NVIDIA julkaisi GeForce 416.16 -ajurit näytönohjaimilleen

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kaotik
  • Aloitettu Aloitettu

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
22 909
nvidia-geforce-drivers-20171115.jpg



NVIDIA on julkaissut uudet ajurit näytönohjaimilleen. GeForce 416.16 -ajurit ovat saatavilla Windows 7-, 8(.1)- ja 10 -käyttöjärjestelmille ja ne tukevat yhtiön näytönohjaimia Kepler-arkkitehtuurista lähtien.

GeForce 416.16 -ajureiden merkittävimmät uudistukset ovat tuki Windows 10:n tuoreelle 1809-versiolle eli October 2018 Updatelle ja sen mukana tulleelle DirectX Raytracing -säteenseurantarajapinnalle (DXR).

Ajurit lisäävät lisäksi NVIDIAn ohjauspaneeliin tarkennuksen, joka kertoo Triple Buffering -asetuksen koskevan vain OpenGL-rajapintaa. Uusia tai päivitettyjä SLI-profiileita ajureissa on Basingstokelle, Battlefield V:lle, Divinity: Original Sin II:lle, Immortal: Unchainedille, Jurassic World Evolutionille, Phoenix Pointille ja Seven: The Days Long Gone:lle. Ajureissa on myös uudet tai päivitetyt 3D Vision -profiilit Elder Scrolls: Onlinelle (Good) ja Assassin’s Creed: Odysseylle (Not recommended).

Ajurit korjaavat aiempien ajureiden ongelmia, kuten GeForce GTX 1060:n suorituskykyongelmat Rainbow Six: Siegessä Temporal Anti-Aliasing -reunojenpehmennyksellä ja ajurivirheen (nvlddmkm) Titan Xp -näytönohjaimella koneen herätessä S4-unitilasta. Tiedossa olevien ongelmien listalta löytyy muun muassa hiiren kursorin korruptoituminen Firefox-selaimessa tiettyjen linkkien päällä. Voit tutustua ajureiden kaikkiin muutoksiin niiden julkaisutiedotteesta (PDF).

Lataa NVIDIAn ajurit täältä

Linkki alkuperäiseen uutiseen (io-tech.fi)
 
Missä mahtaa viipyä DLSS tuki peleihin ja siihen tarvittavat päivitykset...
GN hyvin kuvaili julkaisua, että Nvidia markkinoi pelaajille työkaluja, jotka on tarkoitettu pelinkehittäjille.
 
Missä mahtaa viipyä DLSS tuki peleihin ja siihen tarvittavat päivitykset...
GN hyvin kuvaili julkaisua, että Nvidia markkinoi pelaajille työkaluja, jotka on tarkoitettu pelinkehittäjille.
Ei DLSS-tuki ole kiinni kuin pelinkehittäjistä ja NVIDIAsta, ei se vaadi mitään käyttispäivityksiä tms
 
Jaa tuo kursorin korruptoituminen johtuukin näyttiksen ajureista? Itselläni sitä on tapahtunut silloin tällöin esim. kun liikuttaa kursorin Chromen ikkunan laidan yli, jolloin kursori muuttuu hetkellisesti ikkunan koonmuuttamisen mahdollisuutta osoittamaan ja silloin kursori saattaa välähtää ihan omituisen näköisenä viherviolettina pikselimössönä, joka on joskus kooltaan useita kymmeniä pikseleitä suuntaansa. Nyt en kyllä muista nähneeni tätä efektiä ihan viime aikoina, jospa siihen on saatu korjausta jossain aiemmassa ajuripäivityksessä.
 
Jaa tuo kursorin korruptoituminen johtuukin näyttiksen ajureista? Itselläni sitä on tapahtunut silloin tällöin esim. kun liikuttaa kursorin Chromen ikkunan laidan yli, jolloin kursori muuttuu hetkellisesti ...
Mulla se koko kursori on aina joskus kokonaa kadonnut kun se siirtää ikkunan alueelle (ts antaa sen efectin aivan kuin kursori menisi ikkunan alle) se kyllä toimii siinä ikkunassa ihan oikein jos onnistuu arvaamaan sen sijainen sitä ei vain näy.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
267 345
Viestejä
4 622 875
Jäsenet
76 023
Uusin jäsen
Konstajk

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom