Nikotiinivalmisteet (nuuskat, purkat, laastarit jne.)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TSIGA
  • Aloitettu Aloitettu
Ei se ole haukkumista että kehtaan kertoa miten eksklusiivinen skene on minttupakotus ja kirvelevät tuotteet. Eikä se, että minusta minttupaska on pahaa. Ei edes se, että pidän massakulttuurina maistella jotain k-marketin tarjoamaa minttupussia, jos ei ole muusta kuullutkaan. Samaan tapaan saa ruokakeskustelussa ihan syystä haukkua vaikka juntiksi ihmiset, joiden mielestä parasta ruokaa on sika-nautajauhelihasta tehty mössö tai kalapuikot. Eivät he ole väärässä, mutta siitä ei seuraa että olisin itse väärässä tai haukkuisin heitä.

Minusta olisi erittäin aiheellista sallia aikuisten käyttää vaikka kiivin-vesimelonin-kolan-pekonin makuisia pusseja tai polttaa vaikka kannabista jos siltä tuntuu. Samoin myynnin rajoittaminen on epähumaania päihdepolitiikkaa ja siltarumpukorruptiota.

Tämä siitä huolimatta, että on minustakin ideaalista jos henkilö kieltäytyy viihteellisistä päihteistä omasta tahdostaan. Se nyt vaan ei ole valtiovallan määräysvaltaan kuuluva asia vaan sen kuuluu olla jokaisen aikuisen oma päätös. Kuuluu ruumiilliseen koskemattomuuteen ja elinkeinon vapauteen.
Mitä sie mintusta ja mentolista jauhat? Itsehä sie mauista jauhoit. Mitä oot muiden makuja kommentoimaan? Mulle oli ja on iha sama edelleenki maut. Yhtäkkiä vedät kannabiksen poltonki kehiin (ja nauta-sikajauhelihaki on paskaa.. ja kalapuikot)? Täh, joo sun viestis oli nyt iha liikaa silkkaa ajatuksen virtaa. Asiasta toiseen mentiin.

Mitä sie mintusta ja mentolista jauhat? Itsehä sie mauista jauhoit. Mitä oot muiden makuja kommentoimaan? Mulle oli ja on iha sama edelleenki maut. Yhtäkkiä vedät kannabiksen poltonki kehiin (ja nauta-sikajauhelihaki on paskaa.. ja kalapuikot)? Täh, joo sun viestis oli nyt iha liikaa silkkaa ajatuksen virtaa. Asiasta toiseen mentiin.
Minun viestini ei ole ajatuksenvirtaa. Se on jossain toisaalla. Kunhan nyt arvioin muitakin makuja kuin pelkästään minttua, mikä taitaa olla joillekin liikaa. Oli se sitten maksettua tai väsymyksen aiheuttamaa kiukkua. Edelleen Klint Cola Lime on lajissaan aika kiva.

Palatakseni aiheeseen, sehän on erittäin ikävää että kieltolaki etenee juuri tätä kautta eli vain nuorison suosima mainstream-maku sallitaan ja aikuisten maut kielletään. Ei sinänsä mikään ihme hölmölässä.

Palatakseni aiheeseen, sehän on erittäin ikävää että kieltolaki etenee juuri tätä kautta eli vain nuorison suosima mainstream-maku sallitaan ja aikuisten maut kielletään. Ei sinänsä mikään ihme hölmölässä.
Eikös juuri nämä ”lasten maut”, eli coca colat ja muut hubbabubat kielletä? Ja aikuisten maut (menthol) jää sallituksi?

Viimeksi muokattu:
Eikös juuri nämä ”lasten maut”, eli coca colat ja muut hubbabubat kielletä? Ja aikuisten maut (menthol) jää sallituksi?
Kyllä. Nämä ajatusten tonavat määrittelivät ykskantaan että minttu on aikuisille sopiva maku. Hedelmät, marjat ja kokis ovat lapsille, niitä ei tosimies käytä. Ihmettelen ettei puun maun lisäksi trollimakujen listalle yritetty ujuttaa kossua, verta, pakokaasua ja raakaa lihaa. Ajattelutapa oli ja on vähämielinen, mutta ei se toisaalta yllätä kun touhutippa valuen väännetään kieltolakeja.

Kyllä. Nämä ajatusten tonavat määrittelivät ykskantaan että minttu on aikuisille sopiva maku. Hedelmät, marjat ja kokis ovat lapsille, niitä ei tosimies käytä. Ihmettelen ettei puun maun lisäksi trollimakujen listalle yritetty ujuttaa kossua, verta, pakokaasua ja raakaa lihaa. Ajattelutapa oli ja on vähämielinen, mutta ei se toisaalta yllätä kun touhutippa valuen väännetään kieltolakeja.
Ihan hyvin ajateltu toisaalta. Koska eipä sitä muita makuja tarvitse. Olisivat mielestäni voineet kieltää loputkin maut. Olen jo pitkään yrittänyt löytää täysin maustamattomia tuotteita. Ei ole vielä tullut vastaan.

Tilasin kuukausi takaperin kolme pötköä eri merkkejä snusme:sta. Yksi torni oli Klintin Arctic mint x-strongia. Parasta ennen päiväys oli jo mennyt, eikä siinä nyt mitään, mutta pussit valuttaa tosi nopeasti.
Tää on muuten ihan hirveä tuote. Olen tottunut vahvoihin pusseihin, mutta tuosta tuli aina olo kuin olisi kipeänä. Pari kaveria raportoinut samaa ja mennyt roskikseen tuon takia. Jos joku haluaa ostaa multa tornin tuota, niin laittakaa YV, niin sovitaan halpa hinta.

Tää on muuten ihan hirveä tuote. Olen tottunut vahvoihin pusseihin, mutta tuosta tuli aina olo kuin olisi kipeänä. Pari kaveria raportoinut samaa ja mennyt roskikseen tuon takia. Jos joku haluaa ostaa multa tornin tuota, niin laittakaa YV, niin sovitaan halpa hinta.

Aamulla ensimmäisenä kun tuollaisen heittää huuleen, niin tulee kyllä vähän tunkkainen olo. Enkä ihan herkkä nikotiinille ole itsekään. Hätävarana ajattelin pakastimessa noita säilyttää, vaikka jäljellä olevien kahdeksan purkin käyttäminen itse ei oikein houkuta.

Morjesta vaan kaikille. Oiskos jollakin tietoa että mikä/mitkä nikotiinipussi merkit tekee semmosia vähän paksumpia pussukoita ku ite en löydä enää mitään hyviä ja kaikki mitä käytin, on hävinnyt myynnistä tai lopetettu. Ei sillä vahvuudella välttis nii merkitystä kuha ei mitää iha järjettömännvahvoja että joskus ehkä pääsis eroon tosta ruotsin ruskeasta kullasta.

Töissä oli yhdellä Icen musta purkki, ja näytti aika paksuilta. Tais olla 1g pusseja, yleensä painona 0.7g. Saatavuus muistaakseni s-market.

Morjesta vaan kaikille. Oiskos jollakin tietoa että mikä/mitkä nikotiinipussi merkit tekee semmosia vähän paksumpia pussukoita ku ite en löydä enää mitään hyviä ja kaikki mitä käytin, on hävinnyt myynnistä tai lopetettu. Ei sillä vahvuudella välttis nii merkitystä kuha ei mitää iha järjettömännvahvoja että joskus ehkä pääsis eroon tosta ruotsin ruskeasta kullasta.
Tarkoitatko siis sellaisia perinteisen nuuskapussin tyylisiä?

Ainakin Lundgrens niitä muutamia harvoja mitä olen itse löytänyt ja käyttänyt.

Töissä oli yhdellä Icen musta purkki, ja näytti aika paksuilta. Tais olla 1g pusseja, yleensä painona 0.7g. Saatavuus muistaakseni s-market.
ICE Black diamond, jos en väärin muista nimeä.
1733411127565.jpeg

Netistä lainattu kuva.

Onpaha vaa surkeita nää snuscorpilta tilatut vanhentuneet grittit :) Mut meneehä nämä kuite niksoihin ja halpaa oli! Joutuu vaa kovin nopeasti ottaan pois ja sitä myöden kulutus suurempaa. Iha hyvä vaa toisaalla, että ei tuu nautintoa :D Tarkoitus on kuitenki päästä nikotiinista eroon.

Saapui tossa pari päivää sitten snusme bf tilaus. 77 merkkinen liquorice citrus ihan hyvää. Bonuksena pussin väri on perinteinen ruskeahko

En käytä nikotiinipusseja, mutta mitä kaverilta mastoin, niin sirkusaakkosten ja turkinpippurin makuiset oli oikein hyviä. :thumbsup:

Muistan kun 2000-luvun alkupuolella mulla oli pari tornia Ettania laivalta tuotuna ja en meinannut saada niitä kellekään myytyä, kun ketään ei pussinuuska kiinnostanut. Piti olla löysää silloin. On vähän ajat muuttuneet noiden makumieltymysten kanssa ihmisillä....

tää oli sellanen tuote että joutu purkkia pitään avattuna niin kuivuu muuten iski nikotiiniöverit. kaikkea paskaa tulee puolivaloilla tilailtua ja suomihinnoissa ei mitään järkeä vaan juuri näissä parasta ennen- tuotteissa

Onko muut ostelleet hetkeen kaupoista, siis esim. K-kaupasta, ootteko huomanneet et valikoima ois "salakavalasti" pienentynyt ja saatavuuksisss ongelmaa lähiaikoina?

Onko muut ostelleet hetkeen kaupoista, siis esim. K-kaupasta, ootteko huomanneet et valikoima ois "salakavalasti" pienentynyt ja saatavuuksisss ongelmaa lähiaikoina?
Jos olisin kauppias niin tekisin tasan näin. Ei olisi todellakaan aikaa tutkia jotain lakiluonnoksia kun riskinä että käsiin jää vitullinen kasa kiekkoja joita ei voi myydä, helpompii vaan olla vaikka myymättä hetkeen

Kauppiaana olisin alun perin pitäytynyt pienessä valikoimassa, pari vahvaa ja pari miedompaa. Ota tai jätä. Ja aika varmasti otettu.

