Joulukalja
Nope t: Sysop
NHL 17 paras jääkiekkopeli.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pelaatteko HUT:ia?
NHL 17 paras jääkiekkopeli.
Jos kiekko on 10 sentin päässä pelaajan lavasta, pelaaja ei osaa kurottaa sitä sieltä itselleen haltuun vaan pyörii siinä kuin puolukka pillussa.
Antakaas nyt jotain vinkkejä millä täysin ummikkona lähtevä saisi tästä pelistä jotain otetta, viimeksi pelattu NHL:ää yhtään enempää joskus kun sen sai vielä PC:lle, eikä silloinkaan tainnut olla mikään uusin versio enää.
Uusin NHL-pelini on viime vuoden Legacy Edition PS3:lle, ja sitä ennen edellinen oli 2000. Isompia uudistuksia ei kuitenkaan ole käsittääkseni tullut sittemmin, joten heitän kaksi senttiäni läjään. Itse aloitin yksinkertaisesti lukaisemalla peruskontrollit ja pelaamalla melko satunnaisia otteluita sopivan tuntuisella vaikeustasolla. Ihan alussa pelasin myös NHL 94 Anniversary Modea jonkin verran sen yksinkertaisuuden vuoksi, mutta sitä ei taida olla 17:ssä. Jossain vaiheessa aloitin sitten uratilan pelaamisen, ja siinä onkin tarttunut enemmän oppeja kouraan. Lisäksi siinä sivussa on välillä tullut kokeiltua kaikenlaisia harjoitustiloja. Ainakin laukauksia kannattaa varmaan harjoitella vähän ja kokeilla sitten viedä käytäntöön. Ainakin Legacy Editionissa sain käytännössä uutena pelaajana hakea vähän aikaa laukaisutuntumaa oikeissa otteluissa. Oletettavasti myös muilla harjoituksilla voisi kehittyä lisää, jos niitä kiinnostaa tehdä. Näillä joka tapauksessa pääsin ainakin itse alkuun, vaikken vieläkään ole todellakaan mikään huippupelaaja. @Kullervo'n vinkiellä varmaan pääsee vähän peliin kiinni, mutta voisin veikata, että välillä kannattaa pelata myös oikeita otteluita. Niiden pelaaminen on kuitenkin aika erilaista oikeiden pelitilanteiden vuoksi.Antakaas nyt jotain vinkkejä millä täysin ummikkona lähtevä saisi tästä pelistä jotain otetta, viimeksi pelattu NHL:ää yhtään enempää joskus kun sen sai vielä PC:lle, eikä silloinkaan tainnut olla mikään uusin versio enää.
Vastaan itse itselleni.Kuten aiemmin mainitsin, niin 2008-versiota olen viimeksi itse pelannut aktiivisesti, mutta nyt kun tuli muksuille hommattua konsoli (PS4P), niin ostin itselleni samalla joululahjaksi uusimman EA:n lätkärahastuksen (NHL17). En ole koskaan välittänyt lätkän suhteen nettipeleistä, eli omat matsit ovat olleet 99% pelkästään kavereiden kanssa samalla ruudulla saunailloissa väännettyjä pelejä. Siinä ei ole erityisesti muuta harjoittelua vaadittu, kun kaikki ovat olleet kutakuinkin samalla tasolla. Valitsee vain joukkueen, josta tykkää ja vaihtelee ketjuja lennosta tarpeen mukaan.
Toivottavasti tämä uusin iteraatio sopii edelleen tuohon kaikkien muiden mahdollisuuksien lisäksi.
...
Ja koska herää kuitenkin kysymys "Mikä tässä on sitten vialla", no annan pari kohtaa:
-Jos kiekko on 10 sentin päässä pelaajan lavasta, pelaaja ei osaa kurottaa sitä sieltä itselleen haltuun vaan pyörii siinä kuin puolukka pillussa. Aiemmin tämä ei ole koskaan ollut ongelmana
...