Nettitreffit + Tinder

Tästä päästäänkin siihen, että kaikki "kovan tason" miehet eli alta 5% miehistä saa lähestulkoon kaikki naiset. Tässä vaan ongelmana on se, että nämä miehet eivät ryhdy kovin helpolla suhteeseen, koska saantia on liikaa. Alle 5% mies nyt ulkoisista näkökulmista on rikas, lihaksikas, statusta,"mestari" jossain lajissa, komea, jne. Lähtökohtaisesti miehillä on mahdollisuus päästä tänne 5% kastiin paitsi ei tietenkään pituuden ja kasvojen komeuden suhteen. Seuraavaksi tulisi sitten top 10% jne, mut en jaksa kategorioida liikaa :D No top 20% miehet, joilla menee hyvin ja saavat myös niitä daameja. Mut valitettava tosiasia on se, että jos ei kuulu top 20%, niin voi olla vaikea saada naista. Armotonta tää touhu nykyään.

Jos ei ole mallitason poitsu, niin voi olla vaikea saada naista vaikka elättäisi itsensä hyvin, treenailee ja asiat kunnossa muuten elämässä.

Neittideitti on tehnyt tästä hommasta hemmetin pinnallista ja meininki on kuin työpaikkaahastiksessa. Laita CV kuntoon ja näytä, että olet paperilla kova, niin saat vastinetta. Toki poikkeuksia sitten etenkin sosiaaliset lahjakkaat ihmiset.
Joo, näinhän se valitettavasti taitaa mennä, ja mullekin tuli juuri tuo työhaastattelufiilis Tinderin meiningistä. Lisäksi sanoisin että toi top 20% ei sekään riitä kauhean pitkälle. Veikkaisin että ulkonäön puolesta kuulun siihen, mutta silti Tinderissä oli varsin hiljaista. Tosin voipi olla että tarvis myös olla sitä supliikkitaitoa ja karismaa, että homma etenisi, minkä lisäksi olin ehkä vähän ronkeli ja aika turhautunut naisten ylettömään passiivisuuteen. :hmm:

Sitten on nämä jotka hakee prinssiä, huomioo tai jotain mitä en edes tiedä. Useampi tullut kohdalle, jotka etsivät suhdetta, mut heti alkumetreillä tulee ilmi, että "olen kiireinen". Maantaina akrobatiat, tiistaina joogat, keskiviikkona nään kavereita, torstaina 14h työpäivä, perjantaina crossfit treenit, lauantaina kissanristiäiset ja samalla käyn kahdella festarilla. Sunnuntaina olis aikaa mut olen silloin kuollut.
Nää tapaukset varmaan hakee vaan egobuustia Tinderistä, tai jotain.

Arvostan sitä jos nainen jaksaa panostaa viesteihin. Moni leechaa mukana eikä siitä saa yhtää mitään aikaiseksi.
Tätä juuri aiemmin tarkoitinkin Tindernaisten passiivisuudella, ja sillä että joutuu aina olemaan se, joka ylläpitää keskustelua ja vie hommaa eteenpäin. Kai Tindernaiset on vaan tottunut siihen, että aina löytyy joku joka on valmis suorittamaan heidän eteensä, niin ei tarvi itse tehdä mitään. :facepalm:

Viimeksi muokattu:
Joo, näinhän se valitettavasti taitaa mennä, ja mullekin tuli juuri tuo työhaastattelufiilis Tinderin meiningistä. Lisäksi sanoisin että toi top 20% ei sekään riitä kauhean pitkälle. Veikkaisin että ulkonäön puolesta kuulun siihen, mutta silti Tinderissä oli varsin hiljaista. Tosin voipi olla että tarvis myös olla sitä supliikkitaitoa ja karismaa, että homma etenisi, minkä lisäksi olin ehkä vähän ronkeli ja aika turhautunut naisten ylettömään passiivisuuteen. :hmm:

Nää tapaukset varmaan hakee vaan egobuustia Tinderistä, tai jotain.

