Ja jos ajateltaisiin sitä kesäautoa, mitä hiton väliä sillä on vaikka sinne tunkisi Erkki superia, kun silä ajetaan parisataa kilsaa ja vaihdetaan taas talveksi öljyt?
On totta että kaksipyöräisiin(kin) on omituisia suosituksia, mutta silti se on aika se ja sama, kunhan vaihtaa usein. Ja kaksipyöräisissä se toteutuu monilla ihan kuten kesäautossakin, ajetaan muutama tuhat kilsaa ja siinä se. Ja moni vieläpä vaihtaa pyörää kuin tyttöystävää, joten onko silläkään väliä valitsiko SEN öljyn jolla pääsisi sen 200 000km, jos ajaa 4000 ja myy pois?
Mutta toki sen talvivälin voi tehdä sitä taustatyötä, jos harrastetta riittää.