• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Nokia C32 3/64 GB 59€ gigantti

Tuote:Nokia C32 älypuhelin 3/64 GB
Tarjoushinta: 59
Normaalihinta:99
Kauppa: gigantti
Voimassa:
Linkki:

Kommentti tarjouksesta: Halpa varaluuri muutamassa eri värissä.

Nokia C32 on valitettavasti sen verran heikko puhelin, ettei voi oikein tuollakaan hinnalla suositella edes varapuhelimeksi. Puhelin käyttää esimerkiksi SC9863A järjestelmäpiiriä, joka on vuodelta 2019 eikä sisällä yhtään tehoytimiä. Muistaakseni Nokia C-sarjalle ei ole luvattu edes Android versiopäivityksiä ollenkaan (sisässä Android 13).

Tuolla budjetilla katselisin enemmim Oppo A18 luuria (samaa puljua OnePlussan kanssa) tai jos täytyy olla HMD Globalin puhelin, niin sitten 30e kalliimpi HMD Pulse.
Tuossa Oppossa on sama piiri kuin Cubot King Kong Mini 3:ssa.

3 Gt näyttömuisti on aika pieni, sovellukset kaatuilevat koko ajan. En osta enää koskaan Android-luuria kyseisellä määrällä muistia. Myös 64 Gt sisäinen muisti riittää nippa nappa, jos ei asenna mitään.

3 Gt näyttömuisti on aika pieni, sovellukset kaatuilevat koko ajan. En osta enää koskaan Android-luuria kyseisellä määrällä muistia. Myös 64 Gt sisäinen muisti riittää nippa nappa, jos ei asenna mitään.
Tuo ei nyt oikein ole kunnon minimalistin puhetta. :D Minulla on yhä käytössä 2017-mallinen Moto G5 3 Gt rammilla. Ei siinä sovellukset kaatuile. 16 Gt tallennustilaakin riittää, vaikka sovelluksia on asennettuna. Toki olen siinä pisteessä, että halutessani asentaa jotain uutta on jostain muusta vastaavasti luovuttava. Mutta sehän on vain asianmukaista konmaritusta. :giggle:

Tuo ei nyt oikein ole kunnon minimalistin puhetta. :D Minulla on yhä käytössä 2017-mallinen Moto G5 3 Gt rammilla. Ei siinä sovellukset kaatuile. 16 Gt tallennustilaakin riittää, vaikka sovelluksia on asennettuna. Toki olen siinä pisteessä, että halutessani asentaa jotain uutta on jostain muusta vastaavasti luovuttava. Mutta sehän on vain asianmukaista konmaritusta. :giggle:
Ei minullakaan alkuun, mutta sitten niin vaan kävi. Tosin suurimmalti kyse ollut enimmäkseen 32 Gt -tilasta, mutta sain puhelimen myytyä lähes ostohintaan (ostin itse tarjouksesta) - niin ei sinänsä menetetty mitään. Nykyinen puhelin on 256/8, niin ei ole vuosikausiin ongelmaa missään. Siksi en lähtenyt itsekään tuota Nokian tarjouspuhelinta suosittelemaan ettei kukaan muu osta ensin halvan sekä huonon ja sitten kalliin että hyvän.

Ei minullakaan alkuun, mutta sitten niin vaan kävi. Tosin suurimmalti kyse ollut enimmäkseen 32 Gt -tilasta, mutta sain puhelimen myytyä lähes ostohintaan (ostin itse tarjouksesta) - niin ei sinänsä menetetty mitään. Nykyinen puhelin on 256/8, niin ei ole vuosikausiin ongelmaa missään. Siksi en lähtenyt itsekään tuota Nokian tarjouspuhelinta suosittelemaan ettei kukaan muu osta ensin halvan sekä huonon ja sitten kalliin että hyvän.
Nojoo, kyllä itsekin tähyilisin tuota Nokiaa parempaa, jos olisin nyt puhelinta ostamassa. Motossa on akun pakkasensieto heikentynyt, mutta ajattelin, että vielä sillä yksi talvi painetaan. Ehkä sitten ensi vuonna päivitystä. Mutta nyt pitänee vetäytyä sivummalle ennen kuin ylläpito tulee pamputtamaan. :lonely:

Statistiikka

Viestiketjuista
258 402
Jäsenet
74 154
Uusin jäsen
Almedin

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom