Ostettu O: 4g lisäantenni katolle (PIRKANMAA)

R1v3r

Tukijäsen
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 416
Elikkäs tuollasta olis mielenkiintosta alkaa testaileen, et onko noista mihinkään, vai onko vaan silmän lumetta.

Eli saa tarjota vähän kaikenlaista, kun en näistä oikein tiedä. Mutta tarkka merkki ja malli tietoihin mukaan ja tietenkin hinta. (verkkokaupassa näytti olevan alle 50e joku antenni, et siitä voi sit kans lähtee kokeileen..

Edit: Uusien tietojen nojalla tulee olla siis 2x sma kaapelia antennissa, että pelittäis omassa motukassa.

Esim: Fuj:tech 2G/3G/4G 2 x 5 m -kaksoisantenni 59,90
 
Viimeksi muokattu:

Ragnarokkr

"Ei mikään turha jätkä"
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
514
Pk seudulta löytyisi hyllystä Macab Pro-5000 antenni käyttämättömänä
 

Ragnarokkr

"Ei mikään turha jätkä"
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
514
Ymmärrän. Takuuta ei enää oletettavasti ole, istunut hyllyssä nyt lähes kolme vuotta käyttämättömänä.

Tämän pohjalta varmaan ei taida kauppoja syntyä
 

R1v3r

Tukijäsen
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 416
Ymmärrän. Takuuta ei enää oletettavasti ole, istunut hyllyssä nyt lähes kolme vuotta käyttämättömänä.

Tämän pohjalta varmaan ei taida kauppoja syntyä
Onko tuota siis käytetty koskaan? Eli onko toimivuus todettu kumminkin?
 

Ragnarokkr

"Ei mikään turha jätkä"
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
514
Ei ole poistettu lootasta, jäi tarpeettomaksi heti osto hetken jälkeen kun yhteys muuttui kiinteäksi
 

R1v3r

Tukijäsen
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 416
Ei ole poistettu lootasta, jäi tarpeettomaksi heti osto hetken jälkeen kun yhteys muuttui kiinteäksi
Edit:

Kuulemma pitää olla sellanen antenni, missä on 2x noita sma kaapelia. Kun ei tuollainen 1 piuhainen toimisi tuolla mun modeemilla.
 
Viimeksi muokattu:

Ragnarokkr

"Ei mikään turha jätkä"
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
514
Tuotanoin, mulla on hyllyssä tuo käyttämätön Macab ja toinen samanlainen Macab tolpassa kiinni joka on tosiaan ollut käytössä toisessa projektissa mutta se on menossa piakkoin myös hyllyyn.
Vetämällä kaksi näitä tolppaan ja laitat pieneen kulmaan asennuksen niin saatat jopa saada pari db lisää koska polarisaatio.
Tämä toinen on vieläkin tolpassa ja paskainen pk-seudun happosateen takia mutta jos haluat nämä silti ottaa niin voin irroittaa ja putsata sulle
 

R1v3r

Tukijäsen
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 416
Tuotanoin, mulla on hyllyssä tuo käyttämätön Macab ja toinen samanlainen Macab tolpassa kiinni joka on tosiaan ollut käytössä toisessa projektissa mutta se on menossa piakkoin myös hyllyyn.
Vetämällä kaksi näitä tolppaan ja laitat pieneen kulmaan asennuksen niin saatat jopa saada pari db lisää koska polarisaatio.
Tämä toinen on vieläkin tolpassa ja paskainen pk-seudun happosateen takia mutta jos haluat nämä silti ottaa niin voin irroittaa ja putsata sulle
Eipä tuolla ulkonäöllä ole väliä, kunhan vaan toimii.

Sano nyt tiukka hinta molemmille yhteensä, niin katson tilannetta uudelleen.

Huomenna otais tulossa pk seudulle, niin onnistuisi nouto esim keskiviikkona päivällä. Huomennakin ehkä.
 

Ragnarokkr

"Ei mikään turha jätkä"
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
514
Sanotaan nyt sitten 45€ molemmista noudolla ja omasta takaa toimivuustakuu (järkevyyden rajoissa).
Olen paikalla huomenna ja keskiviikkona käytännössä koko päivän, voit tulla kun kerkiät, sijainti on Vantaan Koivukylä.
 

R1v3r

Tukijäsen
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 416
Sanotaan nyt sitten 45€ molemmista noudolla ja omasta takaa toimivuustakuu (järkevyyden rajoissa).
Olen paikalla huomenna ja keskiviikkona käytännössä koko päivän, voit tulla kun kerkiät, sijainti on Vantaan Koivukylä.
Jatketaan vaikka yv.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 551
Viestejä
4 190 430
Jäsenet
70 766
Uusin jäsen
Kotitie

Hinta.fi

Ylös Bottom