Meillä on foorumissa jo yksi palkkakeskustelu. Minua kiinnostaa tietää foorumalaisten nettovarallisuus omaisuus (esim asunnot), osake arvot jne. muut arvokkaat asiat kulta, Magic The Gathering arvokortteja, säästöt esim säästötilillä pankissa- velat.
Käyttötavaraa joka muuttuu arvottomaksi esim Pelilaptop. TV jne ei lasketa varallisuuteen.
Miten perustelen tämän?
Suomessa ei minusta ole olemassa lower class jos ei joku ole esim alkoholisti tai huumekäyttäjä joka käyttää kaikki rahansa sellaiseen että ei ole edes varaa ruokaan. Tämä myös sen takia että on olemassa esim KELA ja sosiaali ja työttömyyskassat.
HUOM! Työtön ei ole lower class. Tässä katsotaan nettovarallisuutta.
Suuntaa antava Upper Middle Class USA:
The Average Net Worth By Age For The Upper Middle Class
"The upper middle class, aka the mass affluent, are loosely defined as individuals with a net worth or investable assets between $100,000 to $2 million."
Tuohon minä kyllä vastaisin näin.
Suomessa luokittelisin asiat näin ja tämä ei ole USA.
Eliitti Suomen rikkaimmat siis sairaan rikas.
Eliitti musiikki video:
Upper Class nettovarallisuus 1000 000 euroa tai enemmän.
Advanced Upper Middle Class nettovarallisuus vähintäin 500 000 euroa.
Upper Middle Class
Minä en laita niin laajaa käsitettä kuin Financial Samuraj. Minusta Upper Middle Class Suomessa on saavuttanut jos on nettovarallisuus vähintäin 300 000 euroa.
Middle middle Class
Nettovarallisuus vähintäin 50 000 euroa.
Advanced Lower Middle class nettovarallisuus vähintäin 20 000 euroa.
Lower Middle class nettovarallisuus vähemmän kuin 20 000 euroa. Tiedän kyllä että monet nuoret esim opiskelijat ovat tässä tilanteessa mutta siitä ei tarvitse masentua ja ette kuole nälkään Suomessa.
Kenenkään Suomessa EI tarvitse hävetä jos on lower middle class. HUOM Jos on niin kuin + puolella se on aina parempi kuin että on miinuksen puolella nettovarallisuudessa.
Jos joku haluaa kertoa täsmällisen nettovarallisuuten niin sitä vain. Mihin minä itse kuulun? Vastaus tällä hetkellä olen Upper Middle Class, mutta en ole saavuttanut Advanced Upper Middle Class. Olen Suomen Vuokranantajat liiton jäsen, mutta sieltä löytää paljon jäseniä jotka ovat varakkaampia kuin minä. Sieltä löytyy myös paljon jäseniä jotka ovat vähemmän varakkaita kuin minä. Huom en kertonut täsmällistä nettovarallisuutani vaan suurinpiirtein.
Käyttötavaraa joka muuttuu arvottomaksi esim Pelilaptop. TV jne ei lasketa varallisuuteen.
Miten perustelen tämän?
Suomessa ei minusta ole olemassa lower class jos ei joku ole esim alkoholisti tai huumekäyttäjä joka käyttää kaikki rahansa sellaiseen että ei ole edes varaa ruokaan. Tämä myös sen takia että on olemassa esim KELA ja sosiaali ja työttömyyskassat.
HUOM! Työtön ei ole lower class. Tässä katsotaan nettovarallisuutta.
Suuntaa antava Upper Middle Class USA:
The Average Net Worth By Age For The Upper Middle Class
"The upper middle class, aka the mass affluent, are loosely defined as individuals with a net worth or investable assets between $100,000 to $2 million."
Tuohon minä kyllä vastaisin näin.
Suomessa luokittelisin asiat näin ja tämä ei ole USA.
Eliitti Suomen rikkaimmat siis sairaan rikas.
Eliitti musiikki video:
Upper Class nettovarallisuus 1000 000 euroa tai enemmän.
Advanced Upper Middle Class nettovarallisuus vähintäin 500 000 euroa.
Upper Middle Class
Minä en laita niin laajaa käsitettä kuin Financial Samuraj. Minusta Upper Middle Class Suomessa on saavuttanut jos on nettovarallisuus vähintäin 300 000 euroa.
Middle middle Class
Nettovarallisuus vähintäin 50 000 euroa.
Advanced Lower Middle class nettovarallisuus vähintäin 20 000 euroa.
Lower Middle class nettovarallisuus vähemmän kuin 20 000 euroa. Tiedän kyllä että monet nuoret esim opiskelijat ovat tässä tilanteessa mutta siitä ei tarvitse masentua ja ette kuole nälkään Suomessa.
Kenenkään Suomessa EI tarvitse hävetä jos on lower middle class. HUOM Jos on niin kuin + puolella se on aina parempi kuin että on miinuksen puolella nettovarallisuudessa.
Jos joku haluaa kertoa täsmällisen nettovarallisuuten niin sitä vain. Mihin minä itse kuulun? Vastaus tällä hetkellä olen Upper Middle Class, mutta en ole saavuttanut Advanced Upper Middle Class. Olen Suomen Vuokranantajat liiton jäsen, mutta sieltä löytää paljon jäseniä jotka ovat varakkaampia kuin minä. Sieltä löytyy myös paljon jäseniä jotka ovat vähemmän varakkaita kuin minä. Huom en kertonut täsmällistä nettovarallisuutani vaan suurinpiirtein.
Viimeksi muokattu: