Ratkaistu Ohjelma etätuen antamiseen.

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 625
Olisi hakusessa ohjelma jolla saisi annettua etätukea henkilölle, joka ei osaa kertoa viasta muutakuin "se ei toimi", ja ongelman kuvaus vastaa "jokin laatikko siinä näytöllä oli, mutta en mä enää muista mitä siinä luki." Pyydätpä minkä tahansa asian tekemistä on vastaus "ei täällä ole sellaista". Ja ensimmäinen vastaväite on "Ei ole."

Omassa päässä on Win7ultimate ja vastaanottavassa päässä on Win10 Home. Etuna olisi, että toimisi hitaassa yhteydessä edes kohtuullisen jouhevasti. Tukea saavalla on muistaakseni 2M liittymä. Jos saisi mahdollisimman laajasti otettua haltuun vastapuolen kone aina uusien ohjelmien asennukseen ja olemassa olevien poistoon. Parasta olisi, jos vastapuolen ei tarvitsisi tehdä mitään sen jälkeen kun yhteys on saatu avattua, vaan saisi kaiken hoidettua omalta koneelta. Puheyhteys ohjelman kautta ei ole vaatimuksena, koska se puoli hoituu puhelimitse. Eikä aloituskaan saisi olla kovinkaan haastavaa, koska vastapuolella on kärsivällisyys "hieman" heikkoa näissä asioissa.

Ilmaisuus tai kohtuullinen hinta ei ole ainakaan haitta. Ei aina viitsisi ajaa 900km edes takaisin parin hiirenklikkauksen takia.
 

JHMK

-
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
712
Teamviewer, TightVNC jne onhan näitä.

2M netti ei ole mikään ongelma, itse olen aikoinaan etäkäyttänyt Kiinassa ollessa Suomessa maaseudulla 0.8M DSL upload-netin takana ollutta konetta, ja toimi ihan suht ongelmitta, eli perus etätuki toimii aika hitaallakin netillä.
512kbps luultavasti hitain jolla toimisi ns semi-kunnolla
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 730
Hoidan tuen antamisen vanhemmilleni Teamviewerillä. Ilmainen yksityiskäyttöön.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 162
Teamviewer täälläkin. Ilmainen ja löytyy kaikille alustoille. Voit vaikka puhelimestä etäkäyttää pöytäkonetta.
Ei muuta kuin asentaa koneelle ja kovaa ajoa.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 319
Jep, TeamViewer on hyvä softa ja yksityiskäytössä ilmainen.

Jos tarvitsee yrityskäytössä saada ilmaiseksi niin sitten Zoho Assist jossa on myös ilmainen taso jopa yrityskäyttöön (kuten heidän kaikissa muissakin palveluissaan taitaa olla). Itse olen tuota käytellyt ja hyvin on pelannut.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 625
Vaikuttaa, että teamviewer on juuri sitä mitä olen kaivannut aina siitä lähtien kun isälle ensimmäisen koneen kasasin. Kiitoksia kaikille.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
248 206
Viestejä
4 330 424
Jäsenet
72 151
Uusin jäsen
Osimandius

Hinta.fi

Ylös Bottom