Kävi niin että vanhan koneeni näytönohjain (gtx660) levisi 6-7vuoden käytön jälkeen.
Minulle on tulossa Jimmsiltä palapelikone, mutta näytönohjaimen odottaminen kestää ja pitkään.
Nyt olisi tarve saada uusi kone, nopeasti.
Täten ainoaksi vaihtoehdoksi jää valmis pakettikone.
Koska rahani on aikalailla sidottu yllämainittuun palapeli koneeseen kävi Gigantin kuluton,koroton yli 1k€ maksava Windows-kone-osari olemaan hyvä vaihtoehto.
Se tosin päättyy 30.4 joten ennen sitä olisi saatava kone.
Toinen koroton vaihtoehto on Telia.
Mikä tällähetkellä Gigantista (Helsinki) saatavista olisi järkevin ja hyvä ostos sisuksiltaan?
(Mikäli Telialla jokin parempi, sieltä käy hankkiminen)
Koneen ei tarvitse olla mikään 2.5k€ tykki,
mutta ei mikään tehottominkaan.
Koneen käyttö on pelaaminen, samanaikainen muu tekeminen (discord, selain, youtube/elokuvaa).
edit. Minulla on ollut aina pöytäkone, mutta jos on hyviä läppäreitäkin niin saa vinkata.
Minulle on tulossa Jimmsiltä palapelikone, mutta näytönohjaimen odottaminen kestää ja pitkään.
Nyt olisi tarve saada uusi kone, nopeasti.
Täten ainoaksi vaihtoehdoksi jää valmis pakettikone.
Koska rahani on aikalailla sidottu yllämainittuun palapeli koneeseen kävi Gigantin kuluton,koroton yli 1k€ maksava Windows-kone-osari olemaan hyvä vaihtoehto.
Se tosin päättyy 30.4 joten ennen sitä olisi saatava kone.
Toinen koroton vaihtoehto on Telia.
Mikä tällähetkellä Gigantista (Helsinki) saatavista olisi järkevin ja hyvä ostos sisuksiltaan?
(Mikäli Telialla jokin parempi, sieltä käy hankkiminen)
Koneen ei tarvitse olla mikään 2.5k€ tykki,
mutta ei mikään tehottominkaan.
Koneen käyttö on pelaaminen, samanaikainen muu tekeminen (discord, selain, youtube/elokuvaa).
edit. Minulla on ollut aina pöytäkone, mutta jos on hyviä läppäreitäkin niin saa vinkata.
Viimeksi muokattu: