Nettiyhteyttä vanhaan kerrostaloon

Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
206
Pitkään ollu semmonen ongelma että pelatessa (ja muutenkin) ping nousee niin korkeaksi että pelaamisesta ei tule mitään. Nyt ollu käytössä 50 meganen 4g ja ping on siinä n.60. Välillä käyny mielessä että ottaa langallinen netti, mutta adsl ei oikein nappaa 1 megan upin takia. Voiko tuota pingiä parantaa jotenkin, olen kokeillut jo lisäantennia, mutta senkin sai palauttaa takasin verkkiseen kun siitä mitään apua ollu. Pitääkö tyytä adsl surkeisiin nopeuksiin vai kestää korkeaa pingiä? Menee hankalaksi :(
 

xana

ICT Pro
Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
916
Pingi riippuu monesta tekjästä. Parempi antenni voi auttaa, se on halvin kokeilla. Täältä sellaisen löytää: Linkki
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
206
Pingi riippuu monesta tekjästä. Parempi antenni voi auttaa, se on halvin kokeilla. Täältä sellaisen löytää: Linkki
En tiiä luitko kovin tarkasti ton alotuksen, kun siinä lukee et oon jo testannu lisäantennia, jolla ei ollu erityistä merkitystä pingiin. Keskustassa asun ja mastolle on matkaa 2-3 km. Niin ja olen testannu myös puhelimella että reitittimellä ja en ole mitään muutosta havainnut eli laitevika ainakin suljetaan heti pois.
 

Merkava

מרכבה
BANNED
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
1 233
Jos kaikki kokeiltu ja vielä selvittäen myymälästä antennin oikea suuntaus lähimpään 4G tukariin niin paha tuota parantaa. Onko se 10-20/1 paikka ADSL:lle ? ja sama kysymys, kaikilla operaattoreilla ? VDSLää kuitenkin pykätään lisää ja joskus löytyy ylläri kun kaikki firmat kysyy..
 

xana

ICT Pro
Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
916
En tiiä luitko kovin tarkasti ton alotuksen, kun siinä lukee et oon jo testannu lisäantennia, jolla ei ollu erityistä merkitystä pingiin. Keskustassa asun ja mastolle on matkaa 2-3 km. Niin ja olen testannu myös puhelimella että reitittimellä ja en ole mitään muutosta havainnut eli laitevika ainakin suljetaan heti pois.
Paremmalla antennilla pingi voi pienentyä, koska antenni "kuulee" useampaa tukiasemaa kerralla. 4G modeemi valitsee sitten "parhaan" yhteyden. Näin siis teoriassa.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
206
Jos kaikki kokeiltu ja vielä selvittäen myymälästä antennin oikea suuntaus lähimpään 4G tukariin niin paha tuota parantaa. Onko se 10-20/1 paikka ADSL:lle ? ja sama kysymys, kaikilla operaattoreilla ? VDSLää kuitenkin pykätään lisää ja joskus löytyy ylläri kun kaikki firmat kysyy..
Katoin kaikki operaattorit läpi ja sonera oli ainoa joka tarjos 24/1 langallista. Tuntuu vaan turhan kalliilta 35€/kk kun tää nykynen on 15.90/kk. Täytyy huomenna käydä liikkeessä kysymässä saako jotain tehoantennia lainaa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
958
Eipä siihen pingin pienentämiseen oo muuta vaihtoehtoa kuin ottaa kiinteä yhteys. ADSL riittää kyllä pelaamiseen ihan hyvin. Joiltakin isp:ltä voit saada kohtuulisen kimppadiilin vaikka 4G+ADSL.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
206
Sain kokeiluksi lainaan tehoantennin. Nettiä selatessa ping putosi hieman, mutta pelaamisesta ei tule vieläkään mitään. Kait se täytyy ottaa adsl.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
138
Katoin kaikki operaattorit läpi ja sonera oli ainoa joka tarjos 24/1 langallista. Tuntuu vaan turhan kalliilta 35€/kk kun tää nykynen on 15.90/kk. Täytyy huomenna käydä liikkeessä kysymässä saako jotain tehoantennia lainaa.
Pistä YV:llä osoite. Katsotaan purkkilaiselle erikoishinnat ADSL:n.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 637
Viestejä
4 222 127
Jäsenet
71 073
Uusin jäsen
Maker's Marq

Hinta.fi

Ylös Bottom