Oculus Quest 2

Liittynyt
05.11.2021
Viestejä
124
Mulla on toi oculust quest 2 ja kaapeli tietokoneeseen. Tähän asti aina, kun olen laittanut kaapelin oculukseen ja tietokoneeseen, niin on tullut se juttu näkyviin, missä voi antaa luvan yhdistää oculus tietokoneeseen ja siirtää tiedostoja, mutta painoin vahingossa sitä alhaalla olevaa "älä näytä enää", niin saako sitä tulemaan takaisin mitenkään, tai saako jotenkin manuaalisesti yhdistettyä? :(
 
Liittynyt
06.10.2017
Viestejä
684
In order to get the data access prompt to show up again and regain access to the Quest 2 internal storage, simply follow these steps:

  1. Power on your headset
  2. Navigate to “Settings
  3. Select “System
  4. Open the “Developer” tab
  5. Make sure “USB Connection Dialog” is enabled
  6. Connect your Quest 2 and PC using a USB cable
lähde
 
Liittynyt
05.11.2021
Viestejä
124
In order to get the data access prompt to show up again and regain access to the Quest 2 internal storage, simply follow these steps:

  1. Power on your headset
  2. Navigate to “Settings
  3. Select “System
  4. Open the “Developer” tab
  5. Make sure “USB Connection Dialog” is enabled
  6. Connect your Quest 2 and PC using a USB cable
lähde
Ei ole tuollaista kohtaa, kuin "kehittäjä" asetuksissa? Tossa kaksi kuvaa, kun ei yhteen mahtunut kaikki asetukset.
 

Liitteet

Liittynyt
06.10.2017
Viestejä
684
Sitä (ja side loadaamista(muita kuin oculus kaupan appeja)) varten pitää luoda kehittäjä tili. Voit myös kokeilla oculuksen usb ajureiden uudelleen asentamista, sen ohje löytyy myös aikaisemmassa postissa linkittämästäni lähteestä.
 
Liittynyt
05.11.2021
Viestejä
124
Sitä (ja side loadaamista(muita kuin oculus kaupan appeja)) varten pitää luoda kehittäjä tili. Voit myös kokeilla oculuksen usb ajureiden uudelleen asentamista, sen ohje löytyy myös aikaisemmassa postissa linkittämästäni lähteestä.
Mitenkä se kehittäjä tili luodaan? Kiitos, jos kehtaat neuvoa :)
 
Liittynyt
05.11.2021
Viestejä
124
Ei taida tietää kukaan, että kuinka se kehittäjä tili luodaan ja saisin sitä kautta taas oculuksen lasit yhdistettyä koneeseen? :(
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 236
En ota mitään vastuuta, mutta ihan vaan hakukoneellahan tuohon löytyy ties kuinka monta ohjetta...

Esim.

[Edit:] Ja tietenkin kun jäin lukemaan toista VR artikkelia, joka tuli vastaan samassa haussa, niin joku ehtikin ensin :)
 
Liittynyt
05.11.2021
Viestejä
124
En ota mitään vastuuta, mutta ihan vaan hakukoneellahan tuohon löytyy ties kuinka monta ohjetta...

Esim.

[Edit:] Ja tietenkin kun jäin lukemaan toista VR artikkelia, joka tuli vastaan samassa haussa, niin joku ehtikin ensin :)
Kyllä sain toimimaan! Kiitti! :)
 
Liittynyt
05.11.2021
Viestejä
124
Nyt alkoi tuollaista herjaamaan ihan yhtäkkiä, kun laitan kaapelilla kiinni koneeseen. Automaattisesti ei tule enää sitä ponnahdusikkunaa, missä kysyy otetaanko käyttöön link tjsp, vaan manuaalisesti pitää yhdistää ja sit tulee toi? Eikä toimi, vaikka painan nappeja.
 

Liitteet

Liittynyt
16.06.2022
Viestejä
383
Ehkä helpoin tapa olisi vain asentaa oculuksen ohjelmisto uudestaan. itse kun olen käyttänyt oculust riftä, niin sen olen todennut, että hieman kömpelöltä tuntuu se koko käyttöliittymä. Tosin myönnettäköön, että ihan kauheasti en ole käyttänyt.
 
Liittynyt
05.11.2021
Viestejä
124
Ehkä helpoin tapa olisi vain asentaa oculuksen ohjelmisto uudestaan. itse kun olen käyttänyt oculust riftä, niin sen olen todennut, että hieman kömpelöltä tuntuu se koko käyttöliittymä. Tosin myönnettäköön, että ihan kauheasti en ole käyttänyt.
Joo, pitää kokeilla.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 244
Viestejä
4 212 354
Jäsenet
71 029
Uusin jäsen
jepppisss

Hinta.fi

Ylös Bottom