Nothing laski videolla paljonko MKBHD:n unelmapuhelimen tekeminen maksaisi

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Nothingin laskelmien mukaan itse komponenttien osalta puhelimen hinnaksi tulisi noin 500 dollaria, vaikka sisällä on puhdasta lippulaivarautaa.
Kun mukaan laskettaisiin kehityskustannukset, tuotanto ja muu vastaava, tulisi hinnaksi yli 23 535 500 dollaria. Ohjelmisto tosin jäisi edelleen MKBHD:n unelmista.
Luonnollisesti todellisuudessa tuossa on laskettu kaikki kulut vain yhden puhelimen niskoille, kun oikeasti tuotantoon menevien kohdalla hinta on tarkoitus jakaa miljoonien myytyjen kappaleiden kesken.

Nothingin laskelmien mukaan itse komponenttien osalta puhelimen hinnaksi tulisi noin 500 dollaria, vaikka sisällä on puhdasta lippulaivarautaa.
Noh, minkälainen se puhelin oli? Mielestäni varsin oleellinen tieto tässä yhteydessä. Ilman sitä, uutisen uutisarvo on aika matala.

Noh, minkälainen se puhelin oli? Mielestäni varsin oleellinen tieto tässä yhteydessä. Ilman sitä, uutisen uutisarvo on aika matala.
Lyhyiden uutisten konseptin luulisi olevan jo tuttu: Mielenkiintoisista uutisista jotka eivät ylitä etusivun kynnystä tehdään parin rivin juttuja joista kiinnostuneet voivat tutustua aiheeseen lähemmin itse.
Nyt vielä kaiken päälle kaikki löytyy klikkaamatta mitään linkkejä suoraan upotetusta videosta. Tässä nyt laiskemmille.
1738030641680.png

Lyhyiden uutisten konseptin luulisi olevan jo tuttu: Mielenkiintoisista uutisista jotka eivät ylitä etusivun kynnystä tehdään parin rivin juttuja joista kiinnostuneet voivat tutustua aiheeseen lähemmin itse.
Kyllä, mutta silti koen että se oli erityisen oleellinen tieto uutisen kannalta ja uutinen jäi kesken ja tiedon kanssa uutinen tuli valmiiksi.
Mahdolliset lisätiedot yksittäisistä osista, yms voi jokainen selvittää itse.
Nyt vielä kaiken päälle kaikki löytyy klikkaamatta mitään linkkejä suoraan upotetusta videosta. Tässä nyt laiskemmille.
Idea onkin että videon pääkohdat tulee esiin ilman että pitää katsoa video ja kuvitteellisen unelmapuhelimen osat on mielestäni pääkohta.

Mutta kiitos lisätiedosta, jolla uutinen tuli valmiiksi.

Kyllä, mutta silti koen että se oli erityisen oleellinen tieto uutisen kannalta ja uutinen jäi kesken ja tiedon kanssa uutinen tuli valmiiksi.
Mahdolliset lisätiedot yksittäisistä osista, yms voi jokainen selvittää itse.

Idea onkin että videon pääkohdat tulee esiin ilman että pitää katsoa video ja kuvitteellisen unelmapuhelimen osat on mielestäni pääkohta.

Mutta kiitos lisätiedosta, jolla uutinen tuli valmiiksi.
Ei, se ei ole mikään idea että kaikki oleellinen tulee välttämättä esiin, vaan nimenomaan herättää niiden mielenkiinto ketä asia kiinnostaa. Eikä yksittäisissä tutuissa kokomponenteissa ole mitään selvitettävä muutenkaan. Näillä tiedoilla tämän olisi yhtä hyvin voinut heittää etusivulle.

Statistiikka

Viestiketjuista
266 281
Jäsenet
75 801
Uusin jäsen
niiloh

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom