NVIDIA julkaisi uudet GeForce ja Studio 472.12 -ajurit

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 448


Kaotik kirjoitti uutisen/artikkelin:
NVIDIA on julkaissut uudet GeForce 472.12 -ajurit näytönohjaimilleen. Ajurit ovat saatavilla Windows 7-, 8(.1)-, 10- ja 11 -käyttöjärjestelmille ja ne tukevat yhtiön työpöytänäytönohjaimia Kepler- ja mobiilinäytönohjaimia Maxwell-arkkitehtuurista lähtien. Samalla kertaa julkaistiin myös Studio 472.12 -versiot ajureista.

GeForce 472.12 -ajureiden merkittävin uudistus on Game Ready -leima Windows 11 -käyttöjärjestelmälle. Käytännössä tämä tarkoittaa ajureiden virallista tukea käyttöjärjestelmän julkaisuversiolle. Windows 11 julkaistaan 5. lokakuuta.

Windows 11 -leiman lisäksi ajureissa on lisätty tuki uusiin peleihin, mukaan lukien Alan Wake Remastered, Diablo II: Resurrected, FarCry 6, Hot Wheels Unleashed, Industria, New World ja World War Z: Aftermath, sekä Deathloopin uudelle päivitykselle, joka lisää peliin NVIDIA Reflex-tuen. NVIDIA mainostaa lisäksi lisänneensä DLSS-tuellisten pelien listalle 28 uutta nimikettä, pääasiassa kiitos Unreal Enginen ja Unityn DLSS-pluginien, joka tekee teknologian lisäämisestä indiepeleihinkin yksinkertaista.

Tuttuun tapaan ajureissa on myös korjattu aiempien julkaisujen ongelmia. Tällä kertaa liiskattujen bugien listalle ovat päässeet Watch Dogs Legionsin nykiminen Resizable BAR päällä, Battlefield V:n kaatuilu DirectX 12 -rajapinnalla HDR käytössä, Redshift3D:n maksimiin lukitsemat kellotaajuudet ja ongelma, joka poisti ajureiden GPU-skaalausoptioista 0,59x-kertoimen. Tiedossa olevia ongelmia ovat puolestaan esimerksi Deathloopin kaatuilu ja/tai graafiset ongelmat HDR käytössä, Sonic & All-Stars Racing Transformed -pelin kaatuilu kentissä, jossa mennään veden läpi ja Tom Clancy’s Division 2:ssa esiintyvät artifaktit. Voit tutustua ajureiden kaikkiin muutoksiin tarkemmin niiden julkaisutiedotteessa (PDF) ja NVIDIAn Game Ready -artikkelissa.

Studio 472.12 ovat tuttuun tapaan saatavilla vain Windows 10- ja 11 -käyttöjärjestelmälle ja ne tukevat näytönohjaimia Pascal-arkkituurista lähtien. Studio-ajurin merkittävimmät päivitykset ovat Windows 11 -tuki GeForce-ajureiden ptapaan sekä viimeisimmät optimoinnit NVIDIA Canvas- ja Jianying Pro -sovelluksiin sekä Maxine AR SDK:n päivitys, joka parantaa AI-pohjaisen kehonseurannan laatua ja vakautta. Voit tutustua ajureihin tarkemmin NVIDIAn Studio-blogissa ja ajureiden julkaisutiedotteessa (PDF).

Lataa NVIDIAn ajurit täältä

Linkki alkuperäiseen juttuun
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 350
Viestejä
4 158 026
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
Eycte

Hinta.fi

Ylös Bottom