Nikotiinivalmisteet (nuuskat, purkat, laastarit jne.)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TSIGA
  • Aloitettu Aloitettu
Hiton karut.. alkujaan oli tosi hyvänhintainen purkki ja sisälsi 30kpl pusseja. Nyt ostin jotain slim xl icecoolia (sanoin vaa, että no se violetti purkki vaikka), ku ei viimaa ollut (6e), nii maksoi 6,9e ja sisältää vaa 16 pussia.. eikä nimestää huolimatta oo kyl ees mitää slimmejä, vaa melko muhkuja :D Lukeeha siinä kyl nimessä että XL..

IMG_20251201_130302.jpg

Tilaat vaikkapa 6 kertaa kaksi tornia vuoden aikana. Jos niistä jää vain yksi kiinni tulliin niin häviät hyödyn verrattuna että olisit ostanut Suomesta. Sakot ja menetetty tavara.

Enpä näe järkeä. Ostan itse sen 3-4 askia viikkoon Prismasta ja olen tyytyväinen ettei tee enää röökiä mieli. Nyt käytän näitä 6mg pusseja että aika todennäköisesti loppuu tämäkin harrastus.

Muutamin tornin tilaus jäi tulliin. Hävittivät tavaran. Ei tullu mitään sanktioita. Rahoja yritin saada takaisin mut tuli vaan vittuilua kaupan aspasta. Tein luottokortilla chargebackin ja sain massit takas. En kyllä taida tilailla enää uudestaan

Muutamin tornin tilaus jäi tulliin. Hävittivät tavaran. Ei tullu mitään sanktioita. Rahoja yritin saada takaisin mut tuli vaan vittuilua kaupan aspasta. Tein luottokortilla chargebackin ja sain massit takas. En kyllä taida tilailla enää uudestaan
Mistä teit tämän tilauksen?

Tilaat vaikkapa 6 kertaa kaksi tornia vuoden aikana. Jos niistä jää vain yksi kiinni tulliin niin häviät hyödyn verrattuna että olisit ostanut Suomesta. Sakot ja menetetty tavara.

Enpä näe järkeä. Ostan itse sen 3-4 askia viikkoon Prismasta ja olen tyytyväinen ettei tee enää röökiä mieli. Nyt käytän näitä 6mg pusseja että aika todennäköisesti loppuu tämäkin harrastus.
Mitkä sakot?

Ai, että heidän pitäisi alkaa korvaamaan sulle, ku tilaat tuotteita, joiden tiedät mahdollisesti joutuvan tullin käsiin? Sit sen takii on vieläpä huono kauppa "josta ei enää tilailla". Kaikkea sitä kuulee :D

By placing an order, the customer agrees to comply with all applicable local regulations regarding nicotine and tobacco product purchases. Nicofy.com is not responsible for ensuring compliance with such regulations in the customer’s country of residence.
Customers are responsible for all import duties, taxes, and fees that may apply in the country where the order is being delivered. Nicofy.com is not responsible for any additional charges imposed by local authorities. Customers must ensure they are legally allowed to import nicotine and tobacco products into their country before placing an order.
  • The customer is fully responsible for ensuring that the product is legal to import and use in their country or region.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
295 322
Jäsenet
80 864
Uusin jäsen
Sandelssi23

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom