NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 893
Asus TUF 3090, TUF OC 3090 ja Strix 3090 tilattu! Nyt vain odottelemaan.

1600953434445.png
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
724
Itellä nopein vahvistus jimmsiltä 16.01 ja ei mulla tohon montaa sekuntia postiennakolla tilaamalla menny pari minaa niin olin saanu kaikki jimmssin eri mallit tilattua. Jos muut myös nopeita niin meneehän nuo....
Ilmeisesti sitten hitautta omassa päässä. Hieman kismittää että korin status tyhjeni kesken prosessin....
 
Liittynyt
26.03.2019
Viestejä
19
16.00 Verkkokaupasta tilaus sisään. Kaksi kpl näytti olevan varastosaldo myynnin alettua. Vahvistettu puhelimitse, että 2:n joukossa.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
312
Malttia, malttia. ;) Oma tilaus myös sisässä heti, kun tuli saldot saataville.


Aspan soitto myös varmisteli täällä, että tavaraa on tulossa kyllä ensi viikolle. :think: Ja _nyt_ jos tilaisi, niin menisi joulukuulle suuren kysynnän vuoksi.

Myöskin lahjakortti lyötiin pöytään, joten rauhallisin mielin odotellaan.:kahvi:
Siis soititko itse aspaan vai miten? Ja minkä olit tilannut ja milloin?
 

pau

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
09.09.2018
Viestejä
360
16:01 tuli tilausvahvistus Jimmsiltä TUF OC ja ~670 loppunen tilausnumero.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 658
Noniin, ja sit kuvat tiskiin missä näkyy kortti ja "varattu tilaukselle" :smoke:
 
Liittynyt
24.01.2018
Viestejä
209
Itelle tuli tilausvahvistus ganminga x triosta 16.01 ja siinä lukee ei vahvistettu? Miten tämä on mahdollista että te saitte?
Puhutaanko me nyt samasta kortista? Meillä oli 3080 kyseessä. Olisi hiukan erikoista jos sinä et olisi saanut sellaista tuolla ajoituksella.
 
Liittynyt
09.01.2018
Viestejä
156
Aika paska maku jäi. Jotenkin jumalallista oikeutta olisi se, että AMD:n kortit olisi jotenkin parempia. Aina saa toivoa. Jimmssillä on nyt yksi 3080 maksettu luottokortilla, yksi 3090 tilattu laskulle 16:02 (odottaa tuotteita) ja amazonista se paskalle haiseva Zoltan jonka "pitäisi tulla" jo huomenna ja jota ei ole edes vielä lähetetty - tietenkään. Varmaan pitää perua kaikki ja katsoa ihan rauhassa mitä tuleman pitää.
 
Liittynyt
23.01.2019
Viestejä
368
Vähän sama tilanne. Ei jäänyt yksikään kortti haaviin niin että olisi heti saanut joten ei auta kuin odotella.
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
224
Kauankos teillä on Gigantista tilausta peruuttaessa mennyt puhelusta siihen, että se tilaus on oikeasti hävinnyt sieltä? Soitin eilen aspaan ja peruin Gaming X Trion, mutta vieläkin tuo näkyy tuolla samassa tilassa. Ei kiinnostais alkaa toista kertaa soittamaan sinne.
Viime perjantaina peruin kaksi tilausta, molemmat peruuntui maanantaina 21.9. mutta perumiskuittia ei tullut toisesta (tilisiirrolla maksettu) ennenkuin soittamalla perään (keskiviikkona sitten soittelin).

Tilaukset eivät hävinneet listoilta vielä rahojen palautumisen jälkeenkään. Näyttää samalta kuin aiemmin ihan muut saapuneet tilaukset.

Eli ainoa näkyvä elementti oli perumisesta tullut hyvityskuitti (ja rahat tilille/kortille) ja tuota toista kuittia piti soittaa perään. Toki rahojen palautumisesta olisi kanssa voinut nähdä (kun nekin sitten olivat keskiviikkona tilille tulleet), jos olisin tilin tarkistanut ennen puhelua.
 

demu

Conducător & Geniul din Carpați
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
4 365
Tuo on kyllä täydellisen onnistunut läppä. Se että just Zlatan lesottaa ja näyttää suurinpiirtein virtuaalista tuplakeskaria raudanhimoisille on parasta mitä sateinen aamu voi tarjota. Seuraava kuva voisikin olla missä Zlatan ajaa ferrarilla kortin yli kun ei sovi imagoon.
Zlatanilla on nyt aikaa pelailla...
 
Liittynyt
03.01.2019
Viestejä
218
Nyt tuli viesti että kortti noudettavissa :cool:
Oli ihan fiksu päätös olla lähtemättä kisaamaan 300 muun kanssa tuosta kuudesta tuffista, ni päätin tilata ventuksen
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
312
Klarna Lasku - 14 päivää maksuaikaa (0,88€ + 1,05% loppusummasta), lukee maksuehdoissa.
Okei. Tuo taitaa mennä niin että se vaihtelee kaupan mukaan, eli joistakin saa Klarna laskun ilmaiseksi ja joissakin tulee lisää. Mutta Proshopilta taisin itse siis ottaakin Klarna TILIN joka on korollinen osamaksuhärdelli josta ei tullut lisäkuluja. Itse tili onkin sitten korkeakorkoinen, mutta sen voi maksaa pois vaikka heti, niin järkeilin että se tulee halvemmaksi kuitenkin.
 

a1m

Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
76
Onko kukaan saanut verkkokaupasta ilmoituksen, että voi noutaa?
 

Cid

Penaalin tylsin kynä
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
260
3090 TUF non OC jonossa hyvillä sijoilla Jimmyn mukaan, mutta ei tarkkaa sijoitusta paljastaneet. Varastosta en kumminkaan saanut suoraan. :cigarbeye:
Noh katsotaan miltä näyttää, jos menee kovin pitkäksi toimitus niin perumisiksi menee ja odottelen TUF 3080 oc verkkiksestä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
256
Kerrohan sit tuolla oikeessa ketjussa et mihin boostailee vakiona ja löytyykö tostakin se bios-kytkin. Eli käytännössä et mitä eroa on siihen OC malliin.
Onnistuu. Menee tosin ensi viikkoon.

E: sen kytkimen kerkeen vilasemaan aikaisemminkin.
 

Subv1sa

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 107
3090 TUF non OC jonossa hyvillä sijoilla Jimmyn mukaan, mutta ei tarkkaa sijoitusta paljastaneet. Varastosta en kumminkaan saanut suoraan. :cigarbeye:
Noh katsotaan miltä näyttää, jos menee kovin pitkäksi toimitus niin perumisiksi menee ja odottelen TUF 3080 oc verkkiksestä.
16.01 tohon samaan korttiin oli tullut tilausvahvistus ja ei natsannu.
No peruin samantein ja jään oottelee 3080. :rofl:
Heräte pikaostoksena toi ois vielä menny mut ei jaksa tuota odottamaan ruveta kun ei tuo niin paljon nopeampi edes ole.
 
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
602
Kumman moni täälläkin haluaa tuon tuhnun saada :/. 10% tehoa lisää 100% isommalla hinnalla. Vaikka ei olisi rahasta kiinni niin kyllä itse keksisin aika monta komponenttia koneesta mitkä päivittäisin ensin. Toki jos kaikki muukin on jo tikissä niin voi ymmärtää.
Tämä kiinnostaisi itselläkin. Miksi maksaa tuplat 10% tehosta. Toki jos miljonääri olisin :smoke:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
724
Käytännössä ei luulisi harmittavan kun kortin missaa mutta en tiedä, paska maku jäi suuhun silti.
Täytyy yrittää FE metsästää ajan kanssa....
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 434
Tunnin ajan olin 3090 virtuaalinen omistaja kahdella tilauksella :)

Sampsan sekä Linuksen videot ym. testit nopiasti vilaisten päädyin peruuttamaan tilaukset.

3090 ei ole vain 1.6K€ arvoinen minulle.

Onneksi olkoon kuitenkin kaikille kortin tilanneille, ei yhtään huono kortti laisinkaan :)
 
Liittynyt
20.09.2020
Viestejä
122
Tunnin ajan olin 3090 virtuaalinen omistaja kahdella tilauksella :)

Sampsan sekä Linuksen videot ym. testit nopiasti vilaisten päädyin peruuttamaan tilaukset.

3090 ei ole vain 1.6K€ arvoinen minulle.

Onneksi olkoon kuitenkin kaikille kortin tilanneille, ei yhtään huono kortti laisinkaan :)
Mistä tilasit ja mitkä kaksi korttia sulle oli tulossa? Oliko siis ihan varattuina sulle vai oliko vain tilaus päällä, mutta jonossa?
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 876
16:01 tilausvahvistus sähköpostissa ja kuulemma "vain muutama" minua edellä. 3090 Gaming X Trio Jimmsiltä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
724
Aikamoista juupas/eipäs menoa otimittajillekin kun porukka tilaa niitä useita kappaleita :D Sääliksi hieman käy toimittajia....
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 434
Mistä tilasit ja mitkä kaksi korttia sulle oli tulossa? Oliko siis ihan varattuina sulle vai oliko vain tilaus päällä, mutta jonossa?
Jimms & Proshop, Asus TUF, jonossa toki mutta Proshopin vahvistus tuli jo klo:16.00 eli varmastikin ihan alkupäässä olin.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
604
Overclockers UK oli paikka josta sain 2080ti:n kun suomessa myytiin eioota.
Toivoin samaa tämän sarjan kohdalla mutta mutta...

"We have also made changes to our website that on 3080 and 3090 all sales shall be limited to UK and Ireland ONLY. "
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 434
Aikamoista juupas/eipäs menoa otimittajillekin kun porukka tilaa niitä useita kappaleita :D Sääliksi hieman käy toimittajia....
Omassa tapauksessani en vaivannut ketään, peruutukset kun eivät vaadi käsityötä :)
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 377
Viestejä
4 159 027
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom