• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Nintendo Switch OLED Mario Edition + The Legend Of Zelda (329€)

Liittynyt
24.05.2018
Viestejä
255
Tuote: Nintendo Switch OLED Mario Edition + The Legend Of Zelda (329€)
Tarjoushinta: 329€
Normaalihinta: 379€ + 64,95€ = 443,95€
Kauppa: Gigantti
Voimassa: 17.3.
Linkki: Nintendo Switch OLED Mario Edition pelikonsoli - Gigantti verkkokauppa
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta: Nyt on Nitendo Switch Oled tarjouksessa. Mario Red ja Zelda bundlattuna samaan. Rajoitettu erä 170 kpl.
1710140490040.png


Myös Pro ohjain tarjouksessa: Nintendo Switch Pro langaton ohjain (Tears of the Kingdom) - Gigantti verkkokauppa
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.04.2017
Viestejä
257
Ilonpilaajana mainittakoon että uusi switchi on huhuttu ensi vuodelle. Hyvään hintaan toki tuo oled ja nähty nyt useasti tarjouksessa
 
Liittynyt
29.04.2017
Viestejä
174
Pelkkää tätä konsolia on myyty viime vuoden lopulla 299€. Jos tässä miettii euroja, niin Zeldan jälleenmyyntiarvo taitaa olla siinä 40€-45€, eli jos miettii pelkän konsolin hintaa niin 289€-284€.
 
Liittynyt
24.05.2018
Viestejä
255
Pelkkää tätä konsolia on myyty viime vuoden lopulla 299€. Jos tässä miettii euroja, niin Zeldan jälleenmyyntiarvo taitaa olla siinä 40€-45€, eli jos miettii pelkän konsolin hintaa niin 289€-284€.
Pelin hinta näyttäisi nopealla googletuksella pyörivän Suomessa 55-65 euron välillä.
 
Liittynyt
24.05.2018
Viestejä
255
Myyntihinta=/= jälleenmyyntiarvo.
Pakko sanoa, että en kyllä nyt oikein saa kiinni siitä mitä haet takaa koko kommentilla. Eli ajattelit jengin ostavan tän bundlen siinä mielessä, että myy sitten pelin eteenpäin? Ostaa Switchin ja myy yhden parhaimmista Switchin peleistä sitten eteenpäin? Logic?
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 389
Pakko sanoa, että en kyllä nyt oikein saa kiinni siitä mitä haet takaa koko kommentilla. Eli ajattelit jengin ostavan tän bundlen siinä mielessä, että myy sitten pelin eteenpäin? Ostaa Switchin ja myy yhden parhaimmista Switchin peleistä sitten eteenpäin? Logic?
Joo ei kyllä mullekaan ihan aukee tää logiikka, varmaan kannattaa skipata jos toi zelda ei kiinnosta eihän tää muuten kovin hyvä tarjous oliskaan.
 
Liittynyt
29.04.2017
Viestejä
174
Pakko sanoa, että en kyllä nyt oikein saa kiinni siitä mitä haet takaa koko kommentilla. Eli ajattelit jengin ostavan tän bundlen siinä mielessä, että myy sitten pelin eteenpäin? Ostaa Switchin ja myy yhden parhaimmista Switchin peleistä sitten eteenpäin? Logic?
Offtopic: En nyt tiedä miksi otit tämän nyt jotenkin henkilökohtaisesti? On olemassa ihmisiä, jotka ovat jo ostaneet lähes vuoden vanhan pelin, mutta eivät omista Nintendo Switch Oledia, varsinkaan tätä Mario editionia.


Joo ei kyllä mullekaan ihan aukee tää logiikka, varmaan kannattaa skipata jos toi zelda ei kiinnosta eihän tää muuten kovin hyvä tarjous oliskaan.
Sehän tässä nimenomaan oli se pointti.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 389
Offtopic: En nyt tiedä miksi otit tämän nyt jotenkin henkilökohtaisesti? On olemassa ihmisiä, jotka ovat jo ostaneet lähes vuoden vanhan pelin, mutta eivät omista Nintendo Switch Oledia, varsinkaan tätä Mario editionia.
Niin on siis ostanut yksinomaan switchille saatavilla olevan pelin ilman että omistaa itse switchiä?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 732
Niin on siis ostanut yksinomaan switchille saatavilla olevan pelin ilman että omistaa itse switchiä?
OLEDista se taisi puhua, ja mitä Zeldan jatko-osaan tulee niin ainakin mun mielestä se oli "samaa paskaa". Muutaman tunnin jaksoin itse pelata, onneksi en maksanut mitään ja palautin.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 389
OLEDista se taisi puhua, ja mitä Zeldan jatko-osaan tulee niin ainakin mun mielestä se oli "samaa paskaa". Muutaman tunnin jaksoin itse pelata, onneksi en maksanut mitään ja palautin.
Nojoo toki jos joku ajattelee päivittänsä ei-oledista olediin niin joo. Mutta silti on aika ontuva logiikka väittää että kyseessä on huono tarjous tälle bundlelle kun pelkkää konsolia on saanut joskus halvemmalla ja peli ei välttämättä kiinnosta.
 
