No niin, sepä sitten aika koitti ja pakko oli ostohousuihin hypätä, vanhasta kilahti viimein USB:t ja ne nyt oli aika oleellinen osa itselle etenkin midiä varten, siispä unohdin ulkomailta tilailut ja kipaisin Jimms:lle, se kun on lähin kauppa meikäläiselle. Ostin siis bundlen sisältäen x570 emon ja 5950x prossun, eipä toikaan nyt ihan mennyt niinkuin strömsössä, vaan nakkasivat kyllä 5950x prossun mutta emolevy oli kylläkin intellin, voi jeesus, samanlainenhan se lotja on, joten virheen kyllä kutakuin nielin, ei kun takaisin vaihtamaan, kiire oli kyllä yövuoroonkin mutta koneen sain läjään, ei boottaa, nyt tuli jo olo että tulikohan susikappale, no seuraavana päivänä järki käteen ja tutkimaan että mitenkähän tää nyt omasta mielestä menikään, no ei sekään nyt oikein mennyt puheluihin vastatessa olin sen prossun kuitenkin onnistunut nakkaamaan just väärin (joo kaikkihan me tykätään kun luuri alkaa soida just kun pitäis jotain kivaakin tehdä) no asennus oikein mutta nyt eipä toiminut kuin pari minuuttia winsun asennuksen jälkeen. Siitä sitten miettimään että mikäs tässä nyt taas on, epäilin että bios vaiva, sen toki olin heti päivittänyt mutta nyt tilanne oli se että jouduin menemään takaisin asetuksiin ja tallentamaan uusiksi ne defultit asetukset. Kappas nythän se toimi kuin junan vessa. Muisteiksi otin gskillin ripjawsit, gskillejä olen käyttänyt edellisessäkin ja poweriksi otin sen corsairin 850 wattisen, boottiaseman virkaa hoitaa nyt halpis PNY:n M.2 NVM pötkylä, nuuka säästää aina jossain
Että sellainen päivitys joka varmaan jakaa mielipiteitä, mutta kiireessä otetaan mitä saadaan ja parasta ehkä mitä tarjolla oli, joillain kohdin hiukan nuukaillen, vanheni nuokin jo tätä kirjoittaessa niin kuin aina tietsikoiden päivityksien kanssa käykin. Pitkä tarina, olis tullut vieläkin pidempi romaani mutta tällä tavoin tämä päivitys nyt eteni
Suuntaa annoitte mutta mutuna kiireessä kuitenkin etenin.