NZXT:ltä H500-kotelon Vault Boy -erikoisversio Falloutin ystäville

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 799
xlarge_6e4709a32ed78519.png


NZXT on julkaissut ennenkin peliteemallisia erikoisversioita koteloistaan ja tällä kertaa vuorossa on Fallout-henkinen Vault Boy -versio H500-kotelosta.

H500 Vault Boy on ulkoväriltään sininen ja sen pintaan on painettu kuvitteellisen Vault-tec-yrityksen logot. Kotelon sisällä on käytetty keltaista korostusväriä, etupaneelissa on Fallout-henkinen kuulokepidike ja oikeassa kyljessä on suurikokoinen Vault Boy -kuva. Kotelo valmistetaan numeroitu 1000 kappaleen erä

H500 Vault Boyn verollinen suositushinta on noin 200 dollaria. Lisäksi NZXT tarjoaa erillisiä Vault Boy -kuoria omaan N7 Z370 -emolevyyn.

Lähde: NZXT | Gaming PC Hardware - Computer Cases, Liquid Cooling, Fan Control and PC Monitoring
 
Itselle tulee jotenkin Falloutista paremmin mieleen joku alltopellistä kasattu hökkeli. Tavallaan sen tyylinen kotelo olisi vielä jotenkin siistimpi :D
 
Hmm... miksei suoraan ole tehty saman näköistä kuin itse pelissä tietokone-asemat ovat? Bonuksena saisi vielä samanlaisen käyttöliittymä"käyttöjärjestelmän" USB-tikulla, kieli poskessa tehtynä tietenkin. Sillä voisi vaikka pystyä lukemaan sähköpostinsa.
 
Itse en tällaisia hanki mutta onhan se ihan hyvä että on tarjolla niille jotka tykkäävät. Täytyy sanoa että itse pidän kyllä tuosta modatusta paljon enempi mitä tuo NZXT:n siloteltu ja kliininen malli. Perus H500 -malliin nähden kyllä liikaa hintaa mielestäni.
 
Vielä kun niihin saisi etsattua vähän radioaktiivisuutta niin avot.
 

Statistiikka

Viestiketjut
253 821
Viestejä
4 411 037
Jäsenet
73 260
Uusin jäsen
Avaruuslapsi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom