kun pelaa pelejä niin näytölllä menee mustia vilkkuvia palkkeja ja uusimmat ajurit käytössä. mikä on vikana?
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kyllä näytön ohjaimen tuuletin pyörii.Veikkaan, että alkaa olla eläkeikä lähellä tuota multimedia näyttistä, mahdollisesti konkat tai juotokset alkaa pettää. Oletko tarkistanut, että sen tuuletin pyörii?
Jos ongelma on tullut näytönohjaimen ajurin päivityksen myötä, palaa aikaisempaan ajuriin.
Mikä näyttis kannattaa hommata, joka pyörittäs vähä pelejäki?Eiköhän syynä ole ihan että alkaa näyttis pettämään. Jos viitsii niin uunitusta voisi kokeilla. Muutoin vain hankkia uusi retro-näyttis.
Vain joissain peleissä tapahtuu se että näytöllä näkyy tuollaisia palkkeja. Esim cs go niitä ei näy paljon yhtään.Screeni näemmä My Summer Carista.
Palkit näyttävät enemmän joltain softapuolen grafiikkavirheiltä, eli näyttis ei joko tue jotain varjostustekniikkaa, ohjaimen muisti loppuu tai sitten peli vaan bugittaa kyseisessä versiossa. Kortin eläkeikä on sitten seuraava selitys.
Hinta haarukkaa ei tullut joten 1080tiMikä näyttis kannattaa hommata, joka pyörittäs vähä pelejäki?
Sähän puhuit retro näytön ohjaimestaHinta haarukkaa ei tullut joten 1080ti
Lähetetty minun XT1650 laitteesta Tapatalkilla
No se en ollut minä, mutta vanhempia ajureitaSähän puhuit retro näytön ohjaimesta
JuuNäyttikseen ehjä joku GTX 600, käytettynä saa halvallakin. GT sarja lähinnä multimediaan eikä pelaamiseen
No se en ollut minä, mutta vanhempia ajureita
Advanced Driver Search | NVIDIA
Tuolta esim.