Nykyisten 3-slotin näytönohjaimien tukeminen

Liittynyt
15.09.2020
Viestejä
176
Millä patentilla/(osto)tuotteella olette tukeneet vaakatasossa olevan HOX! nykyisten 3-slotin järkäle näytönohjaimen (ei riser), kun tuntuu järjellä ajateltuna ajansaatteessa PCIE-väylän ja itse näytönohjaimen viottumista pidemmällä aikavälillä?
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 718
Osassa tulee valmiina tuollainen rauta. Joo powercolorin mukana ei tullut, paljon kevyemmän Ventuksen mukana tuli.

Itse ehkä jos tarvis olisi, niin laittaisin kortin roikkumaan vaan paksun ompelulangan varaan, sellaista on helppo sitoa kiinni pienistä näyttiksen ja kotelon reijistä, näytönohjaimen molemmin puolin.
 
Liittynyt
20.10.2020
Viestejä
228
Joo itse voin ainakin tuota jonsboa suositella jos vaan on kopassa tilaa tuolle. Oli varsin helppo ottaa käyttöön ja tukee kyllä tuota korttia ilman ongelmia.
 
Liittynyt
01.12.2017
Viestejä
1 570
jonkinlainen tuki saattaa olla kyllä ihan hyödyllinen.

Itsellä hd7990 tais hajottaa ylemmän pci-e slotin.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
957

Itselläni tän kaltane viritys. Toinen noista tuista pois.
Tosin, en tuosta 20€ maksanut. Taisi joku 14€ olla silloin.

E: Tässä vastaava:
 

459

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 256
Hätätilanteessa voi käyttää ketjutettuja nippusiteitä, mikäli kortissa on joku riittävän tanakka kohta jonka ympäri sen viritelmän voi heittää. Toisesta päästä lenkki ympäri johonkin kotelon kiinteään osaan ja vetää nippusiteet sopivan kireälle, ettei kortti roiku. Skrode ratkaisu ja joutuu yleensä tekemään uusiksi mikäli kortin joutuu irrottamaan.
 

hik

Liittynyt
06.04.2017
Viestejä
1 938
IMG_20210128_190619.jpg

Asensinkohan tätä oikein? 3070 Trio. Tuen malli ei tunnu oikein sopivan kortin profiiliin kun takaosastaan tukirauta ei edes koske näyttökorttiin. Koitin sovittaa sitä kortin päälle, mutta tukirauta on matalampi kuin näyttis.
 
Liittynyt
20.10.2020
Viestejä
228


Asensinkohan tätä oikein? 3070 Trio. Tuen malli ei tunnu oikein sopivan kortin profiiliin kun takaosastaan tukirauta ei edes koske näyttökorttiin. Koitin sovittaa sitä kortin päälle, mutta tukirauta on matalampi kuin näyttis.
Eikös tuo ole justiinsa oikein? Omassa ventuksessa tuo tukirauta otti kiinni korttiin vain tuosta korotetusta kohdasta.
 
  • Tykkää
Reactions: hik

hik

Liittynyt
06.04.2017
Viestejä
1 938
En ole ihan varma että tuo tukirauta tukee kamalasti. Pelti on sen verran ohutta, että taipuu kun sitä painaa. Ehkä se vähän auttaa.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 718
En ole ihan varma että tuo tukirauta tukee kamalasti. Pelti on sen verran ohutta, että taipuu kun sitä painaa. Ehkä se vähän auttaa.
Ei sitä muullakaan tavalla voi asentaa. Harvassa emossa on paikkoja kortin ylöpuolella. Ja tuo tukipiste korttiin on ihan järkevässä kohtaa. Tuon näytönohjaimen etupään jäähyhän on vähän löysä, tuo keskiosa on paljon jykevämpi kun se on suorana GPUn kohdalla pultattu kiinni.

Mulla kyllä Ventuksen rauta on aika jykevä, ei sitä voi edes sivusuunnassa taivuttaa, saati pituussuuntaisesti. Mutta se on hieman erilainen kuin tuo, ei tuota ylimääräistä häntää tukipisteen jälkeen, suorakaiteen muotoinen ja se koostuu kahdesta raudasta, mustasta maalatusta kevyemmästä ja toinen maalaamaton raudan sisällä tukemassa lisää.
 
  • Tykkää
Reactions: hik
Liittynyt
16.05.2019
Viestejä
745
Itse en ole ikinä jotenkaan ymmärtänyt tätä gpu tukirautaa? Eikö muka ruuveilla saa hyvin kiristettyä koteloon kiinni? Mietin teenkö jotain väärin nyt itse kun en ole tukirautaa laittanut.. eipä tuo kfa2 tuossa näytä olevan kylläkään mitenkään kenossa
 
Liittynyt
13.09.2019
Viestejä
407
Kyllä noi painavat kortit tuppaa hieman repsottamaan toisesta reunasta. Joku oli huomannut, että 3mm kun kortti roikkui toisesta päästä vaikutti se kortin lämpöihin jo huomattavasti. Tuettuna ihan suoraksi oli lämmöt rasituksessa tippuneet.
 
Liittynyt
23.08.2020
Viestejä
21


Asensinkohan tätä oikein? 3070 Trio. Tuen malli ei tunnu oikein sopivan kortin profiiliin kun takaosastaan tukirauta ei edes koske näyttökorttiin. Koitin sovittaa sitä kortin päälle, mutta tukirauta on matalampi kuin näyttis.
Mulla tuli tuon trion mukana pari ylinmääräistä tuommosta vaahtomuovin palaa. Lisäsin ne molempiin päihin tuota tukirautaa niin tukee hyvin tuota korttia.
 
  • Tykkää
Reactions: hik
Liittynyt
18.12.2020
Viestejä
545
Kyllähän herätti ihmetystä kun muutaman käyttö viikon jälkeen alko kuuluu koneen sisältä kova mekkala. Syyksi paljastui näyttiksen keskimmäinen tuuletin joka alko jotain kuuman syystä pitää kamalaa meteliä.

vaihtelun tuen asentoa muutamaan ottseen ja nyt ollu viikon taas tuuletin hiljaa.
Äkkiä kun googlettelin aihetta törmäsin et aika minel muulki tehny samaa.
Oma näkemykseni on ku tollanen kahwn kilon siika siel kuumana hurisee ja lämpee niin se kortin pino twistaa sitä sen verran et tuuletin ottaa todella pienestä ja herkästi itteensä.

sain kortin nyt auoeaan kun säätelin tukijalassa olevaa ruuvi viritystä jolla voi päättää missä korossa roikkuva kortin pää on.



Tos linkis hengi pohti tota tuulettimen mekkalaa.
Kuvas mul näkyy näyttis ja tukijalka.
 

Liitteet

Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 143
Viestejä
4 192 855
Jäsenet
70 868
Uusin jäsen
Kaskii

Hinta.fi

Ylös Bottom