• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Nintendo Switch OLED pelikonsoli + Mario Wonder/Kart 149,- (Prisma Jumbo)

JPN

Tuote: Nintendo Switch OLED pelikonsoli + Mario Wonder/kart
Tarjoushinta: 149,- (ja 2x S-bonukset
Normaalihinta: 329,-
Kauppa: Prisma Jumbo (Vantaa)
Voimassa: Varasto loppu
Linkki: -

Kommentti tarjouksesta: Ei siis 2:nen. Oli noita kahta versiota hyllyssä, hintaan kuuluu 12kk Nintendo Online.

Viimeksi muokattu:
Jaksaako kukaan mennä Jumboon mun puolesta? Maksan kilometrit, lounaan ja pienen vaivanpalkan päälle. Kunhan ei joku innostu mitään wagyu-sämpylää syömään Jumbossa, niin olisi OK! :smile:

Jaksaako kukaan mennä Jumboon mun puolesta? Maksan kilometrit, lounaan ja pienen vaivanpalkan päälle. Kunhan ei joku innostu mitään wagyu-sämpylää syömään Jumbossa, niin olisi OK! :smile:
Jos pääset Vantaalta noutamaan, voin ostaa sinulle. Kumpi versio?

E: jos asia oli jo hoidossa,. jätän muita varten loput hyllyyn. 4 Wonderia ja 3 Mario Karttia jäi.

Viimeksi muokattu:
Kiitos molemmille! Tässä ehti melkeinpä samalla sekunnilla tulla YV:ssä apua laupiaalta! K-Citymarketin patonki menee hyvään käyttöön näillä näkymin. :D

Vartilla myöhästyin, prkl. Tuli vähä emmittyä liikaa ja ruuhkaaki oli. :D
Muttajoo, pitkästä aikaa iha kovalta tuntuva tarjous, onnitelut saaneille. Hyvännäköstä nörttiä pyöri pelihyllyillä, ku ei tuntunu olevan selvää, että missä ne konsolit siellä ois ollu.

Vartilla myöhästyin, prkl. Tuli vähä emmittyä liikaa ja ruuhkaaki oli. :D
Muttajoo, pitkästä aikaa iha kovalta tuntuva tarjous, onnitelut saaneille. Hyvännäköstä nörttiä pyöri pelihyllyillä, ku ei tuntunu olevan selvää, että missä ne konsolit siellä ois ollu.
Piti kysyä myyjältä kun en itsekään löytänyt. Myyjän reaktio oli tyyliin "no tyhmä! ei ne tietenkään siellä hyllyssä ole"

Torista löytyy trokareilta. Pitihän se arvata:lol:
Surullisia paskiaisia. Jos joku koki jääneensä pahasti paitsioon, niin minulle tuleva yksilö on siis ylimääräinen ja voin sen pistää eteenpäin kauppahintaan + mitä olin ostajalleni patongin luvannut (15€). Pistäkää YV, kuka nyt aidosti koki, että tarvitsee Switchin, itselläni kun on jo!

E: Tämä meni jo! :D

Viimeksi muokattu:

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
290 875
Jäsenet
79 853
Uusin jäsen
Jusak

Hinta.fi

Back