Olisiko soveliasta tehdä tällainen myynti-ilmo?

Konepaketti tulee myyntiin 15.7 klo 18, jatkuu 24h.

5700x3d 175e
5070 ti...
Muistit
Koppa
etc..

5e minimi nostoilla, viesti ketjuun toimii "huutona". Mikäli ylin himoaja ei vastaa tms ihmeilyä, kysäistään asiaa luonnollisesti seuraavalta.

Olisiko tällaisesta kenenkään muun mielestä mitään järkeä miettiä jotain aihiota kauppapaikalle?

Kieltääkö jokin sääntö tekemästä näin jo nyt?

Minä täälä olen jotain myynyt periaattella 'hintapyyntö 100e, se jolla on korkein tarjous, joka on yli 50e sunnuntai-iltana, saa maksaa ja vastaanottaa tavaran'. Eli jos pistät siihen nyt jonkun realistisen hintapyynnön, niin eiköhän se ole ihan ookoo. Se missä huutokaupan ja julkisten tarjousten esittämisen raja menee on vähän häilyvä, ellei sitten mennä sillä periaatteella että minä tarjoan koneestasi euron ja kukaan muu ei tarjoa mitään niin se on sitten euron kone ja sillä sipuli.
PS: tarjoan koneestasi euron, sisältäen postikulut. 24 tuntia aikaa toimittaa.

Viimeksi muokattu:
Konepaketti tulee myyntiin 15.7 klo 18, jatkuu 24h.

5700x3d 175e
5070 ti...
Muistit
Koppa
etc..

5e minimi nostoilla, viesti ketjuun toimii "huutona". Mikäli ylin himoaja ei vastaa tms ihmeilyä, kysäistään asiaa luonnollisesti seuraavalta.

Olisiko tällaisesta kenenkään muun mielestä mitään järkeä miettiä jotain aihiota kauppapaikalle?

Kieltääkö jokin sääntö tekemästä näin jo nyt?
"Tuotteelle on annettava sitova hinta, eli hintapyyntö, eli HP (alle uuden tuotteen hinta). Huutokauppaaminen on kielletty."

Statistiikka

Viestiketjuista
312 970
Jäsenet
84 389
Uusin jäsen
RetKiKimppa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom