Nikotiinivalmisteet (pussit, purkat, laastarit jne.)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TSIGA
  • Aloitettu Aloitettu
Kattelin vähän ketjua läpi, niin ilmeisesti pienemmät määrät tulee postilla läpi. Onko tilanne muuttunut? Onko joku onnistuneesti saanut esim 4 tornia tilattua viime aikoina?
 
Tällä kertaa ei tullu, luulin jo että oli paketti kadonnu, mutta tänään sit tuli postiluukusta tullilta kirje, prkl! Onneks ei ollu ku n. 30€ tilaus. Ei sitä varmaan enää uskalla tilata ollenkaan, seuraavasta kiinni jäämisestä tulee varmaan jo seuraamuksia.
 
Tällä kertaa ei tullu, luulin jo että oli paketti kadonnu, mutta tänään sit tuli postiluukusta tullilta kirje, prkl! Onneks ei ollu ku n. 30€ tilaus. Ei sitä varmaan enää uskalla tilata ollenkaan, seuraavasta kiinni jäämisestä tulee varmaan jo seuraamuksia.
Mistä tilasit?
 
Saakos jostain halvemmalla noita Suomessa myytäviä Velo Smooth Peppermint XL? Ainoa joka "valuu" miellyttävän makuista nestettä.
 
Kaupassa näköjään nikotiinipussit halventunu kesäkuun alusta kun aikasemmin oli velon purkki 7,10e ja nyt oli 6,10e....tai en oo ihan varma mutta tarttu toisennäkönen purkki samoilla spekseillä (20kpl 10,9mg/pussi) joka oikeestaan maistuukin samalta mutta hinta on tosiaan halvempi mutta pakkaus vähän erinäkönen.
onko sitten osa tosiaan halvempia vaikka muutamia eri velon purkkeja ostellu niin kaikki aikasemmin on ainakin ollu ton 7,10e
 
Viimeksi muokattu:
Siis tälleen

velo.jpg


velo2.jpg
 

Statistiikka

Viestiketjuista
309 178
Viestejä
5 243 071
Jäsenet
83 446
Uusin jäsen
typokeke

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom