NZXT s340 elite vs. Phanteks eclipse p400s?

Liittynyt
30.04.2017
Viestejä
23
Elikkäs, olis uus kotelo hankinnassa. Noita kahta oon kattelu, saa ehdolla muitakin samantapaisia.

Asiat mitä haluan kotelolta:
-PSU Shroud
-Lasinen ikkuna
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
143
Tuollainen NZXT tuli hankittua itselle ja myös mainitsemaasi Phanteksia katselin. Tuli mentyä ulkonäkö edellä ja ostin NZXT:n, kun pidin sitä paremman näköisenä. Luulen, että Phanteks olisi kyllä käytännöllisempi ja selkeästi laajennettavampi. Tuohon S340:een on esim. hemmetin hankalaa laittaa ahtauden takia 3.5" asemia, kun siinä ei ole kelkkoja niille. Tässä juttua molemmista:
 

Sihijuoma667

Team AMD
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
1 311
Olen ollut Phanteksiin aika pettynyt. Kotelossa käy kaikki kuumana eikä ole kovin hiljainen. Kattoon ei mene radi tuulettimien kanssa ja edessä käy kuumana. Näytönohjain on pitänyt alikellottaa ettei tuulettimet huutaisi niin kovaa. Ilmajäähyllä päässyt tuossa kotelossa parempaan suuntaan hiljaisuudessa..
 
Liittynyt
12.03.2017
Viestejä
230
Itekki hommasin s340 ulkonäön takia ja muuten oon kyl tyytyväinen mutta niinku laavu sanoi et hdd:t on vähän ahtaas paikas (itellä 1 hdd, aattelin yrittää jos sais toisen viel mahtumaa kaikkine johtoineen.)
Ja Virtalähteen johdoille tosi vähän tilaa siel alhaal varsinki jos on paljon johtoja.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
165
Itekki hommasin s340 ulkonäön takia ja muuten oon kyl tyytyväinen mutta niinku laavu sanoi et hdd:t on vähän ahtaas paikas (itellä 1 hdd, aattelin yrittää jos sais toisen viel mahtumaa kaikkine johtoineen.)
Ja Virtalähteen johdoille tosi vähän tilaa siel alhaal varsinki jos on paljon johtoja.
Itsellä myös S340 valkoinen. Ja allekirjoitan täysin tämän HDD väitteen. Itsellä on kaksi HDD ja voin kertoa, että meinas tehä tiukkaa kaikkien letkujen kanssa... SSD oli pakko laittaa omaan rackkiinsa että sai kovot laitettu kiinni. Todella iso miinus tästä.
 
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
196
Meshify C on kova. s340 ja p400 on aivan liian rajoitettuja etupaneelista, eikä ilma pääse liikkumaan tarpeeksi hyvin.
 
Liittynyt
12.10.2017
Viestejä
35
Itsellä myös s340 koppa enkä ottais enään, koppa naarmuntuu päältä helposti eikä tuo ilmanvaihto nyt mikään paras ole.
 
Liittynyt
30.04.2017
Viestejä
23
Noniin, pitkän mietinnän jälkeen menin ostamaan tuon Phanteksin :) Edit: Onpas muuten huono kuva :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 041
Minulla on myös Phanteks P400S (ilman ikkunaa). Sapphire Nitro RX 480 oli tässä hiljaisilla tuulettimilla +9-10 astetta lämpimämpi kuin kylki auki.

Tämä on kyllä hiljainen, kaunis ja napit + usb-liitännät on hyvin sijoiteltu. Lisäksi kirsikkana päälle virtavalon ja alareunan ledin väriä voi helposti vaihtaa. Jos olisi ikkuna ja RGB-lista, niin kytkisin sen samaan säätimeen ja hyvät värit tulisivat. Eikä naarmunnu helposti, näyttää vielä semiuudelta.

Uusi kotelo on kyllä mietinnässä, nyt kun rautahammasta taas ärsytettiin.. Tuo olisi erittäin siisti valkoinen:
BitFenix Aurora, ikkunallinen E-ATX -kotelo, valkoinen - 109,90€

..mutta Meshify C on paras kaikessa muussa, vaan ärsyttävästi musta..
 

Wizand

Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
362
Minulla on myös Phanteks P400S (ilman ikkunaa). Sapphire Nitro RX 480 oli tässä hiljaisilla tuulettimilla +9-10 astetta lämpimämpi kuin kylki auki.

Tämä on kyllä hiljainen, kaunis ja napit + usb-liitännät on hyvin sijoiteltu. Lisäksi kirsikkana päälle virtavalon ja alareunan ledin väriä voi helposti vaihtaa. Jos olisi ikkuna ja RGB-lista, niin kytkisin sen samaan säätimeen ja hyvät värit tulisivat. Eikä naarmunnu helposti, näyttää vielä semiuudelta.

Uusi kotelo on kyllä mietinnässä, nyt kun rautahammasta taas ärsytettiin.. Tuo olisi erittäin siisti valkoinen:
BitFenix Aurora, ikkunallinen E-ATX -kotelo, valkoinen - 109,90€

..mutta Meshify C on paras kaikessa muussa, vaan ärsyttävästi musta..
BitFenixissä itseä lähinnä ahdistaa, että siinä ei ole mitään suojaa PSU:lle ja johtoröykkiölle.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 041
BitFenixissä itseä lähinnä ahdistaa, että siinä ei ole mitään suojaa PSU:lle ja johtoröykkiölle.
Joo, mutta jos pitää vaan saada valkoinen..

Meshify C menisi ostoon heti, jos olisi valkoisena saatavilla.Ehkä jopa Define C.
 

Wizand

Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
362
Joo, mutta jos pitää vaan saada valkoinen..

Meshify C menisi ostoon heti, jos olisi valkoisena saatavilla.Ehkä jopa Define C.
Itse peruin juuri P400s tilauksen ja päätin antaa Proshopille ja NZXT:lle mahdollisuuden kun kerran väittävät että noita uusia h700i -koteloita on varastossa. ( NZXT H700i Matte White - Kotelot - Miditower - Valkoinen | Varastossa ). Pienellä riskillä toki kun kerran ei ole mitään varsinaisia testejä vielä ulkona, ainoastaan noita pintapuolisia raapasuita kuten



Pidän tätä uutta sarjaa tavallaan tuon S340 eliten seuraavana sukupolvena niin ei aivan täysin off-topic ;)
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 124
Itse peruin juuri P400s tilauksen ja päätin antaa Proshopille ja NZXT:lle mahdollisuuden kun kerran väittävät että noita uusia h700i -koteloita on varastossa. ( NZXT H700i Matte White - Kotelot - Miditower - Valkoinen | Varastossa ). Pienellä riskillä toki kun kerran ei ole mitään varsinaisia testejä vielä ulkona, ainoastaan noita pintapuolisia raapasuita kuten



Pidän tätä uutta sarjaa tavallaan tuon S340 eliten seuraavana sukupolvena niin ei aivan täysin off-topic ;)
Vähän eri hintaluokan kotelo tuo kun S340.
 

Wizand

Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
362
Vähän eri hintaluokan kotelo tuo kun S340.
Niinhän se on, palttiarallaa tuplat. Lähinnä ulkosesti ajattelin että saman sukuista.
Koteloita tulee ostettua niin harvoin että ainakin itse oon valmis ottamaan kerralla hyvän jota jaksaa sitten katsella eikä tarvii tehdä mitään omia persmodauksia ;).
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 124
Niinhän se on, palttiarallaa tuplat. Lähinnä ulkosesti ajattelin että saman sukuista.
Koteloita tulee ostettua niin harvoin että ainakin itse oon valmis ottamaan kerralla hyvän jota jaksaa sitten katsella eikä tarvii tehdä mitään omia persmodauksia ;).
Ei siinä mitään. Itellä tilauksessa myös H700... ja kaikkea muuta kivaa bling blingiä ;)
 

