• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Ruoka OBH Nordica Season Pro tyhjiöpakkauslaite / Rusta myymälät

Fox-x

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
858
Tuote: OBH Nordica Season Pro -tyhjiöpakkauslaite
Tarjoushinta: 59,90
Normaalihinta: 129,90
Kauppa: Rusta myymälät
Voimassa: ei tietoa
Linkki: Tyhjiösulkija OBH Nordica 140 W Season Pro Musta

Kommentti tarjouksesta: TM testivoittaja vuodelta 2021.
Jos vakuumikoneelle vähänkään tarvetta, tälle iso suositus. Itse ostin viime vuonna sous vide hommia varten ja olen ollut tyytyväinen. Nopea, tupla saumaus ja hyvä vakumointitulos. Tuolla hinnalla melkeinpä pakko-ostos.
 
Liittynyt
16.06.2018
Viestejä
68
Voisko joku ihan mielenkiinnosta kertoa käyttökohteita tämmöselle
Kala pakkaseen, metsastetty liha pakkaseen ensisijaisesti. Sous vide eli kaupasta ostettu liha/kala/muu kypsennettava vakuumiin ja vakuumi nesteeseen jossa tasainen lampotila esim. 55 astetta poronlihalle, vaikea epaonnistua.

Retkeilijalle kayttokohteita:

Jopa nesteita voi vakumoida mukaan maastoon evaiksi, esim. oliivioljy tai balsamikokastike. Ruoka-annoksien vakumointi mukaan. Kuivattujen tuotteiden vakumointi mukaan esim. kuivattu jauheliha.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 384
Voisko joku ihan mielenkiinnosta kertoa käyttökohteita tämmöselle
Oikeastaan kaikki hilppeet säilyy pakkasessa pidempään eikä ole jossain vaiheessa täynnä jäähilettä ja kuivunut pilalle. Valmiiksi kun pihvejä vakumoi sopivissa annoksissa, niin voi heittää vesihauteeseen sellaisenaan (sous vidé -hommia). Eräilyhommissa myös kätevä, jos haluaat romppeet minitilaan ja pitkän säilyvyyden.
 
Liittynyt
10.09.2017
Viestejä
31
Kiitos vinkistä tuli käytyä hakemassa jos sitä saisi syksyllä riistaa ja eräjormailussa varmasti kätevä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 731
Voisko joku ihan mielenkiinnosta kertoa käyttökohteita tämmöselle
Mulla on monta kymmentä kiloa sorkkaeläinten lihaa, lintua, ym. pakkasessa, suurin osa itse ammuttua. Vakuumissa säilyy puolet pidempään, vähintään, kuin perinteisessä pakastuspussissa/-purkissa eikä ole yhtään jäätä mukana.

Sama homma kun siirtää jääkaappiin, niin voi pitää siellä vaikka viikon mureutumassa...

Edit: pussileikkuri löytyy, mutta ei vissiin pussille telinettä mikä on kätevä ja esim. Bilteman laitteessa...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
26
Omassa Season prossa ainakin on rullalle säilytyspaikka jos sitä tarkoitit?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 196
Viestejä
4 194 493
Jäsenet
70 870
Uusin jäsen
liianvanha

Hinta.fi

Ylös Bottom