Ohjain ei toimi...

Liittynyt
25.03.2020
Viestejä
125
Mulla on jo pidemmän aikaa ollu tommonen aika halpa Piranha PC controller, joka edellisellä koneella toimi loistavasti. Nyt sitte uuden koneen kanssa ollu ongelmia (Windows ei tunnista laitetta) ja oon kokeillu kaikenlaisia ajuripäivityksiä sun muita. Ohjaimessa ei oo vikaa, kokeilin läppärillä ja siinä toimi mainiosti. Kellään kokemusta tämmösestä?
 
Liittynyt
14.06.2017
Viestejä
467
Jos on USB, niin: Itsellä edellisessä pöytäkoneessa, esim. ulkoinen äänikortti toimi vaan USB-porteissa 3 & 4. Ja taas 1 & 2 = No device detected. Eli kannattaa koittaa sitä, kaikissa mahdollisissa USB-porteissa.
 

tavallinen viikari

2024
Tukijäsen
Liittynyt
04.04.2020
Viestejä
1 271
Kokeileppa sille unknown USB devicelle laitehallinnassa seuraavaa temppua: Avaa se unknown USB device, valitse: päivitä ohjain, valitse: selaa ohjaimia tietokoneesta, valitse: Valitsen ohjaimen tietokoneen käytettävissä olevevien ohjaimien luettelosta, valitse: Xbox 360 -oheislaitteet, valitse: Xbox 360:n langaton ohjais, Play and Charge Kit -paketti ja asenna se.

Minulla Logitechin langaton controlleri, johon ei löydy erillistä Windows 10 ajuria, eikä sille asennu automaattisesti mitään ajuria, mutta tuolla yllä mainitulla tempulla olen saanut sen toimimaan.
 
Liittynyt
25.03.2020
Viestejä
125
1599300986031.png

@NZXTi990002080TICLLC Tulee tällainen ilmoitus... varmaan pitää ostaa joku xbox ohjain ku semmoset varmasti toimii Windowsin kanssa (outoa kyllä ohjain toimii edelleen windows läppärillä)
 

tavallinen viikari

2024
Tukijäsen
Liittynyt
04.04.2020
Viestejä
1 271

@NZXTi990002080TICLLC Tulee tällainen ilmoitus... varmaan pitää ostaa joku xbox ohjain ku semmoset varmasti toimii Windowsin kanssa (outoa kyllä ohjain toimii edelleen windows läppärillä)
Kokeile vielä käyttää bluetooth-mokkula irti tietokoneesta kun olet tuon manuaaliajurin asentanut, ja laita mokkula takaisin. Saattaa auttaa tai ei...
 
Liittynyt
25.03.2020
Viestejä
125
Mikä käyttis vanhassa koneessa oli? Vanhoilla ohjaimilla ei välttämättä ole kympille toimivaa ajuria.
Windows 10, siinä läppärissä jolla ohjain toimii on sama versio Windowsista, en usko sen olevan ongelma...
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 195
Viestejä
4 194 442
Jäsenet
70 870
Uusin jäsen
liianvanha

Hinta.fi

Ylös Bottom