Wizand

Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
362
Ei siinä mitään. Itellä tilauksessa myös H700... ja kaikkea muuta kivaa bling blingiä ;)
Itellä tais brikkaantua toi mun Kraken x62 kun kytkin sen älylaitteen samaan aikaan kiinni ja tapahtu joku firmwarepäivityspaskuus. Mutta muuten erinomainen koppa!
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 124
Mulla on kasausvaiheessa vielä, mutta ilmeisesti tuota ei kannata päivittää.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 124
Sellanen vinkki NZXT kopan ja miksei muunkin sälän varalle, että kannattaa se cam ohjelma laittaa guest modeen. Tuntuu toimivan hyvin eikä lähetä nettiin eikä lataa netistä mitään päivityksiä.
 

Sihijuoma667

Team AMD
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
1 311
Nostetaampas hieman.. P400-kopan etumuksen irroittamalla tippui 8 astetta GPU-lämmöt pelatessa.
 

Wizand

Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
362
Itellä tais brikkaantua toi mun Kraken x62 kun kytkin sen älylaitteen samaan aikaan kiinni ja tapahtu joku firmwarepäivityspaskuus. Mutta muuten erinomainen koppa!
Niinjuu, unohtu tänne päivittää tilanne. Eli tosiaan, tapahtui joku automaattinen firmispäivitys ja lakkasi toimimasta kraakkenin ohjaus ja itse älykikkula. Enkä saanut revertoitua tilannetta mitenkään omatoimisesti.

Tein NZXT:lle issuen asiasta ja sieltä olivat kasanneet jonkun firmwarepävityssovelluksen, antoivat ohjeet kuinka tulee toimia ( varmista että CAM on pois päältä ja on kytketty jne ). Ajoin tämän ja se päivitti firmikset kuntoon ja sen jälkeen on pelannut vallan mallikkaasti niin älymötkylä, kraakken kuin CAM -sovellus. Eli vaikka melkoista perseilyä tuo että myydään kalliilla epävalmista paskaa niin apu oli lähellä ja nopea.

Eli nyt kun toimii niin erinomainen koppa. Tosin siirsin varmuuden vuoksi tuulettimien ohjauksen emolevylle ja jätin ainoastaan valot älykikkareen hallittavaksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 041
Minä laitoin Meshify C:n ja Define C:n tilaukseen (minulla on kaksi (kolme) konetta). Phanteks P400S:n ilmankierto oli ongelma ja nyt ostin pelikoneeseen Meshify C:n, kun se on turvallinen valinta. Lisäksi pöydän alle hiljaiseksi hyötykoneeksi tuli Define C. Ikkuna on minulle turha, ja ärsyttää, että semmoinen pakkomyydään.

Tuommoinen on kanssa youtuben mukaan kova kilpailija Meshify C:lle valkoisena:
Silverstone Redline RL06WS-PRO, ikkunallinen ATX-kotelo, valkoinen/hopea - 99,00€

Saksasta saa samaan hintaan TG:llä.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
701
Ei taida tulla p400 ihan niin halvaksi mitä ensin ajatteli kun pitää alkaa modaamaan. Maalia, leikkuuteriä dremeliin, mesh ja pölyfiltterimateriaalit + hiekkapaperit niin taitaa tulla kalliimmaks kun tuo Define R6 mitä ensin meinasin.. Ihan nätti kotelo muuten. Pitää harkita jos olis helpompi laittaa eteenpäin ja hommata toinen koppa.. Hyvä ilmankierto kuitenkin itselleni melko oleellista.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 513
Viestejä
4 193 457
Jäsenet
70 746
Uusin jäsen
vateezz

Hinta.fi

Ylös Bottom