Nvidia Shield tv 4k

Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
32
Onko teillä kokemuksia ko. laitteesta. Itse en saa alku asennusta loppuun.
Se jumittuu laitteen automaattisessa päivityksessä. Samalla koko langaton verkko menee jumiin niin, että esim. kännykkä ja tabletti tippuu pois verkosta. Ja modeemi pitää käynnistää uudelleen. Muuten langaton verkko on erinomainen.
 
Liittynyt
25.07.2017
Viestejä
70
Kokemusta on eikä mitään ongelmia ole ollut. Olen oman Nvidia Shield TV 2017 hommannut jossain tämän vuoden alussa. Muistaakseni Android 7.0 taitaa pyöriä tässä ja päivityksiä on tipahdellut useampia tässä vuoden aikana. 2 kertaa olen joutunut virrat ottamaan pois kun laite on mennyt jumiin eli käsittääkseni ihan kohtalaisesti Android TV:lle (jonkun verran noista telkkareista lukenut jossa Android TV on sisäänrakennettuna ja niissä puhuttu kaatuiluongelmista).

Eli suorilta tulee mieleen, että viallinen yksilö. Yhden palautuksen olen tehnyt Nvidialle (ohjaimessa meni nappi pohjaan noin parin kerran käytön jälkeen) ja tuki toimi hyvin. Vajaassa viikossa uusi ohjain saapui.

Onko mahdollista laittaa ethernet kaapelia kiinni päivityksien ajaksi?
 

Pertti Kosunen

Basic Input/Output System
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 107
Onko teillä kokemuksia ko. laitteesta. Itse en saa alku asennusta loppuun.
Se jumittuu laitteen automaattisessa päivityksessä. Samalla koko langaton verkko menee jumiin niin, että esim. kännykkä ja tabletti tippuu pois verkosta. Ja modeemi pitää käynnistää uudelleen. Muuten langaton verkko on erinomainen.
Taitaa modeemi hyytyä kovan kuorman alla.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 445
Viestejä
4 199 709
Jäsenet
70 907
Uusin jäsen
Deut

Hinta.fi

Ylös Bottom