• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Noudolla normaalihintaiset, Clas Ohlson, -20%

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
366
Tuote: Noudolla normaalihintaiset -20%
Tarjoushinta:
Normaalihinta:
Kauppa: Clas Ohlson
Voimassa: 24.2-27.2
Linkki: Ehdot | Clas Ohlson
Promokoodi: PIS20

Kommentti tarjouksesta: Eli maksa verkossa, nouda liikkeestä. Tarjous ei koske klubihintoja, robottiruohonleikkureita, robotti-imureita, JBL-, Ryobi-, Google Nest-, DJI-, Apple- tuotteita, Canon ja HP tulostimia tai lahjakortteja.
 
Liittynyt
06.12.2021
Viestejä
6
Näköjään joistakin Club Clas hinnoista saa myös ton ylimääräisen -20% alennusta. Esimerkiksi jamie oliver 28 cm paistinpannusta, marshall major IV kuulokkeet, happyplugs kuulokkeet sekä cura painopeitot jotka on jo muutenkin -50% alennuksella.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 867
Ärsyttävää vaan se, että tuotteen täytyy olla jo valmiiksi liikkeessä. En ainakaan keksinyt noiden systeemistä tapaa tilata tuotetta noudolla tilanteessa, jossa tavaraa on keskusvarastossa mutta ei liikkeessä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
366
Näköjään joistakin Club Clas hinnoista saa myös ton ylimääräisen -20% alennusta. Esimerkiksi jamie oliver 28 cm paistinpannusta, marshall major IV kuulokkeet, happyplugs kuulokkeet sekä cura painopeitot jotka on jo muutenkin -50% alennuksella.
Testasin painopeittoo, niin heitti normaalihinnasta -20% eli ois tullut kalliimmaksi tolla koodilla?

E: näemmä kirjautuneena antaa
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 762
Ihan kiitos vinkistä. Tietysti jokaisen kannattaa "miettiä" onko se oikeasti 20%.

Siis miettimällä asiat ei selviä, vaan ottamalla hintoja ylös! Itse olen tässä jonkin aikaa yrittänyt metsästää edullisia 5m / 10 metrin jatkojohtoja sisäkäyttöön noiden mainaisjuttujen takia, olenkin kiertänyt useammassa liikkeessä(Tokmanni, Clas Ohlson, C ja P marketit). Ostin useammasta liikkeestä, Tokmannista en edes muista mitä ostin kun se oli niin huono(lyhyt) että piti samantien palauttaa.

Ketjun liikkeestä ostin näitä pari kappaletta juuri tuossa vuoden alussa, silloin hinta oli muutaman sentin pyöristyksellä kympin.

Nyt se hinta on jo alle kahdessa kuukaudessa noussut eurolla, eli peräti 10% ! Eli juuri nyt hinta on 11 euroa. Ihan hienoa että Citymarketissakin myydään halvemmalla, ottaen huomioon että Citymarket oli näistä isoista mitä kiersin, kalleimmasta päästä. Prismassa noita vastaavia (5 metriä ja 3-5 rasiaa) myydään alle 9 eurolla. Tai myytiin tammikuun alussa, en nyt katsonyt näkeekö niiden hinnan netistä. Mä aina olen ajatellut että Clas Ohlsonin yksi idea on olla vähän halvempi paikka ostaa erilaisia kodintarvikkeita.

Sattumoisin kun noi oli hintavammasta päästä mitä löysin, niin en ottanut niitä käyttöön, varsinkin kun jossain vaiheessa tuolla on palautusoikeutta venutetty näköjään vuoteen. Viimeksi kun olen tuolta jotain ostanut, oli se jotain 2-3 kuukautta. Noi lähteekin palautukseen samalla kun nappaan halvemmat tilalle. Mutta se hauska juttu on että mä luulen että noidenkin hinta tippuu kuukauden päästä eurolla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 754
Jeesus miten paskat nettisivut kännyllä - captcha ei mahdu ruutuun eikä sen ollessa päällä sivua voi scrollata. Eikä pyydetty salasanakaan näytä tulevan perille (jostain syystä vanha tallennettu ei toimi :rolleyes:)…
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 619
Viestejä
4 253 983
Jäsenet
71 346
Uusin jäsen
Sigmeoni

Hinta.fi

Ylös Bottom