Edit. Offtopic. ja muutenkin valikoima supermarketeissa, onko kaikille viidelletoista eri ketsuppimerkille ostajat? Tai kahdeksalla makaroonille. Ja siihen vielä pastat päälle. Viittä eri väriä, luomu, eko, avainlippu. Vehnätön pasta, ruispasta, pastaton pasta. Hoh-hoijaa.

Viimeksi muokattu:
Kauppiaana olisin alun perin pitäytynyt pienessä valikoimassa, pari vahvaa ja pari miedompaa. Ota tai jätä. Ja aika varmasti otettu.

Edit. Offtopic. ja muutenkin valikoima supermarketeissa, onko kaikille viidelletoista eri ketsuppimerkille ostajat? Tai kahdeksalla makaroonille. Ja siihen vielä pastat päälle. Viittä eri väriä, luomu, eko, avainlippu. Vehnätön pasta, ruispasta, pastaton pasta. Hoh-hoijaa.
Toki massat ostavat usein samaa kokeilematta koskaan mitään muuta, mutta sekään ei tarkoita aina samaa vaan niitä superbulkkejakin on jo luettelemasi määrä. Sitten vielä erikseen ne, jotka eivät halua sitä perusbulkkia tai eivät osta joka kerta samaa. Heitäkin on aika paljon.

Kyllä valikoima on hyvästä, oli kysymys sitten pastasta tai myrkkynuuskasta. Komentotalouden maiden niukkuutta valikoimassakin kaipaavat ovat harvassa, jopa niiden rutinoituneiden bulkinostajien joukossa.

Ite tykkäisin kokeilla uusia merkkejä kaupassakin, mut saisivat laittaa hinnan kiekon perään niin tietäs vähän. Itelle perus kaupasta ostettavat on Greatest ja Karut, esim. Acea ois kiva kokeilla mut ei tiedä maksaako se 6 vai 8€ lähikaupassa ja ei kehtaa siinä vaiheessa perua, kun myyjä on sen piipannut jo :D

Ite tykkäisin kokeilla uusia merkkejä kaupassakin, mut saisivat laittaa hinnan kiekon perään niin tietäs vähän. Itelle perus kaupasta ostettavat on Greatest ja Karut, esim. Acea ois kiva kokeilla mut ei tiedä maksaako se 6 vai 8€ lähikaupassa ja ei kehtaa siinä vaiheessa perua, kun myyjä on sen piipannut jo :D

Jos talous kaatuu kahteen euroon, niin rohkeampi saattaisi tehä sellaisen härskin tempun, että kysyisi sitä hintaa. Voi kyllä tarvita suojakännin pohjalle että sellaseen pystyisi.

Jos talous kaatuu kahteen euroon, niin rohkeampi saattaisi tehä sellaisen härskin tempun, että kysyisi sitä hintaa. Voi kyllä tarvita suojakännin pohjalle että sellaseen pystyisi.
Toinen vaihtoehto on katsoa hinta siitä listasta, minkä myyjä läimäisee sulle naaman eteen kun menet tiskille. Siellä myös yleensä viivattu yli ne tuotteet mitkä ovat loppu valikoimasta.

Toinen vaihtoehto on katsoa hinta siitä listasta, minkä myyjä läimäisee sulle naaman eteen kun menet tiskille.

TSIGA kirjoitti: "mut saisivat laittaa hinnan kiekon perään niin tietäs vähän."

Hinnan katsominen a-nelkusta ei ole vaihtoehto, jos a-nelkussa ei ole hintoja. Näin tietääkseni ainakin Saleissa.

TSIGA kirjoitti: "mut saisivat laittaa hinnan kiekon perään niin tietäs vähän."

Hinnan katsominen a-nelkusta ei ole vaihtoehto, jos a-nelkussa ei ole hintoja. Näin tietääkseni ainakin Saleissa.
Okei pahoitteluni. No tässä tapauksessa joutuu sitten turvautua tähän ei-suomalaiseen tapaan, eli avaamaan suunsa ja kysymään myyjältä purkin hintaa.

Oon nyt muutaman viikon näitä pussei käyttänyt. Montaa ei päivässä yleensä oo mennyt. Tuotteina pöydässäni nyt karu ja gretest.
Ja sitten kysymykseen. Mulle tullut kurkkukipuu ja välillä aivastelukohtauksii näistä, kuis teillä? Mitään allergioita ei ole koskaan todettu. Eli, onko kohtalotovereita?

Mulle tullut kurkkukipuu ja välillä aivastelukohtauksii näistä, kuis teillä?
Aivastelukohtauksia ei, mutta kurkkukipua kyllä esiintyy välillä. Mutta en ole suoraan saanut yhdistettyä pusseihin. Oletko sinäkään, vai olisiko vain normaalia kurkkukipua, mitä on ”kaikilla” tällä hetkellä.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
261 263
Jäsenet
74 777
Uusin jäsen
TL123

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom