- Liittynyt
- 14.10.2016
- Viestejä
- 22 750
NVIDIA on julkaissut blogin, jossa se kertoo statistiikka yhtiön näytönohjaimilla käytetyistä asetuksista peleissä.
Yhtiö keräsi dataa miljoonilta käyttäjiltä helmikuussa peleissä, jotka tukevat säteenseurantaa ja DLSS:ää.
Kerätyn datan mukaan GeForce RTX 20 -sarjan käyttäjistä 43 % käyttää säteenseurantaa ja 68 % käyttää DLSS:ää. RTX 30 -sarjassa säteenseurantaa käyttää jo 56 % ja DLSS:ää 71 % käyttäjistä. Tuoreimmalla RTX 40 -sarjalla säteenseuranta kääntyy päälle 79 %:lla käyttäjistä ja DLSS jopa 83 %:lla.
Valitettavasti NVIDIA ei kertonut, miten luvut on koostettu; onko kyse edes hetkeksi RT:tä ja DLSS:ää päälle pistäneistä, vai aina niitä käyttävistä, vai jotain siltä väliltä. Samat prosenttiluvut näyttäytyvät tästä riippuen huomattavan eri valossa.
Lähde: The New Standard in Gaming: GeForce RTX Gamers Embrace Ray Tracing, DLSS in Record Numbers | NVIDIA Blog
Yhtiö keräsi dataa miljoonilta käyttäjiltä helmikuussa peleissä, jotka tukevat säteenseurantaa ja DLSS:ää.
Kerätyn datan mukaan GeForce RTX 20 -sarjan käyttäjistä 43 % käyttää säteenseurantaa ja 68 % käyttää DLSS:ää. RTX 30 -sarjassa säteenseurantaa käyttää jo 56 % ja DLSS:ää 71 % käyttäjistä. Tuoreimmalla RTX 40 -sarjalla säteenseuranta kääntyy päälle 79 %:lla käyttäjistä ja DLSS jopa 83 %:lla.
Valitettavasti NVIDIA ei kertonut, miten luvut on koostettu; onko kyse edes hetkeksi RT:tä ja DLSS:ää päälle pistäneistä, vai aina niitä käyttävistä, vai jotain siltä väliltä. Samat prosenttiluvut näyttäytyvät tästä riippuen huomattavan eri valossa.
Lähde: The New Standard in Gaming: GeForce RTX Gamers Embrace Ray Tracing, DLSS in Record Numbers | NVIDIA Blog
Viimeksi muokattu: