- Liittynyt
- 16.08.2017
- Viestejä
- 6 260
NVIDIA julkaisi 3.1.2022 RTX 4070 Ti -näytönohjaimen (alunperin 4080gb 12gb) ja 12.4. 4070-mallin.
io-techin GeForce RTX 4070 Ti -artikkelit ja videot:
io-techin GeForce RTX 4070 -artikkelit ja videot:
---
HUOM! Uusi 4070 malli GDDR6 (ei -X) muisteilla tulossa myyntiin
---------------
Tein tällaisen kaavion, kun ihmettelin revieweissä kortilta erikoista suoriutumista peleissä 4k vs 1440p (ilman Raytracingia). Selitystä kaavio ei anna, enkä tiedä mistä tilanne johtuu, mutta se havainnollistaa 3000 sarjan pärjäävän hyvin, kun resoluutio kasvaa. Kyseessä on suorituskyky/resoluutio suhde, jossa 3000 sarja pärjää uusia 4000 sarjalaisia paremmin.
Tämä on oleellista lähinnä VR pelien kanssa, kun niissä renderöintiresoluutiot ovat luokkaa 4-12k, mutta ihan mielenkiintoinen havainto
io-techin GeForce RTX 4070 Ti -artikkelit ja videot:
NVIDIA julkaisi GeForce RTX 4070 Ti:n ja uudet RTX 40 -mobiilinäytönohjaimet - io-tech.fi
GeForce RTX 4070 Ti on tismalleen sitä mitä odotettiin, mutta edullisempaan hintaan ja RTX 40 -mobiilinäytönohjaimet lupaavat jopa kolme kertaa parempaa energiatehokkuutta RTX 30 -sarjaan verrattuna.
www.io-tech.fi
Testissä Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti Gaming OC - io-tech.fi
Testissä alunperin syyskuussa esitelty 12 gigatavun GeForce RTX 4080, jonka julkaisu peruttiin ja nyt se on uudelleennimetty 4070 Ti:ksi.
www.io-tech.fi
io-techin GeForce RTX 4070 -artikkelit ja videot:
Testissä NVIDIA GeForce RTX 4070 - io-tech.fi
Testissä suorituskykyiseen 1440p-pelaamiseen suunnattu 689 euron suositushintainen GeForce RTX 4070 -näytönohjain.
www.io-tech.fi
Testissä GeForce RTX 4070 -custom-mallit (Asus, Gigabyte & MSI) - io-tech.fi
Testissä Asuksen, Gigabyten ja MSI:n omaan piirilevyyn ja jäähdytysratkaisuun pohjautuvat GeForce RTX 4070 -näytönohjaimet.
www.io-tech.fi
---
HUOM! Uusi 4070 malli GDDR6 (ei -X) muisteilla tulossa myyntiin
---------------
Tein tällaisen kaavion, kun ihmettelin revieweissä kortilta erikoista suoriutumista peleissä 4k vs 1440p (ilman Raytracingia). Selitystä kaavio ei anna, enkä tiedä mistä tilanne johtuu, mutta se havainnollistaa 3000 sarjan pärjäävän hyvin, kun resoluutio kasvaa. Kyseessä on suorituskyky/resoluutio suhde, jossa 3000 sarja pärjää uusia 4000 sarjalaisia paremmin.
Tämä on oleellista lähinnä VR pelien kanssa, kun niissä renderöintiresoluutiot ovat luokkaa 4-12k, mutta ihan mielenkiintoinen havainto
Viimeksi muokattu: