Oculus Quest 2

Mulla on toi oculust quest 2 ja kaapeli tietokoneeseen. Tähän asti aina, kun olen laittanut kaapelin oculukseen ja tietokoneeseen, niin on tullut se juttu näkyviin, missä voi antaa luvan yhdistää oculus tietokoneeseen ja siirtää tiedostoja, mutta painoin vahingossa sitä alhaalla olevaa "älä näytä enää", niin saako sitä tulemaan takaisin mitenkään, tai saako jotenkin manuaalisesti yhdistettyä? :(

In order to get the data access prompt to show up again and regain access to the Quest 2 internal storage, simply follow these steps:

1. Power on your headset
  2. Navigate to “Settings
  3. Select “System
  4. Open the “Developer” tab
  5. Make sure “USB Connection Dialog” is enabled
  6. Connect your Quest 2 and PC using a USB cable
lähde

In order to get the data access prompt to show up again and regain access to the Quest 2 internal storage, simply follow these steps:

1. Power on your headset
  2. Navigate to “Settings
  3. Select “System
  4. Open the “Developer” tab
  5. Make sure “USB Connection Dialog” is enabled
  6. Connect your Quest 2 and PC using a USB cable
lähde

Ei ole tuollaista kohtaa, kuin "kehittäjä" asetuksissa? Tossa kaksi kuvaa, kun ei yhteen mahtunut kaikki asetukset.

Liitteet

• b853c109cc56491c0223fc4c29b5d154.jpg
    b853c109cc56491c0223fc4c29b5d154.jpg
    327,7 KB · Luettu: 48
  • a27dd7918f99361f9dc47d87ab566041.png
    a27dd7918f99361f9dc47d87ab566041.png
    684,1 KB · Luettu: 48
Sitä (ja side loadaamista(muita kuin oculus kaupan appeja)) varten pitää luoda kehittäjä tili. Voit myös kokeilla oculuksen usb ajureiden uudelleen asentamista, sen ohje löytyy myös aikaisemmassa postissa linkittämästäni lähteestä.

Sitä (ja side loadaamista(muita kuin oculus kaupan appeja)) varten pitää luoda kehittäjä tili. Voit myös kokeilla oculuksen usb ajureiden uudelleen asentamista, sen ohje löytyy myös aikaisemmassa postissa linkittämästäni lähteestä.
Mitenkä se kehittäjä tili luodaan? Kiitos, jos kehtaat neuvoa :)

Ei taida tietää kukaan, että kuinka se kehittäjä tili luodaan ja saisin sitä kautta taas oculuksen lasit yhdistettyä koneeseen? :(

En ota mitään vastuuta, mutta ihan vaan hakukoneellahan tuohon löytyy ties kuinka monta ohjetta...

Esim.

[Edit:] Ja tietenkin kun jäin lukemaan toista VR artikkelia, joka tuli vastaan samassa haussa, niin joku ehtikin ensin :)

En ota mitään vastuuta, mutta ihan vaan hakukoneellahan tuohon löytyy ties kuinka monta ohjetta...

Esim.

[Edit:] Ja tietenkin kun jäin lukemaan toista VR artikkelia, joka tuli vastaan samassa haussa, niin joku ehtikin ensin :)
Kyllä sain toimimaan! Kiitti! :)

Nyt alkoi tuollaista herjaamaan ihan yhtäkkiä, kun laitan kaapelilla kiinni koneeseen. Automaattisesti ei tule enää sitä ponnahdusikkunaa, missä kysyy otetaanko käyttöön link tjsp, vaan manuaalisesti pitää yhdistää ja sit tulee toi? Eikä toimi, vaikka painan nappeja.

Liitteet

• vlcsnap-2022-07-21-21h37m43s511.png
    vlcsnap-2022-07-21-21h37m43s511.png
    343,3 KB · Luettu: 50
Ehkä helpoin tapa olisi vain asentaa oculuksen ohjelmisto uudestaan. itse kun olen käyttänyt oculust riftä, niin sen olen todennut, että hieman kömpelöltä tuntuu se koko käyttöliittymä. Tosin myönnettäköön, että ihan kauheasti en ole käyttänyt.

Ehkä helpoin tapa olisi vain asentaa oculuksen ohjelmisto uudestaan. itse kun olen käyttänyt oculust riftä, niin sen olen todennut, että hieman kömpelöltä tuntuu se koko käyttöliittymä. Tosin myönnettäköön, että ihan kauheasti en ole käyttänyt.
Joo, pitää kokeilla.

Statistiikka

Viestiketjuista
267 407
Jäsenet
76 032
Uusin jäsen
Umbört

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom