Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vastaan kyseiseen ongelmaan liittyen, kun olen kynsiny ja tutkinu tätä ongelmaa itse jo n. 3 viikon ajan. elikkä kone on about 3 viikkoa aikaa kasattu. Näyttiksen ajurit on ajan tasalla, kun olen poistanut ajurit ddu:ta käyttämällä ja asentanut uudet ajurit. DP kaapelia on vaihettu toiseen ja on testattu myös "vahingossa" prossun oman näyttiksen kautta ja tekee edelleenkin samaa.Äkkiseltään näyttää näytönohjaimen vialta. Eli ajurit voisi ainakin vetäistä uudelleen puhtaana ja jos ei auta niin katso vaikuttaako jos näytönohjaimen coren ja muistien kelloja laskee.
Toki jos mahdollista niin voit myös testata toista näyttöä tai ainakin toista DP-kaapelia.
koko setuppi on n. 3 viikkoa vanha ja ajurit pitäisi olla kunnossa.Artifaktit yleensä johtuu GPUn ongelmista, onko uusimmat ajurit? Kuinka vanha?
koneessa on:Ok, eli prosessorin integroidullakin tekee samaa? Eli ollut alusta asti tämä ongelma? Jos löytyy toinen näyttö tai vaikka TV, niin sillä voisi kanssa kokeilla. Samoiten päivittäisin tuohon näyttöön uusimman firmwaren.
Saisiko koneesta vielä tarkemmat tiedot?
No ainaskin PUBG:ssa ja apexissa se tekee tuota. Joo tuota virkistystaajuuden laskemista vois koittaa ja ottaa nuita herkkuja pois päältä. Kävin just viellä kertaalleen poistamassa nvidian ja amd:n ajurit ddu:lla. nyt vain testata ja pelailla, jos viellä ilmenee nii alkaa sitten koittaan näitä neuvoja seuraavaksi.Olitteko muuten testannut useammallakin pelillä tuota, ettei vain yhdellä? Näytön virkistystaajuutta voi myös kokeilla laskea ja ottaa VRR (G-sync compatible) pois päältä. Sitten voisi vaikka varuiksi vielä ajaa Windowsin oman muistitestin.
Itse kuitenkin testaisin vielä tuota integroitua niin, että erillinen näytönohjain on irti jos ei nuo toimenpiteet auta.
Onko näytön firmware päivitetty kun eikö jossain samsung näytöissä ollut ongelmia.