Myyty Nvidia Shield TV 4K (2015) + kaukosäädin + ohjain

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
82
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
115
Olisitko myynyt pelkän yhden ohjaimen? Omassa toinen tatti tahtoo vaellella omia aikojaan...
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
302
150€ -> 120€ toinen ohjain myyty.
Moro!

Onko siis itse Nvidia Shield TV boxi, Kaukosäädin, sekä virtajohto jälellä ja vaan peliohjain siis on myyty? Onko alkuperästä laatikkoa tallessa, ja onko takuuta vielä jälellä?

Ootko valmis tekemään kaupat tolla 120€ posteineen? Täytyy tuo peliohjain sitte ostaa vaikka ebaysta jotta pystyy pelailemaanki tolla, ja käyttämään Google Assistant ominaisuutta.

Onko mikä Android TV versio tässä asennettuna? Uusimman varmaan saa päivitettyä jos ei oo vielä asennettuna?

Varmistuksena vielä että kaupan kohteenako on siis tämän mun viestin kuvassa näkyvä laite? Nimenomaan tosta oon kiinnostunu en siitä putkimaisesta versiosta.

Nvidia shield.JPG
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
82
Moro!

Onko siis itse Nvidia Shield TV boxi, Kaukosäädin, sekä virtajohto jälellä ja vaan peliohjain siis on myyty? Onko alkuperästä laatikkoa tallessa, ja onko takuuta vielä jälellä?

Ootko valmis tekemään kaupat tolla 120€ posteineen? Täytyy tuo peliohjain sitte ostaa vaikka ebaysta jotta pystyy pelailemaanki tolla, ja käyttämään Google Assistant ominaisuutta.

Onko mikä Android TV versio tässä asennettuna? Uusimman varmaan saa päivitettyä jos ei oo vielä asennettuna?
Ensimmäisen generaation malli alkuperäinen laatikko, kaukosäädin, virtalähde laitteelle, virtalähde ja microusb johto lataukseen ja yksi peliohjain. Alunperin oli kaksi peliohjainta joista toinen myytiin. Peliohjaimet olleet erikseen ostettuja, kaikki gigantista ja takuut ei ole enää voimassa. Kaukosäätimessä huono akku jos jotain puutteita pitää listata.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
82
Lisäsin kuvan aloitusviestiin. Muuten sama kun sinun kuvassa mutta ohjaimen malli ensimmäistä generaatiota. Joo uusin versio päivittyy automaattisesti androidista.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
302
Okei luulin tätä eka 2017 malliksi josta nyt ensisijasesti oon kiinnostunu, koska siinä on myös Google Assistant tuki yms. Mutta jos en sellaista mistään onnistu saamaan niin palaan sitten tähän sun laitteeseen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
82
Okei luulin tätä eka 2017 malliksi josta nyt ensisijasesti oon kiinnostunu, koska siinä on myös Google Assistant tuki yms. Mutta jos en sellaista mistään onnistu saamaan niin palaan sitten tähän sun laitteeseen.
Siis just se tämä on. Tuossa sun kuvassa on 2017 mallin toinen versio jossa erona kaukosäätimessä patteri akun sijasta ja padin uusi muotoilu itse laite identtinen. 2019 on sitten se pyöreä.

Piti itsekkin lukea uusiksi Nvidia Shield TV - Wikipedia eli tää mun on 2015 jossa microsd paikka ja 16gb mutta kumpaakin 2015 ja 2017 mallia ilmeisesti kutsutaan 2017 versioksi.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 124
Pahoittelut osallistumisestani myyntiketjuun, mutta 2015 mallia kutsutaan 2015 malliksi, joka myytävä tuote on. Myös tässä mallissa on Google Assistant tuki.
Eroina 2015 ja 2017 malleissa on ainoastaan, että 2015 on hieman isompi ja siinä on SD -muistikorttipaikka.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
302
Mä oon tänään ostanu Gigantilta uuden Nvidia Shield TV Pro 2019 Android TV-Boxin :) Eli mä oon boxin saanu. Eli mut saa sivuuttaa kokonaan.
 
Liittynyt
04.01.2020
Viestejä
47
No korotetaan 80 € plus postit. Tuntuu, että sen jälkeen jo järkevämpää ostaa uusi 2019 revikka takuilla.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 601
Viestejä
4 185 598
Jäsenet
70 772
Uusin jäsen
PaulusKaita

Hinta.fi

Ylös Bottom