NZKT CAM ei löydä pumppua (Korjattu)

Liittynyt
14.11.2020
Viestejä
189
Yritin haulla etsiä mutta ei oikeen sattunu silmään.

Mulla ois tämmönen ongelma tuon NCXT:n sovelluksen kanssa ettei löydä laitetta.

Jonkin aikaa ollut tämä käytössä ja oikeastaan alusta asti temppuillut. Olen poistanut Usb laitteista sen ko. laitteen ja asentanut ohjelmat ja ajurit useampaan kertaan.

Latasin jopa sen uusimman beta version tuosta CAM:sta mutta ei auttanut

Välillä se sen löytää ja välillä.

Tällä hetkellä kuvan teksti, toisinaan ilmoittaaa että ei saa yhteyttä laitteeseen
 

Liitteet

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 387
Olet tarkistanut, että se pumpulle menevä USB-kaapeli on kunnolla kiinni molemmista päistä?
Voi toki olla, että kaapeli tai pumpun elektroniikka on viallinen, joten jos kaikki kytkennät on tarkistettu, niin kannattanee olla yhteydessä NZXT:n tukeen (Customer Support | NZXT) tai jälleenmyyjään.
 
Liittynyt
14.11.2020
Viestejä
189
Itseasiassa sen pumpun kaapelin vaihdoin toiseen usb lähtöön emossa. Pitää vielä tutkia ja ottaa yhteyttä tukeen.
 

ravallo

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 366
Noissa ilmeisesti joskus on ihan fyysistä vikaa. Mulla se teki sitä että jos päivitti useasti peräkkäin asetuksia, se katkaisi yhteyden. Kokeilin paria sisäistä USB -paikkaa ja vielä laitoin perus usb piuhalla yhteen ulkoiseenkin, aina sama juttu. USB repluggaus auttoi. Laitoin NZXT:lle viestiä, ja totesivat että joo, perus USB piirin vika blokissa, ei ratkea päivittelyllä, jos haluat niin pistä RMA. En kuitenkaan laittanut kun vika ei haittaa omaa käyttöä juurikaan, ja uuden coolerin postituksessa olisi kestänyt aika pitkään.
 
Liittynyt
19.03.2019
Viestejä
168
Itsellä taisi tuo kerran tehdä tuota, kun biossista muutin pwm/dc tuulettimien asetuksista. Jostain syystä se ei toiminut silloin jommallakummalla asetuksella. Voi olla että muistan väärinkin, mut kannattaa tutkailla asiaa.
 
Liittynyt
14.11.2020
Viestejä
189
Vika korjautui ainakin toistaiseksi. Biosissa oli pumpun ohjaus PWM vaihdoin DC ja homma alkoi rokkaan. Kiitos vastanneille vaivan näöstä.

Seuraillaan nyt joskos kestäis yhteys pitempään kuin 15 min.
Jos tosiaan pätkii niin poistan tuon ohjelman ja katson biosin kautta jonkun sopivaan vauhdin pumppuun
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 378
Viestejä
4 199 993
Jäsenet
70 893
Uusin jäsen
JapPro

Hinta.fi

Ylös Bottom