NVIDIA julkaisi uudet GeForce 436.15 -ajurit näytönohjaimilleen

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 530



NVIDIA on julkaissut uudet ajurit näytönohjaimilleen. GeForce 436.15 -ajurit ovat saatavilla Windows 7-, 8(.1)- ja 10 -käyttöjärjestelmille ja ne tukevat kaikkia yhtiön mobiilinäytönohjaimia Maxwell-arkkitehtuurista ja työpöytänäytönohjaimia Kepler-arkkitehtuurista lähtien.

GeForce 436.15 -ajureiden merkittävin uudistus on Game Ready -leima Control-pelille. Lisäksi ajureissa uutena mukana tuki uudelle Video Codec SDK 9.1:lle ja Optical Flow SDK 1.1:lle.

Ajurit korjaavat myös aiempien julkaisujen ongelmia ja tällä kertaa korjattujen bugien listalle ovat päässeen Forza Motorsport 7 -pelissä esiintynyt graafiikan korruptoituminen sekä järjestelmän kaatuminen, kun ajurit asennetaan järjestelmään, jossa on käytössä eri arkkitehtuureihin perustuvia NVIDIAn näytönohjaimia. Tiedossa olevia ongelmia ovat puolestaan The Division II:n kaatuilu DirectX 12 -tilassa, Overwatchin kaatuilu ”Your rendering device has been lost” -virheeseen sekä YouTube-videoiden vilkunta täyden ruudun tilassa Firefox-selaimella G-Sync-käytössä. Voit tutustua ajureiden kaikkiin muutoksiin niiden julkaisutiedotteessa (PDF).

Lataa NVIDIAn ajurit täältä

Linkki alkuperäiseen uutiseen (io-tech.fi)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
837
Ei ikävä kyllä nämäkään auttaneet netflixin stutterointiin :( Ei sen puoleen vika saattaa olla Windowsin päässä mitä vähän lueskelin ja on korjattu insider buildissa.

https://www.reddit.com/r/Windows10/comments/bx1bax/netflix_stuttering_bug_on_1903/ev2qnss/
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
837
Stutteroinnin huomasin kun päivitti juuri 1809->1903. Netfilixin app ja Edge stutteroi läppärin Intelin integroidulla näyttikselläkin, ei ihan niin pahasti.
Aijaa, jännä kun tuntuu olevan aika sattuman kauppaa kellä vaikuttaa ja kellä ei. Itse olen vain netflix appiä käyttänyt ja sillä tosiaan stutteroi. Samaten huomannut tubessa pientä lagia, mutta se saattaa olla FF tekosia.
 
Liittynyt
20.02.2018
Viestejä
106
Mulla on kahdet viimeiset ajuripäivitykset aiheuttaneet CS:GO:ssa n. 50 avg fps-pudotuksen verrattuna 431.60-ajureihin.
 

Marti77

Team H2O
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
4 422
The division 2 kaatuilu eniten harmittaa eikä luvattua parannusta ole tullut.
Hieman on pelikehittäja itse parantanut päivityksillä mutta ainakin itsellä myös dx11 asetuksella kaatuilee ja on ainoa peli missä on ongelmia eikä windows uudelleen asennus auttanut.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
238
Aijaa, jännä kun tuntuu olevan aika sattuman kauppaa kellä vaikuttaa ja kellä ei. Itse olen vain netflix appiä käyttänyt ja sillä tosiaan stutteroi. Samaten huomannut tubessa pientä lagia, mutta se saattaa olla FF tekosia.
FF on toiminut yleensä hyvin. Netflix app ja Edge käyttää windowsin omaa content decryptoria, kun taas Chrome ja FF käyttää Googlen Widevine decryptor moduulia, jolla käsittääkseni ei rautakiihdytys toimi. Toivottavasti seuraavassa 1909 versiossa on tuokin korjattu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
837
FF on toiminut yleensä hyvin. Netflix app ja Edge käyttää windowsin omaa content decryptoria, kun taas Chrome ja FF käyttää Googlen Widevine decryptor moduulia, jolla käsittääkseni ei rautakiihdytys toimi. Toivottavasti seuraavassa 1909 versiossa on tuokin korjattu.
Joo, niin kelasinkin että FF ja Chrome luultavasti pelaa, mutta kun ei viittis 720p laadulla kattoa. Jeps toivottavasti korjaantuu siinä.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
253
Pascalilla edelleen jää päivitys välistä, parhaat ajurit edelleen 430.86 (ellei vielä väkisin tykitä 399 ajureilla). NVidia redditistä hyvä aina katsella ajuritestejä lokkenpj:ltä Pascalin suhteen ja RodroG:ltä Turingin suhteen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 619
Viestejä
4 196 792
Jäsenet
70 755
Uusin jäsen
Leevi L

Hinta.fi

Ylös Bottom