Liittynyt
29.04.2017
Viestejä
174
Niin on siis ostanut yksinomaan switchille saatavilla olevan pelin ilman että omistaa itse switchiä?
Puhuin nimenomaan Oled-mallista.

Nojoo toki jos joku ajattelee päivittänsä ei-oledista olediin niin joo. Mutta silti on aika ontuva logiikka väittää että kyseessä on huono tarjous tälle bundlelle kun pelkkää konsolia on saanut joskus halvemmalla ja peli ei välttämättä kiinnosta.
Informaation ja numeroiden kirjoittaminen tarjouksesta olevaan keskusteluun ei tarkoita, että kyseessä olisi huono tarjous. Meitä kuluttajia on useanlaisia, ja joskus bundle-tarjoukset ovat hyödyllisiä jopa niille, joilla on jo entuudessaan erinäisissä bundleissa olevia asioita, jos vain näkee vähän vaivaa myydessään itselleen turhat osat pois.
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
724
Itse ostaisin konsolin mieluummin heti kun se julkaistaan, sen sijaan että ostaisin puoli vuotta-vuosi ennen seuraavaa sukupolvea turhaan edellistä. Switch kun on ollut jo poikkeuksellisen pitkä sukupolvi ja suorituskyky ei ole enää vuosiin ollut riittävällä tasolla. Näin muistan Digital Foundryn tyyppien sanoneen. Mutta OLED-malli on iso parannus alkuperäiseen näytön osalta. Pystyn itsekin eri tuotekategorioissa odottamaan sanotaanko reilun vuoden, jos kiistatta parempaa on tulossa. Sitä pidempään jos kestää niin siitä ei todennäköisesti edes ole tietoa, mutta sitten menee jo aika pitkäksi ja riippuu tapauksesta.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 092
Erikoinen edition jos ei edes sisällytetä konsolin teemaan kuuluvaa peliä.
Vain Nintendo-juttuja, etenkin Euroopassa. Eli tuo on Nintendo of Europen normaali toimintatapa (siis vaikka konsolin teemana olisi tietty yksittäinen peli eikä iso pelisarja kuten tässä tapauksessa).
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 389
Puhuin nimenomaan Oled-mallista.

Informaation ja numeroiden kirjoittaminen tarjouksesta olevaan keskusteluun ei tarkoita, että kyseessä olisi huono tarjous. Meitä kuluttajia on useanlaisia, ja joskus bundle-tarjoukset ovat hyödyllisiä jopa niille, joilla on jo entuudessaan erinäisissä bundleissa olevia asioita, jos vain näkee vähän vaivaa myydessään itselleen turhat osat pois.
No siltä se vähän kuulosti tolla sun mentaaliakrovatialla että tässä säästäis kympin. Toki kun konsolia on alle 300e myyty niin ei tässä nyt tuota 120 euroakaan säästä mutta kuitenkin käytännössä puolet pelin hinnasta.
 
Liittynyt
05.01.2018
Viestejä
8
Itse ostaisin konsolin mieluummin heti kun se julkaistaan, sen sijaan että ostaisin puoli vuotta-vuosi ennen seuraavaa sukupolvea turhaan edellistä. Switch kun on ollut jo poikkeuksellisen pitkä sukupolvi ja suorituskyky ei ole enää vuosiin ollut riittävällä tasolla. Näin muistan Digital Foundryn tyyppien sanoneen. Mutta OLED-malli on iso parannus alkuperäiseen näytön osalta. Pystyn itsekin eri tuotekategorioissa odottamaan sanotaanko reilun vuoden, jos kiistatta parempaa on tulossa. Sitä pidempään jos kestää niin siitä ei todennäköisesti edes ole tietoa, mutta sitten menee jo aika pitkäksi ja riippuu tapauksesta.
Liekö tuo nyt niin iso raha että kannattaa käsien päällä istua jos tarvitsee konsolin lapsille tai itselleen. Pelithän ovat erinomaisia edelleen eikä niitä muillekaan alustoille saa. Joten jos haluaa pelata Zeldaa niin nyt on ihan hyvä aika ostaa kohtuu halpa Switch (itse maksoin valkoisesta OLEDista 250€ citymarketin outletissa viime kuussa). Ja näiden tarjousketjujen tarkoitus on tuoda esiin hyviä tarjouksia. Aikuiset ihmiset voivat sitten itse päättää ostavatko vai ei ja missä vaiheessa sykliä ostavat.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
500
Tässä nyt oletetaan että seuraava Nintendon konsoli pyörittää näitäkin pelejä. Sitten pitäisi vielä vuosi odottaa sekä luultavasti maksaa uudesta konsolista reilusti enemmän kuin tästä. Todennäköisesti saisi myös LCD-näytön ja täysin varmasti ilman mitään Mario-teemaa.
 
Liittynyt
12.04.2022
Viestejä
712
Itse ole sen verran mustavalkoinen sielu, että ainut värivaihtoehto itselle se sama...
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 805
Viestejä
4 204 035
Jäsenet
70 988
Uusin jäsen
paallikkopc

Hinta.fi

Ylös Bottom