• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Ruoka OBH Nordica Sous Vide ‑sirkulaattori | 59,90€ | Rusta myymälät

Sir

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 623
Hakisin mieltäni tälläisen ja vakumointikoneen PKS
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
144
Näyttäisi nuo saldotkin kaupoissa olevan mitä sattuu...... tyttäreni haki kaupasta kun ajoi ohi niin oli 9 kpl saldo...... kattelin kotoa oston jälkeen että olisi 7 jäljellä...... kun sain laitteen niin tyttäreni sanoi että sai viimisen hyllystä? :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 731
Näyttäisi nuo saldotkin kaupoissa olevan mitä sattuu...... tyttäreni haki kaupasta kun ajoi ohi niin oli 9 kpl saldo...... kattelin kotoa oston jälkeen että olisi 7 jäljellä...... kun sain laitteen niin tyttäreni sanoi että sai viimisen hyllystä? :)
Saattaa olla, tai sitten jossain huitsin varastossa on lisää. Itse kävin toisen ketjun vakuumipakkauslaitteen hakemassa kun saldoa oli 9kpl - kaksi niitä siinä hylyssä oli (tilaa ehkä viidelle).
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
144
Saattaa olla, tai sitten jossain huitsin varastossa on lisää. Itse kävin toisen ketjun vakuumipakkauslaitteen hakemassa kun saldoa oli 9kpl - kaksi niitä siinä hylyssä oli (tilaa ehkä viidelle).
..... oli käsittääkseni kysynyt myyjältä että missä ne on ja myyjä tokassut että 1 on vielä........ tarkoittiko sitten hyllyä pelkästään........
 
Liittynyt
06.12.2022
Viestejä
40
Ja kaupassa kävi näin....



Kettuun koko lafkan! :mad:
Kävin itse hakemassa tänään Varkauden Rustasta koneen. Hyllyssä ei ollut minkäänalaisia alennusmerkintöjä, vaan hintalapussa luki 129,90€. Kassalla hinta oli kyllä juurikin tuo tarjoushinta 59,90€.
PXL_20230123_1837055502.jpg

Nettisivutkin näytti myymäläsaldoksi 3kpl, mutta hyllyssä oli 4. Ei taideta kauheasti inventaariota harrastaa siellä.
 
Liittynyt
05.02.2021
Viestejä
363
Kävin itse hakemassa tänään Varkauden Rustasta koneen. Hyllyssä ei ollut minkäänalaisia alennusmerkintöjä, vaan hintalapussa luki 129,90€. Kassalla hinta oli kyllä juurikin tuo tarjoushinta 59,90€.

Nettisivutkin näytti myymäläsaldoksi 3kpl, mutta hyllyssä oli 4. Ei taideta kauheasti inventaariota harrastaa siellä.
Mulle vain sanottiin et tarjoushinnat ovat myymäläkohtaiset blah-blah-blah eivät voi sille mitään :confused2:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 238
Viestejä
4 195 339
Jäsenet
70 880
Uusin jäsen
sammyjj

Hinta.fi

Ylös Bottom