Kimi625
Vähintäänkin eeppinen näpertelijä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuleekin mielenkiintoinen datavuosi 2017
Zen vs Core i7
Vega vs Pascal
Tällä hetkellä näyttää siltä että Nvidia on hieman heikommilla noissa DX12 ja Vulkan testeissä ollut.
Hinnat ovat karanneet totaalisesti lapasesta sekä CPU että GPU puolella. Siihen pitäisi saada muutosta.
Mielenkiinnolla odotan minklaisissa hinnoissa tuo tulee pyörimään. Milläköhän perusteella GTX 980 Ti omistajat kaivetaan ja jaetaan? Mietin vain kun olen itsekin omistanut GTX 980 Tin mutta jo päivittänyt GTX 1080-malliin.
Jep! Toivon että AMD osaisi nyt hinnoitella tuotteensa reippaasti kilpailukykyisesti eikä samalla lapulla kun nvidia ettei kohta tarvitse lukea uutista niiden konkurssista, liippaa jo liian läheltä.
Sieltähän se 1080 ti tuli...
http://wccftech.com/gtx-1080-ti-coming-pax-east-nvidia-aib/
Uskominen Nvidian lippulaivan tuloon alkaa hiipua ennenkuin itse näkee sen kaupan hyllyllä mutta yllä olevassa uutisessa sanotaan maaliskuun 10-12. päivä.
Totta kai! Niin kauan kunnes se julkaistaan tai virallisesti sivuutetaan....ja sitten jos se ei ilmestykään ensi maaliskuussa, aletaan huhuilemaan seuraavaa NVIDIA:n tapahtumaa, ja sen jälkeen seuraavaa...kunnes se joskus ilmestyy.
Mielenkiinnolla odotan minklaisissa hinnoissa tuo tulee pyörimään. Milläköhän perusteella GTX 980 Ti omistajat kaivetaan ja jaetaan? Mietin vain kun olen itsekin omistanut GTX 980 Tin mutta jo päivittänyt GTX 1080-malliin.
Erinomainen huomio! Itseäni kiukuttaa se että esimerkiksi emolevyjen hinnat "on noussut" lähinnä siis pointtina se että ennen 250 euron emolevy oli huippuluokkaa ja tämän päivän GOD LIKE:t maksavat ~700 euroa. Tokihan meillä on emoissa nykyään myös ominaisuuksia mistä ei ennen osattu kuvitellakkaanVuonna 2008 pelattiin uusimpia pelejä 1080p resolla ~300 euron näytönohjaimella (8800 GTS 512MB).
Vuonna 2017 pelataan uusimpia pelejä 1080p resoluutiolla ~300 euron näytönohjaimella (GTX 1060 6GB).
"Nykypäivän hinnoista" valittajat missaavat aika olennaisen pointin - resoluution ja virkistystaajuuden kasvun näytöissä. Se perus 1080p 60Hz pelailu ei ole tänä päivänä raudan puolesta sen kalliimpaa kuin kymmenen vuotta sitten. Näytönohjaimille on vain syntynyt uusia, kokonaisia teholuokkia tuon 1080p 60Hz peruspelaamisen yläpuolelle, vastaamaan tehontarvetta isoilla resoilla ja virkistystaajuuksilla.
Tai näin ainakin minä asian näen.