- Liittynyt
- 14.10.2016
- Viestejä
- 21 663
Pätee myös FSR:ään ja olikohan XeSSistäkin olemassa jo plugari, silti näyttäisi NVIDIAnkin sponsorilistalta löytyvän UE-pelejä ilman FSR:ää.Lihaa luitten päälle tämän taulukon myötä, joka netin syövereistä löytyi.
Unreal Enginessähän DLSS on jo implementoitu mukaan pluginiksi, joka käytännössä tarkoittaa vain että kehittäjän täytyy enabloida kyseinen feature päälle.
Mutta kumpi on kumpi? Se "tukijoista" mihin selvästi viittaat pelkäävänä samaan aikaan julkaisee teknologioita avoimena lähdekoodina ja kaikkien valmistajien korteilla toimivina, toinen käytännössä pelkkää poropietaria.Toinen näistä tukijoista pelkää kilpailua, mutta toinen ei...
Aiottu ominaisuus != implementoitu ominaisuus, voi olla että oli implementoitukin mutta sitä voitaneen pitää epätodennäköisenä. Lisäksi tuossa on XeSS-tuki mukana, mikä puhuu sen puolesta ettei AMD ole ollut kieltämässä DLSS:nkään käyttöä. Itseasiassa samassa artikkelissa on hyvä esimerkki siitä miten noista ennakkojutuista ei kannata vetää liian pitkälle johtavia johtopäätöksiä: Atomic Heartia ehdittiin NVIDIAnkin toimesta demoamaan useaan kertaan uutena RT-lempilapsena mutta lopulta koko säteenseuranta piti tiputtaa pois julkaisuversiosta (onko vieläkään tullut? peli julkaistiin helmikuussa)Boundaryn tapaus on aika ruma, kun AMD:n tultua sponsoriksi siitä poistettiin DLSS ominaisuus.
Boundary will no longer feature Ray Tracing, ditches DLSS over FSR & XeSS