla. Katto toimii moitteetta ja melkein koko autokin, ainakin suurimman osan ajasta. Kaikenlaista pientä on ollut koko omistuksen ajan, kerran jäin melkein tielle, kun kampiakselin hihnapyörä repesi, mutta onneksi oman parkkipaikan läheisyydessä. 3.2l v6 + automaatti.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
223
ah4 copy.jpg

ah2 copy.jpg

ah1 copy.jpg

ah33 copy.jpg

ah7 copy.jpg


Laitoin tänne kuvan viime syksynä, kun ostin BMW 335i Active Hybrid 3 (2013) -auton. Vielä silloin en täysin ehkä ymmärtänyt, kuinka harvinainen peli on kyseessä. Tiesin, että halusin 335i:n, ja tämä oli tarpeeksi lähellä. Nyt autoa on laitettu ihan mukavasti, ja selvisi sekin, että Suomessa näitä on vain muutama yksittäiskappale. Kokonaistuotanto oli koko maailmaan vain 5105, josta Amerikkaan meni vaivaiset 1000. Yhteenkään en ole törmännyt, mutta tiedän ainakin yhdestä toisesta Suomessa tämän kappaleen lisäksi, koska oma autohuoltopaja osasi kertoa että heillä käy toinenkin samanlainen auto. Harvinaisuudesta kertoo varmaan sekin, että Tampereen BMW ei ole koskaan tällaista autoa saanut huoltoon. Helsingissä auto tunnettiin.

- Rakennettu 335i:n pohjaan, N55-moottori, F30-kori.
- 425 hp (Vakiona 340 hp), Vääntö 523 nm (Vakiona 450 nm)
- 0-100 km/h: 4.5s (Vakiona 5.3s)
- Putkia vaihdeltu, takavalot vaihdettu, ja paljon kaikkea muuta mitä ei tähän jaksane luetella.
- Softaa sisässä Bootmod3 ja xHP.
- Autolla tuli juuri 160t täyteen.

Vuodessa ainoa vika on ollut vasemman peilivilkun rikkoutuminen. Toki olen paljon vaihtanut osia jo etukäteen.

Ongelmana varsinkin Amerikkalaisille on nyt se, että jos hybridiakku menee rikki, sen vaihto maksaa yli 10,000€. Suomessa kyselin marmorilta hintaa huvin vuoksi, ja sanoivat että 2600€. Eli Amerikkalaisille olisi halvempaa tuoda auto Suomeen, korjauttaa täällä ja shipata takaisin kuin maksaa kulut omassa maassaan. Voi olla, että vaihdatan tuon akun vuoden kahden sisällä, ennen kun jättää tielle. Auto ei siis jostain syystä toimi ollenkaan ilman hybridipuolta.

Vaikka kyseessä on hybridi, kulutus on omalla ajotavalla ysikasia tankaten n. 10.3L sadalla. Jos ajaisi Eco Pro:lla, päästäisiin ehkä alle 6L:n. Sellaista ajotapaa ei vain malta tällaisella pelillä harrastaa. Tämä autohan oli käytännössä vain BMW:n oma pieni testi siihen, miten hybridiakku toimisi 335i:n kanssa tuomaan siihen lisätehoa. Hyvin näyttää toimivan. Suurin osa komponenteista on samoja 335i:n kanssa, mutta muutama eroavaisuus löytyy. Plussaa on tietysti se, että verot ovat pienet, kun tämä luetaan virallisestikin hybridiksi, eli 'vihreäksi autoksi'.... en valita.

Tuli myös nauhoitettua tästä POV-video ja lisättyä siihen kaikki tiedot jotka olen oppinut, koska videot ja muu informaatio tästä autosta on täysin kiven alla.

 

Pyrres

Apina koulutuksessa
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
3 368
Jaahas... Tuli sitten vaihdettua ensikertaa japanilaiseen kulkineeseen. Tesla myyty ja tällä hetkellä kova odottelu että saa haettua -90 museokilvitetyn Mazda MX-5 NA:n. Hintaa jäi mukavasti mutta kunto sen mukainen, pieni öljyvuoto ja kuivat ikkunakiskot korjataan liikkeen toimesta ja lyödään 2din mankka liikkeen piikkiin. Mukana myös kovakatto ja kahdet renkaat. 90tkm mittarissa ja Saksaan alunperin myyty ja kaikki dokumentit löytyy. Kyllä kuumottelee jo kovin :p
 

zet

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 107



Laitoin tänne kuvan viime syksynä, kun ostin BMW 335i Active Hybrid 3 (2013) -auton. Vielä silloin en täysin ehkä ymmärtänyt, kuinka harvinainen peli on kyseessä. Tiesin, että halusin 335i:n, ja tämä oli tarpeeksi lähellä. Nyt autoa on laitettu ihan mukavasti, ja selvisi sekin, että Suomessa näitä on vain muutama yksittäiskappale.
Neljä löytyy tällä erää myynnistä https://www.nettiauto.com/bmw/335/hybridi?id_country[]=73

Tuo kiinnostaisi, että eikö nykylain mukaan nuo puskurin heijastimet saa poistaa/peittää/maalata? Itse saattaisin vetää ne mustaksi tai valkoiseksi... :hmm:
 

Pyrres

Apina koulutuksessa
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
3 368
Jaahas... Tuli sitten vaihdettua ensikertaa japanilaiseen kulkineeseen. Tesla myyty ja tällä hetkellä kova odottelu että saa haettua -90 museokilvitetyn Mazda MX-5 NA:n. Hintaa jäi mukavasti mutta kunto sen mukainen, pieni öljyvuoto ja kuivat ikkunakiskot korjataan liikkeen toimesta ja lyödään 2din mankka liikkeen piikkiin. Mukana myös kovakatto ja kahdet renkaat. 90tkm mittarissa ja Saksaan alunperin myyty ja kaikki dokumentit löytyy. Kyllä kuumottelee jo kovin :p
Ai saakeli että olikin hymy herkässä kotimatkalla ja kun vähän kierteli. Ihan kun kirpun kokoisella autolla ajelisi. Kaikki näyttää suurelta ja korkealta :D. Ei se vaan mihinkään liiku ja tosiaan jos repii yläkierroksille niin tuntuu että nyt ollaan miljoona yli ja mittari näyttää alinopeutta :D. Kyllä tuolla motarille ihan ok liittyi toki mutta kaasu pohjassa kyllä painettiin ja otettiin kaikki mitä 115hepasta on jäljellä.

20220708_155106.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
223
Neljä löytyy tällä erää myynnistä https://www.nettiauto.com/bmw/335/hybridi?id_country[]=73

Tuo kiinnostaisi, että eikö nykylain mukaan nuo puskurin heijastimet saa poistaa/peittää/maalata? Itse saattaisin vetää ne mustaksi tai valkoiseksi... :hmm:
Tuo on käsittämätön määrä. Yli vuoden katselin 335:stä ja bemareita yleensä, ja tuossa ajassa en nähnyt yhtäkään ennen tätä. Saahan nuo heijastimet varmaan peittää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
815
Ai saakeli että olikin hymy herkässä kotimatkalla ja kun vähän kierteli. Ihan kun kirpun kokoisella autolla ajelisi. Kaikki näyttää suurelta ja korkealta :D. Ei se vaan mihinkään liiku ja tosiaan jos repii yläkierroksille niin tuntuu että nyt ollaan miljoona yli ja mittari näyttää ylinopeutta :D. Kyllä tuolla motarille ihan ok liittyi toki mutta kaasu pohjassa kyllä painettiin ja otettiin kaikki mitä 115hepasta on jäljellä.

Nii jotta miksi se Tesla tähän vaihtui?
 

Pyrres

Apina koulutuksessa
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
3 368
Nii jotta miksi se Tesla tähän vaihtui?
Ajomäärä putosi niin pirusti ja totesin et viimeinen hetki myydä että saa about ostohinnan takaisin tai kilsoja tulee lisää. Vitutti pitää pihassa seisomassa ja maksaa lainaa. Tuon kanssa ei haittaa vaikka olisi pihassa miten paljon haluaa. Täydet kasko yms vakuutukset ovat tuohon sen reilu 500e ja sain jo alustavaa tuntumaa että voisi onnistua museoautovakuutus jossa taattu lunastussumma ja normi liikennevakuutus. Saisi molempien parhaat.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 242
Kyllä mäkin mieluummin matukalla ajelisin jos ei tarvitse jostain käytännön syistä teslaa. Pieni takavetonen avoauto on pop.

Taisin nähdä Pyrresin vanhan Teslan tänään Tampereella. Eikös se ollut oranssiksi teipattu?
 

Pyrres

Apina koulutuksessa
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
3 368
Kyllä mäkin mieluummin matukalla ajelisin jos ei tarvitse jostain käytännön syistä teslaa. Pieni takavetonen avoauto on pop.

Taisin nähdä Pyrresin vanhan Teslan tänään Tampereella. Eikös se ollut oranssiksi teipattu?
Ei sen sinnepäin ainakaan pitänyt lähteä :D. Itä-Suomen suuntaan lähti kuskin mukaan.

Ja kyllä. Pieni avoauto on pirun jees. Kulutin illan suhaillen ja hinkaten muoveja suoja-aineilla ja yrittäen olla saamatta tuhkakupin ympäristöstä syöpää. Mukava keltainen vaahto vaan nousee muovista. Ainoa miinus on että varmistui että autossa ei joko ole lukkoa tai se on jo niin kulunut ettei lukitu. Nooh, noita onneksi saa kohtuu hintaan.

Ja hauskana yksityiskohtana. Myyjä sanoi että pomolla on toinen avain, talvinakit ja kovakatto... Pitää paikkansa kovakaton ja renkaiden osalta. Toinen avainsatsi ja orkkis "master key" löytyivät orkkis huoltokirjan välistä apparin penkin takaa missä piti olla vain huoltokirja, carfax yms paperit. Ei muuten mutta jätin auton jo tuossa pari kertaa katto alhaalla parkkihalliin kaupassa käynnin ajaksi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
815
Kyllä mäkin mieluummin matukalla ajelisin jos ei tarvitse jostain käytännön syistä teslaa. Pieni takavetonen avoauto on pop.
Noh, onhan tuo tietyllä tapaa elämäntapa-auto. Vanha pieni tehoton avo japski on kuitenkin aika kaukana lähtökohdasta, joka oli enemmänkin tehokas pieni perheauto.

Mutta kilometriperusteen kyllä ymmärtää, vaikkakin veikkaisin tuossa olevan edessä jatkuvasti pikku ropaamista.
 

Pyrres

Apina koulutuksessa
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
3 368
Noh, onhan tuo tietyllä tapaa elämäntapa-auto. Vanha pieni tehoton avo japski on kuitenkin aika kaukana lähtökohdasta, joka oli enemmänkin tehokas pieni perheauto.

Mutta kilometriperusteen kyllä ymmärtää, vaikkakin veikkaisin tuossa olevan edessä jatkuvasti pikku ropaamista.
Noh... Aina mennyt itsellä mukava sportti, sporttinen sportti, mukava sportti vuorottelua, nyt on taas sporttisen sportin vuoro. Tämän kanssa vaan voi hyvin käydä kuten 100A:n kanssa ettei ihan hevillä luovu.

