Office 365: ssa Outlook 2016 kyselee jatkuvasti salasanaa

Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
107
Hei

Aikaisemmin sähköposti toiminut normaalisti, kysyi salasanan kun Outlook 2016 ohjelman käynnisti, sen jälkeen ei salasanaa kysellyt vaikka nouti sähköpostit 5 minuutin välein. Toimi vielä Office 365 versiossa 1707 koontiversio 8326.2107

Kun ohjelmasta on nyt tullut sen jälkeen kaksi uutta versiota, ei kummassakaan sähköposti toimi niin kuin pitäisi. Avaan sähköpostiohjelman, kysyy salasanan, annan sen ja ohjelma kyllä hakee sähköpostit normaalisti, mutta kun ohjelma noutaa sähköpostit automaattisesti 5 minuutin kuluttua uudelleen se kysyy taas salasanaa ???

Jollei salasanaa anna, niin se ei nouda sähköposteja vaan tulee virheitä 0x800CCC17 tai 0x8004210A.

Ohjelma toimii kyllä jos laitan rastin "Tallenna salasana salasanaluetteloon", mutta silloin se ei kysy salasanaa edes silloin kun minä avaan Outlook 2016, mutta minä haluan että se kysyy salasanan silloin kun käynnistän Outlookin.

Yhdestä koneestani ehdin ottaa Office 365 automaattiset päivitykset pois käytöstä ja siinä on vielä tuo vanha, toimiva sähköpostiohjelma.

Olen poistanut sähköpostitilin Outlookista ja asentanut uudelleen, olen asentanut koko Office 365 ohjelman uudelleen mutta en ole saanut tuota uutta versiota Outlookista toimimaan.

Kaikki sähköpostiasetukset palvelimet, portit ovat samat uudessa ja vanhassa Outlook versiossa, mutta uusi ei toimi.

Onko kellään samoja ongelmia / ratkaisuja tähän ?
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
128
Miksi sinulla on 5 minuutin noutoväli päällä? Yleensä Outlookissa ja O365 palvelussa käytetään jatkuvaa reaaliaikaista synkkausta, eikä tuommoista tietyin aikavälein tapahtuvaa synkronointia.

Edit: Onko sinulla Outlook säädetty hakemaan postit pop- tai imap-protokollalla eikä Exchangen omalla?
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
107
Eiköhän se oletus noutoväli ole 30 minuuttia, olen sen lyhentänyt viiteen minuuttiin, toki voi manuaalisesti sähköpostit tarkistaa vaikka sekunnin välein.

Sähköpostiohjelmassa Telian sähköpostiosoitteita pop-protokollalla, ei mitään ongelmia ole ollut aikaisemmin, vuosiin.
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
128
No tämä selittää tuon protokollan käytön. Ajattelin, että sinulla on sähköpostitkin tuolla Office 365:ssa.
Muuta en osaa tuohon sanoa kun, että olen tuon Office 365 päivittyvän officen mukana törmännyt vaikka minkälaisiin ongelmiin. Sitten ne jossain versiossa kenties korjataan perästä.
 
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
671
Joskus ollut erinäisiä salasanoihin liittyviä ropleemia, joista on päässyt eroon poistamalla officen tunnistetietoja ohjauspaneelin "tunnistetietojen hallinta - Windows tunnistetiedot" kohdasta.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
107
No tämä selittää tuon protokollan käytön. Ajattelin, että sinulla on sähköpostitkin tuolla Office 365:ssa.
Muuta en osaa tuohon sanoa kun, että olen tuon Office 365 päivittyvän officen mukana törmännyt vaikka minkälaisiin ongelmiin. Sitten ne jossain versiossa kenties korjataan perästä.
OK, no korjaavaa versiota odotellessa sähköpostien salasanat tallennettu salasanaluetteloon.

Itselläni tämä oli ensimmäinen kerta kun uusi versio tästä ohjelmasta aiheuttaa yleensäkin jotain negatiivista. Vahingosta viisastuneena kun jos joskus tulee uusi toimiva versio, niin automaattiset päivitykset koneista pois päältä, paitsi yhdestä joka saa toimia koekaniinina.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 329
Viestejä
4 194 494
Jäsenet
70 897
Uusin jäsen
Miigu

Hinta.fi

Ylös Bottom