Kyllähän Kiinassa aloitukseen voi arvailla ihan hyviä syitä:
-luurit tehty Taiwanissa siinä vieressä
-HMD suunnittelutiimi pelko persiissä jäikö jotain bugia, tai saako jokin osa-alue suunnittelussa huonon vastaanoton, testierällä palautetta ja käyttökokemuksia
-varotaan tärkeimpiä parempien katteiden myyntialueita, ennen kuin tullaan suuren yleisön eteen siellä
-kovin montaa uutta mahdollisuutta ei saa, heikossa hapessa oleva brändi ei nyt kestä naurunalaiseksi joutumista alkuun
Eli, antaa kiinalaisten testikäyttää uusia halpiksia. Voi olla, että parhaat massasta edukseen erottuvat luurit tulevat vasta muutaman vuoden viiveella, kun tiimit saavat kokemusta ja itsetuntoa, ja homma lähtee kunnolla rullaamaan. Nyt alkuun pitää vain varovaisesti saada vallattua hiukan markkinaosuutta, vaikka hiukan alihintaan myymällä, kuitenkin leimautumatta liikaa halpamerkiksi. Firman laskennallinen arvo kasvaa jo siitä, että on liikevaihtoa, ja volyymit komponenttitilauksissa, valmistuksesssa ym. varmaan parantavat myöhempiä tinkausmahdollisuuksia.