Ja pikku ropaamista on takuulla. Mutta auto itsessään on niin simppeli että sen korjaa melkein Sveitsin linkkarilla ja sinitarralla jos tajuaa mitään autoista. Nytkin pitää nyhtää ovet auki että saan voideltua sähkölasien kiskot ennen kuin polttaa apparin puolen moottorin. On sen verran kuiva ettei meinaa jaksaa nätisti ääripäitä.

@taski älä nyt... Pääsee meikäläinen tai liike kohta kirjaamaan rikosilmoituksia petoksesta kun autoliike ei saanutkaan autoa vaikka rahat meni :D. Ei siis on noita oransseja tullut mattana vastaan jo useita mutta metalli/helmiäistä/kiiltävää en ole oranssia nähnyt kuin kerran ajalla ennen kun teippautin omani.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 346
Ei sen sinnepäin ainakaan pitänyt lähteä :D. Itä-Suomen suuntaan lähti kuskin mukaan.
Oliko kupeissa jotain tekstiä? Jonkun kullan tai oranssin värisen tessun oon nähnyt muutaman kerran, missä muutakin teippausta.

Mutta joo, hauska old school matukka, varmasti hauska peli kaikin puolin :)
 

Pyrres

Apina koulutuksessa
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
3 368
Oliko kupeissa jotain tekstiä? Jonkun kullan tai oranssin värisen tessun oon nähnyt muutaman kerran, missä muutakin teippausta.

Mutta joo, hauska old school matukka, varmasti hauska peli kaikin puolin :)
Ihan oranssi+mustat vakiot performance vanteet oli autossa.
 

krjalone

Premium-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
69
Toukokuussa päivitetty kesäauto eli Panamera turbo s e-hybrid. Löytyy lähes kaikki tehdasvarusteet ja lisäksi sopivasti piristettynä Supersprintin putkisto,Vossenin vanteet ja Techart Techtronic powerkit. Nyt reilun parin kuukauden kokemuksen perusteella on ollut ainakin itselle nappivalinta kun voi cruisailla pelkällä sähköllä ja kuunnella musaa tai sitten kattoluukku auki, kone tulille ja nauttii putkiston äänistä.
pana1.jpg
pan2.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
183
Toukokuussa päivitetty kesäauto eli Panamera turbo s e-hybrid. Löytyy lähes kaikki tehdasvarusteet ja lisäksi sopivasti piristettynä Supersprintin putkisto,Vossenin vanteet ja Techart Techtronic powerkit. Nyt reilun parin kuukauden kokemuksen perusteella on ollut ainakin itselle nappivalinta kun voi cruisailla pelkällä sähköllä ja kuunnella musaa tai sitten kattoluukku auki, kone tulille ja nauttii putkiston äänistä.
Tämä oli nätti kun kävelin muutama viikko sitten teidän ohi.
Anoppi asustaa samoilla kulmilla niin tuli katseltua että nätti peli. :tup:
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
516
Sähköhybridien vastapainoksi oma kesäauto, eli BMW Z3 V8 -98. Tästä on heitetty alkuperäinen silkinpehmeä 2.8L R6 romukoppaan, ja vaihdettu tilalle melko paljon rähisevämpi M62B35 5hp24 automaatin kera. Vaihdoin tämän keväällä 3.0 SLK:n tilalle ja on kyllä tuntunut huomattavasti munakkaammalta peliltä. Putkisto on mallia custom, yhdellä läpivirtaavalla vaimentajalla ja katilla per puoli, peltisatsit alussa ja X-liitos puolivälissä. Meinaa sitä että herää hönkimään kunnolla vasta 4500rpm jälkeen ja sitten alkaa 1200kg pikkukippo liikkua. En tiedä onko auton rakentaja mitä moottorille tehnyt, mutta kierroslukumittarin mukaan kiertää vielä noin 1000rpm yli 7k punarajan. No äärimmäisen hauska peli ajella varsinkin katto auki ja kuunnella rähinöitä, jonkinlaiset stereotkin tähän on rakennettu, mutta ei niitä kyllä kuule yhtään pakoäänien alta.
Ainut mieleen tuleva huono puoli on tuo vanha 5-lovinen automaatti, se ei todellakaan ole mikä nopea vaihtamaan niin manuaalina saisi tästä vielä piirun verran enemmän irti…
Mutta tykkään, sopii käteen kuin hansikas!
75EFF53B-5ABF-4099-BF7F-72CF94A3B7DE.png

13183E88-CD7E-46FC-8A5A-A8EB16938313.jpeg
CB60BEBA-F49E-4D0D-B78E-C406C617DE23.png
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
516
6-sylinterisen kierroslukumittari taitaa näyttää 8-koneen kanssa hiukan väärin, liekö siitä kyse vain :think:
Joo tämä käynyt mielessä tuo voi aiheuttaa juuri tuon verran heittoa… outoa kuitenkin että tyhjäkäynnillä näyttää kierrokset luultavasti oikein eli n.600-800rpm?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 244
Aika mielenkiintoinen moottoriswappi tuo, mutta oikeastaan ihan looginen. Suora kutonen on sen verran pitkä kone, että sen tilalle mahtuu varmasti kasikin, kunhan moottoritilassa riiittää leveyttä.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
516
Aika mielenkiintoinen moottoriswappi tuo, mutta oikeastaan ihan looginen. Suora kutonen on sen verran pitkä kone, että sen tilalle mahtuu varmasti kasikin, kunhan moottoritilassa riiittää leveyttä.
Jep, leveyden puolesta pakosarjoja on pitänyt muokata senkin takia että ohjaustanko tulee niin lähelle ettei vakioilla mahdu. Myös öljypohja on käännetty 180 astetta kun öljypumpun syvennys vakiona juuri etuakselin kohdalla, tämän takia pumppua myös muokattu. Paljon on muutakin muutosta, jarrut edessä vaihdettu Brembon tehokkaampiin, ja myös muun muassa avaimeton käynnistys lisätty näinkin vanhaan autoon :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 125
Hyvinhän se kone tuonne istuu. Voin vaan kuvitella työn määrää tuossa. No ainakin bimmer partyilla tulee respeketiä!

Onko tietoa miten tuo on saatu leimaan?
 
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
201
Noh, onhan tuo tietyllä tapaa elämäntapa-auto. Vanha pieni tehoton avo japski on kuitenkin aika kaukana lähtökohdasta, joka oli enemmänkin tehokas pieni perheauto.
Ei nuo uudemmatkaan MX-5:t mitään tehokkaita autoja ole mutta ovat kuitenkin aina olleet erittäin suosittuja, niissä on (IMO) hauskuuskerroin astetta ylempänä kuin sähköisessä perheautossa.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
516
Hyvinhän se kone tuonne istuu. Voin vaan kuvitella työn määrää tuossa. No ainakin bimmer partyilla tulee respeketiä!

Onko tietoa miten tuo on saatu leimaan?
Ei ihan tarkkaa tietoa ole, mutta ainakin oli puhetta että muokatuista moottorinkiinnikkeistä on esitetty lujuuslaskelmat konttorilla ja jarrut on tosiaan vaihdettu tehokkaampiin. Ei kai tuo sitten loppujen lopuksi hirveästi vaadi kun ei tehot älyttömästi nouse. Tuo alumiini-kasi on myös reilu 20kg kevyempi kuin r6 niin ei painojakaumakaan ainakaan huonompaan suuntaan muutu.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.02.2018
Viestejä
325
Tuli ostettua kakkosauto: Kia Optima PHEV -16 sedan Business Luxury -varustelulla.

Olen siis saabisti ja käyttöautona on ollut 9-5 Aero AT sedan -00 viime vuodet. Sen polttoaineenkulutus alkaa olla näillä hinnoilla täysin sietämätöntä ja Kia tuli korvaajaksi työmatkoille.

Saabi pääsee lämpimään talliin säilöön odottamaan parempia aikoja jahka Kalajoki-reissu Saab-klubin kesäpäiville on tehty. Mielessä on käynyt sen vaihtaminen avomalliin...

Optimasta sen verran että saabista oli helppo hypätä sen rattiin, iso auto, kaikki mahdolliset himmelit esim. ilmastoidut penkit (kuten saabissakin), leppoisaa kyytiä antava matkantekoväline. Penkki on tosin parempi saabissa, Kiiassa liian kova. Kulutus on n. puolet mitä saabi vie, riippuu tietysti kuinka paljon jaksaa seinästä ladata.

Vikaakin siinä on jota tullaan vielä selvittämään autoliikkeen laskuun, bensakoneen käydessä meno muuttuu nypyttäväksi eikä syytä ei ole tiedossa. Motti tuntuu käyvän ihan tasaisesti eikä vikakoodeja näy, ja ongelma ilmenee erityisesti 70-90km/h alueella.
 

Liitteet

Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 125
Saabi pääsee lämpimään talliin säilöön odottamaan parempia aikoja jahka Kalajoki-reissu Saab-klubin kesäpäiville on tehty. Mielessä on käynyt sen vaihtaminen avomalliin...
Joku ysäri avo-Saab Auto Radio Puhelimella olisikin kunnon juppiaikakauden klassikko!
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 244
On kyllä Saab melkoisen vanhan näköinen nykyään, ei ole kauhean hyvin muotoilu kestänyt aikaa. No, museokilpiin se kannattaa silti laittaa, jos on mahdollisuus säilyttää.
 

Pyrres

Apina koulutuksessa
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
3 368
On kyllä Saab melkoisen vanhan näköinen nykyään, ei ole kauhean hyvin muotoilu kestänyt aikaa. No, museokilpiin se kannattaa silti laittaa, jos on mahdollisuus säilyttää.
Eipä onnistu vielä toviin moinen :/. Oman auton takia noita katselin ja pitää olla nykyään 30v vanha. Toki etuudetkin ovat mukavat (verovapaus, 4v katsastusväli, halvat vakuutukset ja oikealla vakuutuskombolla rajaton ajo päivien määrä).

Itse sanoisin että tuo lihoiksi ja avoa alle. Tuntuu että saa mukavasti lisää vastinetta rahalle/kulutus ei niin haittaa ja olen huomannut aina ajavani hiljempaa koska tuntuu kiire loppuvan paljon nopeammin kun nautiskelee enemmän.
 

Pyrres

Apina koulutuksessa
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
3 368
Mikäs homma tämä on? Luulin että museorekatuilla saa ajaa vain kuukauden päivät vuodessa. Kysyy tuleva museosaabisti.
Normaali vakuutukset vaan päälle mutta museoautostatus pysyy. Ja yksi vakuutusyhtiö antoi jo hinnat yms museoautovakuutus+365 liikennevakuutus kombosta mutta tyssäsi siihen ettei järjestelmä taipunut. Pitää soitella puljuja läpi ja kysellä kenellä taipuisi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
778
Tällä viikolla tuli Ämmäläisen kanssa 13v täyteen. Sen kunniaksi auton maalipinta kävi vähän hellittävänä :D

IMG-20220719-WA0018.jpg


X3 kanssa tuli vuosi omistusta ja huolettomia kilsoja, 10tkm, täyteen pari viikkoa sitten.
Aikalailla kaikki ceriumin väriset osat vain vaihdettu high gloss mustiin.
Samoten Bootmod3 tuli lyötyä sisään. Nyt pitäisi irrota noin 420hp ja 620Nm.
IMG20220722005646~2.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
174 251
Viestejä
3 210 163
Jäsenet
58 420
Uusin jäsen
Juukks

Hinta.fi

Ylös Bottom