Nörtistä laulajaksi?

Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
1 024
Kaikkien odotusten vastaisesti olen päässyt tommottisessa Tähtiartisti -laulukisassa jo alkuerien ja aluefinaalien kautta semifinaaliin ja lauluni siellä laulanut. Nyt olen yhden vaiheen päässä finaalista. Olen ollut niin masentunut että en ole oikein uskonut mahdollisuuksiini, mutta hitto soikoon... Yritetään!

Paskinta tässä tietysti on tämä äänten kerjääminen, kivointa laulaminen. Nyt joutuisin kuitenkin käyttämään kaikki oljenkorret jotta olis jotain tsäänssejä. Eli kaikki somet ja foorumit ja kaikki käyttöön.

Kaksi parasta pääsee suoraan yleisöäänillä jatkoon. Kolmantena olis hyvä olla jos meinais että tuomariäänillä pääsis.

edit: äänestys on ohi

Jos pääsen finaaliin niin käsittääkseni avalla televisioidaan helmikuussa(?)
 
Viimeksi muokattu:

zZzz

lasciate ogni speranza, voi ch'entrate
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
525
Kaikkien odotusten vastaisesti olen päässyt tommottisessa Tähtiartisti -laulukisassa jo alkuerien ja aluefinaalien kautta semifinaaliin ja lauluni siellä laulanut. Nyt olen yhden vaiheen päässä finaalista. Olen ollut niin masentunut että en ole oikein uskonut mahdollisuuksiini, mutta hitto soikoon... Yritetään!

Paskinta tässä tietysti on tämä äänten kerjääminen, kivointa laulaminen. Nyt joutuisin kuitenkin käyttämään kaikki oljenkorret jotta olis jotain tsäänssejä. Eli kaikki somet ja foorumit ja kaikki käyttöön.

Kaksi parasta pääsee suoraan yleisöäänillä jatkoon. Kolmantena olis hyvä olla jos meinais että tuomariäänillä pääsis.

401 -Pertu Moilanen | Tähtiartisti
hmm.. saiskos tuota sun suoritusvideota vaikkapa youtubeen tms? en ala latailemaan mitään ysäriplugineja selaimeen, että tuon sivuston videot alkaisivat skulaamaan.. :psmoke:
 
Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
1 024
Ymmärtääkseni mulla ei oo uudelleenjulkaisuoikeutta edes omaan esitykseeni. Teoriassa jos joku muu sen heittäis youtubeen niin enhän minä sitä mitenkään voisi estää. sitä ei saanut edes itse kuvata jne
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
241
Jos sen 20e pistät tilisiirtona, niin voinen äänestää. Laulajana sit tienaat kuitenkin miljoonia. Kahdenkymmenen euron sijoitus on pieni hinta tulevaisuudestasi. :cigar2:
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
51
Ei sitä mihinkään Youtubeen tarvii ladata, kun ottaa sivulta suoraan .wmv-linkin.
http://naplitshow.fi/sites/default/files/videos/runnin_semi_401_perttu_moilanen.wmv
Kokoa ei ole kuin pari megatavua, tekniikka on tuolla tosiaan vuosituhannen vaihteesta.

Ei tosiaan kiinnosta äänestää tuommoisissa, joissa rahalla saa lisää ääniä. Halukkaimmilla on ne kannustusjoukot ja sukulaiset jotka maksaa vaikka satasia omansa puolesta.
 
Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
1 024
Jep. yhdestäkään karsinnasta en ole vielä yleisöäänillä päässyt jatkoon mutta tuomarit on kuitenki tähän asti päästänyt jatkoon. Huijaamaan en ala enkä ketään painosta äänestämään. Pyytäminen ei kai paljon kuitenkaan haittaa.

Viesti tuomareilta on jotakuinkin se, että hyvin laulettu mutta jonkun verran yleisöääniä pitää kuitenkin tulla. Ilman yleisöä on turha mitään laulu-uraa kuvitella.
 
Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
1 024
En oikein pärjännyt yleisöäänestyksessä (sain jotain 5% äänistä).
Tuomariäänillä pääsin kuitenki jatkoon finaaliin!
Pitäis vaan valita biisi ja ottaa pari laulutuntia.

8.- 9. helmikuuta on finaalit sitte Leppävirralla vesileppiksessä. Se myös ilmeisesti televisioidaan jollain tapaa.
Puuh. Pitkästä aikaa jotain positiivista :)
 
Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
1 024
Joo, on kyllä melko kauhistus :D Lamumpi kuin pelulamu.
Tarjoaisin varmaan järjestäjille apua nettisivujen kehittämisessä jos en olisi mukana tuossa kilpailussa. En kuitenkaan voi olla yhtä aikaa kilpailemassa ja järjestämässä kilpailuja joten saavat pärjätä omillaan siinä järjestelyssä sitten.

Oikeestaan tällä kisalla varmaan loppuviimein ei oo mitään merkitystä vaikka voittaisikin sen mutta tästä on sitte hyvä ponnistaa kohti jotain isompaa kisaa vaikka vuoden tai kahden päästä. (vai oonko sitte liian vanha 37 vuotiaana jo johonki voice of finlandiin, idolsiin ainakaan ei oo asiaa) Siinä välissä lienee hyvä ottaa vähän laulutunteja. En oo nimittäin ennen tätä kisaa koskaan opiskellut musiikkia varsinaisesti.
 
Liittynyt
07.11.2018
Viestejä
958
Joo, on kyllä melko kauhistus :D Lamumpi kuin pelulamu.
Tarjoaisin varmaan järjestäjille apua nettisivujen kehittämisessä jos en olisi mukana tuossa kilpailussa. En kuitenkaan voi olla yhtä aikaa kilpailemassa ja järjestämässä kilpailuja joten saavat pärjätä omillaan siinä järjestelyssä sitten.

Oikeestaan tällä kisalla varmaan loppuviimein ei oo mitään merkitystä vaikka voittaisikin sen mutta tästä on sitte hyvä ponnistaa kohti jotain isompaa kisaa vaikka vuoden tai kahden päästä. (vai oonko sitte liian vanha 37 vuotiaana jo johonki voice of finlandiin, idolsiin ainakaan ei oo asiaa) Siinä välissä lienee hyvä ottaa vähän laulutunteja. En oo nimittäin ennen tätä kisaa koskaan opiskellut musiikkia varsinaisesti.
Heh, noista sivuista tulee tosiaan mieleen vuosi 1999, ei 2019 :)

Kävi kisassa miten tahansa, niin kannattaa muistaa se, että suurimmat tähdet ovat tulleet yleensä kilpailujen ulkopuolelta. Tuovathan kilpailut toki näkyvyyttä, mutta todella moni voittaja on kadonnut käytännössä saman tien. Tarvitaan oma tyyli ja oikeat henkilöt ympärille. Tämänkin jälkeen on edessä vielä paljon työtä. Tuuri on myöskin avainroolissa, olen vuosien varrella nähnyt keikoilla lukuisia artisteja ja bändejä, joilla olisi ollut kaikki ainekset menestykseen, toisaalta myös yhden tai kaksi hittiä tehneitä keskinkertaisuuksia. Mutta peukkua kisoihin!
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 193
Viestejä
4 194 368
Jäsenet
70 870
Uusin jäsen
liianvanha

Hinta.fi

Ylös Bottom