Tätä juuri aiemmin tarkoitinkin Tindernaisten passiivisuudella, ja sillä että joutuu aina olemaan se, joka ylläpitää keskustelua ja vie hommaa eteenpäin. Kai Tindernaiset on vaan tottunut siihen, että aina löytyy joku joka on valmis suorittamaan heidän eteensä, niin ei tarvi itse tehdä mitään. :facepalm:
Hyvät profiilikuvat ja teksti vaikuttaa siis tosi paljon vaikka olisi komea mies joka tekee asioita elämässä. Niihin kandee panostaa. Sitten se aloitus naisille uniikkia ja yrittää olla "erilainen". Näillä pääsee jo pitkälle. Sitten livetapaamisena ole oma itsesi. Tätä en voi enempää painottaa. Joidenkin kanssa keskustelut sujuu ja tulee flirttiä, toisen kanssa ei. Ne tulee luonnostaan. Asioita ei voi pakottaa. Eli puhu ja tee asioita oman itsesi pohjalta. Nainen havaitsee jos feikkaat (tai näin ainakin olen kokenut).

Tänään kävin treffeillä uuden naisen kanssa. Ennakkojännitys oli normaalia korkeampi, koska no, hän oli tai on kaunis ja muutenkin aika mukiinmenevä. Homma lähti sujumaan itsestään ja mainiosti. Siinä chillinä miehenä niinku yleensä, mut hauska oli seurata naikkosen reaktioita ja hiuksien hiplailuja :D No vaihdettiin numerot ja päivä kerrallaan. Hän ollut 5 vuotta sinkkuna, yllätyin. Kuulemma tavannut paljon.. huonoja miehiä. Kai mä erotuin joukosta.

Ja tosiaan strategiamuutos: Housut pysyy jalassa, en anna liikaa treffeillä "ulospäin", ja hyvä laittaa itse deadline, eli menoa x kellonaikaa jolloin tietää mihi treffit loppuu.

Nyt sitten mietin, että laitanko jossai vaiheessa viestiä vai odotanko naisen sen tekevän. Ehkä tätä nyt on jo turhaa analysoida.

Opin kantapään kautta ettei kannata olla liian rehellinen omista huonoista puolista kirjoitteluvaiheessa. Eilen lähti mätsi kesken viestittelyn

Opin kantapään kautta ettei kannata olla liian rehellinen omista huonoista puolista kirjoitteluvaiheessa. Eilen lähti mätsi kesken viestittelyn
Joo, ensitutustumiset meneeki aika lailla positiivisessa valossa. Vasta kun alkaa syvemmin tutustumaan niin voi niitä huonompia puolia tuoda esiin. Toki ei tää nyt kiveen hakattu sääntö. Voihan se olla, että huono puolesi oli vaan dealbreaker hänelle.

Jos jotain oikeasti haluaa, sen saa, mutta siihen pitää nähdä vaivaa ja kyllä, laiskoilla se on vähän hankalaa
Aika klassinen tapa pyrkiä ärsyttämään vai oikeastiko uskot näin? Voihan tuo olla totta tietyin raja-arvoin silloin kun mikään muu elämässä ei ole rempallaan kuin laiskuus. Kannattaisi vähän löytää sisimmästään nöyryyttä ennen laiskuus-korttia.

Olen kuitenkin lähtökohtaisesti vain eri mieltä. Naisen markkina-arvo laskee ikääntyessä, lasten jälkeen ja tämä pahenee mitä enemmän ikää tulee. Tavanomaista kauniimmat ja tiettyluustoiset naiset voivat näyttää hyvältä vaikka 50.v - mutta mitä vanhemmaksi tulee, sitä helpommin näkyy ja vaikuttaa valvominen, huolet ja sairaudet. Myös hiusten oheneminen pakottaa osan epämieluisaan hiustyyliin yms yms.

wanderer_

Team R&T
Aika klassinen tapa pyrkiä ärsyttämään vai oikeastiko uskot näin? Voihan tuo olla totta tietyin raja-arvoin silloin kun mikään muu elämässä ei ole rempallaan kuin laiskuus. Kannattaisi vähän löytää sisimmästään nöyryyttä ennen laiskuus-korttia.

Olen kuitenkin lähtökohtaisesti vain eri mieltä. Naisen markkina-arvo laskee ikääntyessä, lasten jälkeen ja tämä pahenee mitä enemmän ikää tulee. Tavanomaista kauniimmat ja tiettyluustoiset naiset voivat näyttää hyvältä vaikka 50.v - mutta mitä vanhemmaksi tulee, sitä helpommin näkyy ja vaikuttaa valvominen, huolet ja sairaudet. Myös hiusten oheneminen pakottaa osan epämieluisaan hiustyyliin yms yms.

Markkina-arvojutut ovat aika väsyneitä. Totta kai nuoret, kauniit ja urheilulliset ovat suosittuja, ei sen ymmärtämiseen mitään sen kummempaa teoriaa tarvita.

Naisena riittää kun pysyy normaalipainossa/hoikkana ja liikkuu kohtuullisesti ja huolehtii edes auttavasti ulkonäöstään. Sama pätee toki miehillekin, mut kyllä oma käsitys on, että naiset löytää helpommin kelvollista seuraa missä tahansa iässä kuin miehet.

Samaa mieltä @Zriina kanssa. Siis tottakai jos pitää itsestään huolta, markkina-arvo on parempi. Mut 20v kaunis fitti mimmi nyt on markkina-arvoltaan ihan eri luokassa kuin vastaava 40v. Naisen vanheneminen näkyy raaemmin kuin miehen.

Entä miehen kohdalla? Jos mies pitää itsestään hyvää huolta ja on vielä rikas. Lähtökohtaisesti vanhempi mies on kuitenkin taloudellisesti paljon vakaampi kuin nuorempi. Tälläinen 40v sinkkumies on ehkä halutuinta markkinoilla. Ja mun mielestä miehen ulkonäkö jopa "paranee" kun ikää tulee. Toki tässäkin pidettävä mielessä se itsestään huolenpito.

Pointti se, että vanheneminen on eduksi miehelle, ei niinkään naiselle, vaikka molemmat sukupuolet voi hyvin vaikuttaa markkina-arvoonsa.

Jos puhutaan itsestään huolta pitävästä 45v naisesta niin mielummin mä katson sitä 45v naista kuin jotain 20-30v naista vaikka kuinka olisi timmi kroppa. Vanhemman naisen pelkkä itsevarma asenne on seksikkäämpää kuin nuoren naisen vartalo ja ontto pää.

Toki silloin nuorena en vanhempia katsonut vaan aina ollut kiinnostunut oman ikäisistä +-5v, mutta näin vanhemmalla iällä en ikinä vaihtaisi 20v nuorempaan.

Kyllä mä katson asiaa muutenkin kuin ulkonäön kautta ja ikä saa sopivasti näkyä, mutta läskejä en kyllä kelpuuta, oli ikä sitten mikä tahansa.

Tunnen monia naisia kenellä parista lapsesta viiteen ja edes bikiinit päällä sitä ei uskoisi, ei lapset tarkoita sitä että oma elämä pitää unohtaa. Toki jos ei jaksa pitää itsestään huolta niin varmasti markkina-arvo laskee, mutta muuten ei.

Jos puhutaan itsestään huolta pitävästä 45v naisesta niin mielummin mä katson sitä 45v naista kuin jotain 20-30v naista vaikka kuinka olisi timmi kroppa. Vanhemman naisen pelkkä itsevarma asenne on seksikkäämpää kuin nuoren naisen vartalo ja ontto pää.
No tähän on yhdyttävä kyllä. Itse siis olen 30v ja näen samaa ikäluokkaa olevat naiset paljon seksikkäämpänä kuin reilusti nuoremmat. Mallikauniit voi unohtaa. Luonnonkauniit etenkin omaan silmään miellyttävät ovat parasta.

Ja mun mielestä miehen ulkonäkö jopa "paranee" kun ikää tulee.
Painoarvo tuossa "sun mielestä". 23 vuotias tyttäreni kysyi taannoin, että mikä ihme teidät keski-ikäiset miehet saa luulemaan, että me (20+ ikäiset tytöt) halutaan olla missään tekemisissä teidän kanssa? Kysy myös, että miten sellaisella vanhalle äijälle sanotaan sievästi ettei kiinnosta.
Neuvoin että käskee suksia hevon v*****n. Jos itseluottamusta löytyy niin paljon, että kehtaa vongata puolta nuoremmilta, niin kyllä se henkinen kantti kestää myös pikku pakitkin silloin tällöin :)

Painoarvo tuossa "sun mielestä". 23 vuotias tyttäreni kysyi taannoin, että mikä ihme teidät keski-ikäiset miehet saa luulemaan, että me (20+ ikäiset tytöt) halutaan olla missään tekemisissä teidän kanssa? Kysy myös, että miten sellaisella vanhalle äijälle sanotaan sievästi ettei kiinnosta.
Neuvoin että käskee suksia hevon v*****n. Jos itseluottamusta löytyy niin paljon, että kehtaa vongata puolta nuoremmilta, niin kyllä se henkinen kantti kestää myös pikku pakitkin silloin tällöin :)
Tähän on kyllä todettava että on noita parin kympin korvilla olevia mimmejä joita todellakin kiinnostaa vielä reilu neljäkymppisetkin miehet. Hämmästyttävää mutta totta. :D Että ihan aukotonta tuo ei ole että parikymppiset mimmit kaihtaisivat tuplasti ikäistänsä seuraa. Ja ovat myös aika avoimia esim seksin suhteen - usein aktiivisia avaamaan pelin sen suhteen. Toki - myös sen kyseisen äijän pitää olla jotakuinkin siedettävän näköinen, massipäällikkö ei edes tarvi olla.

Sille kannattanee myös selittää, että ei se miehen todellinen seksuaalisen kiinnostuksen kohderyhmä useimmilla juuri muutu. Se on niin tiukasti sidoksissa visuaalisuuteen. Niihin vanhempiin naisiin tyydytään ulkonäön puolesta (persoona sitten erikseen), mutta huomio keskittyy juuri noin 20 - 30 ikäisiin, koska he ovat fyysisesti parhaimmassa iässä. On sitten eri asia, toimiiko niiden mukaan paheksuntaa aiheuttaen ja loputtomia pakkeja saaden vai pureeko vain nyrkkiä. Jotkut ymmärtävät sen syvenevän ikäkuilun vaikutuksen, toiset eivät.

Näin olen sen itselläkin huomannut menevän (kuten myös ystäväpiirissä, kun aiheesta on puhuttu). Seksuaalisen kiinnostuksen kohteeni eivät ole juuri muuttuneet mihinkään vuosien mittaan, vaikka ikää tulee joka vuosi lisää.

No tuossa on jo aika iso ikäero mun näkökulmaan :) Eli oma moraali taipuu 10v nuorempaan mut tuskinpa siitä alemmaksi. Tosin en mä tiedä tilannetta 20v päästä, mut nykyajatuksilla. Tosin mitä näitä 20 - 24v tavannut niin ovat tuntuneet liian pennuilta yleisesti jo viestittelyvaiheessa. Taitaa olla itseasiassa nuorin 24v kenen kanssa peuhannut. Niinku koko elämän elinkaaren aikana. Mutta joo, pakit on osa elämää ja ne siedetään!

Onneksi itse pääsin silloin 15vuotiaana samanikäisten tyttöjen makuun niin on saanut kokea naiset aina sieltä 15-45v asti ja kokemuksesta voin sanoa että se 15-30v on pääsääntöisesti niin pihalla kaikesta että mielummin se 40v tänne, kiitos!

Tuossa myös kun omaa 20v tytärtä ja sen kavereita seuraa niin tuntuu kauhealta ajatukselta yrittää iskeä sen ikäistä

Toki silloin nuorena en vanhempia katsonut vaan aina ollut kiinnostunut oman ikäisistä +-5v, mutta näin vanhemmalla iällä en ikinä vaihtaisi 20v nuorempaan.

Kyllä mä katson asiaa muutenkin kuin ulkonäön kautta ja ikä saa sopivasti näkyä, mutta läskejä en kyllä kelpuuta, oli ikä sitten mikä tahansa.

Tunnen monia naisia kenellä parista lapsesta viiteen ja edes bikiinit päällä sitä ei uskoisi, ei lapset tarkoita sitä että oma elämä pitää unohtaa. Toki jos ei jaksa pitää itsestään huolta niin varmasti markkina-arvo laskee, mutta muuten ei.
Kun puhun lapsista ja markkina-arvosta en puhu läskeistä. Vaan siitä ettei jonkun muun lasten kasvattaminen ole mikään markkinavaltti. Lisäksi lisääntymisikä lähestyy loppuaan, vaihdevuodet alkaa yms. Lasten olemassaolo sisältää todella paljon parisuhteeseen vaikuttavia asioita, läskit ei ole olennaisin lapsista seuraava muutos. Eikä elämässä kaikki ole kiinni läskeistä ja laiskuudesta. Minäkin voisin tehdä sitä sun tätä jos en joutuisi olemaan lapseni omaishoitaja sekä elämään covidin seurausten kera.

Markkina-arvo on helppo testata, kun laskee kontaktien määrää. Jollekin se keski-ikäinen voi olla mieluisampi, mutta silti nuori nainen saa keskimäärin enemmän viestejä sekä huomiota ihan vaikka perus kapakassa.

Kun puhun lapsista ja markkina-arvosta en puhu läskeistä. Vaan siitä ettei jonkun muun lasten kasvattaminen ole mikään markkinavaltti. Lisäksi lisääntymisikä lähestyy loppuaan, vaihdevuodet alkaa yms. Lasten olemassaolo sisältää todella paljon parisuhteeseen vaikuttavia asioita, läskit ei ole olennaisin lapsista seuraava muutos. Eikä elämässä kaikki ole kiinni läskeistä ja laiskuudesta. Minäkin voisin tehdä sitä sun tätä jos en joutuisi olemaan lapseni omaishoitaja sekä elämään covidin seurausten kera.

Markkina-arvo on helppo testata, kun laskee kontaktien määrää. Jollekin se keski-ikäinen voi olla mieluisampi, mutta silti nuori nainen saa keskimäärin enemmän viestejä sekä huomiota ihan vaikka perus kapakassa.
Harva +40v mies enää lapsia haluaa, itse en noita edes laskisi mihinkään markkina-arvoon mukaan, ennemminkin itsestään selvyys että tuon ikäisellä on lapsia eikä lisää haluta. Se ei tee naisesta huonompaa...

Sun on huono alkaa valittamaan markkina-arvosta kun taustalta löytyy asioita jotka rajoittaa selvästi elämää, silti väitän että hyvässä kunnossa oleva +40v nainen vaikka kuinka olisi omaishoitaja tms. voi olla seksikäs ja haluttava.

Yleensä myös +40v ihmiset omistaa järjen jolloin perheasiat ym ymmärretään ja niihin osataan sopeutua ja ainakin itselle tärkeintä on henkinen yhteys ja kun se on kunnossa ja samalla tasolla niin fyysinenkin yhteys kyllä toimii.

Onneksi itse pääsin silloin 15vuotiaana samanikäisten tyttöjen makuun niin on saanut kokea naiset aina sieltä 15-45v asti ja kokemuksesta voin sanoa että se 15-30v on pääsääntöisesti niin pihalla kaikesta että mielummin se 40v tänne, kiitos!

Tuossa myös kun omaa 20v tytärtä ja sen kavereita seuraa niin tuntuu kauhealta ajatukselta yrittää iskeä sen ikäistä
Teinit kyllä on ollut lähinnä rasittavia jo siitä lähtien, kun itse oli 20v. Mutta veikkaisin että varsinkin joku 25-vuotias on useimpien keski-ikäistenkin mielestä kiinnostavampi kuin 40v nainen. Toki useimmat tajuavat, ettei oma markkina-arvo enää sellaiseen riitä. :hmm:

Tänään kävin treffeillä uuden naisen kanssa. Ennakkojännitys oli normaalia korkeampi, koska no, hän oli tai on kaunis ja muutenkin aika mukiinmenevä. Homma lähti sujumaan itsestään ja mainiosti. Siinä chillinä miehenä niinku yleensä, mut hauska oli seurata naikkosen reaktioita ja hiuksien hiplailuja :D No vaihdettiin numerot ja päivä kerrallaan. Hän ollut 5 vuotta sinkkuna, yllätyin. Kuulemma tavannut paljon.. huonoja miehiä. Kai mä erotuin joukosta.

Ja tosiaan strategiamuutos: Housut pysyy jalassa, en anna liikaa treffeillä "ulospäin", ja hyvä laittaa itse deadline, eli menoa x kellonaikaa jolloin tietää mihi treffit loppuu.

Nyt sitten mietin, että laitanko jossai vaiheessa viestiä vai odotanko naisen sen tekevän. Ehkä tätä nyt on jo turhaa analysoida.
Ja jatkoa luvassa. Edelleen takaraivossa jyskyttää, että kohta ne pakit varmaan tulee :D

Tuli thaimaalainen tyttö mätsiksi, sain enemmän juttua aikaan kuin kenenkään suomalaisen kanssa koskaan. En kylläkään mitään ihmeellistä mutta silti enemmän. Jotenkin vaan oma motivaatio jutteluun lopahti. Ei musta ole mihinkään super-kaukosuhteeseen ja en nyt ehkä ihan heti ole pääsemässä tapaamaankaan... Ei tästä mitään tule. :dead:

Varmaan muitakin länsimaalaisia jonossa jos se täältä kerran seuraa hakee. :sori:

Suomalaiset mätsit harvemmin edes vastaa viesteihin.

Tuli thaimaalainen tyttö mätsiksi, sain enemmän juttua aikaan kuin kenenkään suomalaisen kanssa koskaan. En kylläkään mitään ihmeellistä mutta silti enemmän. Jotenkin vaan oma motivaatio jutteluun lopahti. Ei musta ole mihinkään super-kaukosuhteeseen ja en nyt ehkä ihan heti ole pääsemässä tapaamaankaan... Ei tästä mitään tule. :dead:

Varmaan muitakin länsimaalaisia jonossa jos se täältä kerran seuraa hakee. :sori:

Suomalaiset mätsit harvemmin edes vastaa viesteihin.
Saanko kysyä, millaisilla viesteillä aloitat tai yrität aloittaa keskustelun?

Saanko kysyä, millaisilla viesteillä aloitat tai yrität aloittaa keskustelun?
Yleensä vaan alkuun "moi" + joku sydän tai muu emoji, aika usein olen kehunut kauniiksi, joskus kommentoinut jotain kuvassa näkyvää, vaikka lemmikkiä, joskus laittanut jonkun muka nokkelan heiton jostain profiiliin liittyvästä. Joskus oon pyytänyt suoraan vaikka drinkille.

Ja näillä ei oo flaksi käynyt joten ei kannata välttämättä tehdä samoin. Parempaakaan en osaa. :dead:

Yleensä vaan alkuun "moi" + joku sydän tai muu emoji, aika usein olen kehunut kauniiksi, joskus kommentoinut jotain kuvassa näkyvää, vaikka lemmikkiä, joskus laittanut jonkun muka nokkelan heiton jostain profiiliin liittyvästä. Joskus oon pyytänyt suoraan vaikka drinkille.

Ja näillä ei oo flaksi käynyt joten ei kannata välttämättä tehdä samoin. Parempaakaan en osaa. :dead:
Kuitenkin olet saanut "matcheja", että tiedä sitten mistä johtuu. Ja todellakaan, itselläni ei ole kokemuksia, että voisin puhua Tinder- maailmasta mitään. Oletko yleisissä paikoissa esimerkiksi baareissa tms. yritänyt iskeä ketään? Voi olla, että olet kertonutkin tuolla toisaalla, mutta en muista.

Kuitenkin olet saanut "matcheja", että tiedä sitten mistä johtuu. Ja todellakaan, itselläni ei ole kokemuksia, että voisin puhua Tinder- maailmasta mitään. Oletko yleisissä paikoissa esimerkiksi baareissa tms. yritänyt iskeä ketään? Voi olla, että olet kertonutkin tuolla toisaalla, mutta en muista.
Varmaan naisilla on varaa valita vielä mätseistäkin, eli jos jonkun viestit ei sytytä tai joku on vähemmän komea kuin toinen niin se jätetään taka-alalle. Ja kuulemma on paljon niitäkin naisia jotka vaan keräilee mätsejä tai testaa kuinka paljon huomiota voivat saada.

Baareissa käyn tosi vähän enkä sielläkään ole osannut lähestyä naisia. Paitsi joskus todella humalassa jolloin se ei ole oikein onnistunut enää. :dead:

Ei mitää moi ja sydämiä tai kehuta kauniiksi heti deittiprofiilissa. Lähtökohtaisesti ainakin vähä tasokkaamman naisten kohdalla peli on jo pelattu heti alkuun, he saavat ihan tarpeeks kauneuskehuja yms, se on samantien turnoff. Eli mielummin käytä noita jälkimmäisiä. Parempi jos keksit vaan jotai erikoisempaa mitä naiset ei ihan joka päivä saa tiskiin. Voi olla jotai outoakin, mitä oudompi niin sen parempi melkein :D Naiset on outoja otuksia.

Pointti se, että vanheneminen on eduksi miehelle, ei niinkään naiselle, vaikka molemmat sukupuolet voi hyvin vaikuttaa markkina-arvoonsa.
Riippuu sekin geeneistä. Joku Hugh Grant tyyppinen nuorenakin hyvän näköinen mies varmasti saa charmia kun ikääntyy mutta itse ainakaan 40+ vuotiaana en ole mitään kysyttyä miesmateriaalia kun päälaki alkaa paistaa ja iho puskee syylää ja sieraimetki työntää karvaa, vaikka nuorena ainakin keskivertojannu omasta mielestä olin. Synkkä ajatus olisi joutua tässä vaiheessa sinkuksi ja naista etsimään, joten täytyy pitää vaimoke tyytyväisenä. Mutta jos ukkoutuva mies on markkinoilla muodissa niin hyvä meille suomimiehille joilla ei ole italiangigolojen raameja.

Mutta ei se ikä kaikilla alamäkeä automaattisesti ole, tunnen naisia jotka ei nuorena ollut kummoisia mutta 40-50v puhjennut niinsanotusti kukkaan ja toisaalta 20-30 vuotiaissa on paljon naisia jotka ei edes ulkoisesti viehätä yhtään. Siinä mielessä ikä on vain numero ja moni muu asia sitä tärkeämpi. Kahdesta kauniista 20-30v ja 40-50v v itse valitsisin kuitenkin sen 40-50v syystä "moni muu asia".

Tasapuolista kyllä että jokainen on joskus nuori ja kaikki vanhenee sukupuolesta riippumatta ja kukaan ei enää 80 veenä kiinnosta ketään.

Viimeksi muokattu:
Riippuu sekin geeneistä. Joku Hugh Grant tyyppinen nuorenakin hyvän näköinen mies varmasti saa charmia kun ikääntyy mutta itse ainakaan 40+ vuotiaana en ole mitään kysyttyä miesmateriaalia kun päälaki alkaa paistaa ja iho puskee syylää ja sieraimetki työntää karvaa, vaikka nuorena ainakin keskivertojannu omasta mielestä olin. Synkkä ajatus olisi joutua tässä vaiheessa sinkuksi ja naista etsimään, joten täytyy pitää vaimoke tyytyväisenä. Mutta jos ukkoutuva mies on markkinoilla muodissa niin hyvä meille suomimiehille joilla ei ole italiangigolojen raameja.

Mutta ei se ikä kaikilla alamäkeä automaattisesti ole, tunnen naisia jotka ei nuorena ollut kummoisia mutta 40-50v puhjennut niinsanotusti kukkaan ja toisaalta 20-30 vuotiaissa on paljon naisia jotka ei edes ulkoisesti viehätä yhtään. Siinä mielessä ikä on vain numero ja moni muu asia sitä tärkeämpi. Kahdesta kauniista 20-30v ja 40-50v v itse valitsisin kuitenkin sen 40-50v syystä "moni muu asia".

Tasapuolista kyllä että jokainen on joskus nuori ja kaikki vanhenee sukupuolesta riippumatta ja kukaan ei enää 80 veenä kiinnosta ketään.
Kaljuus ei tee miehestä rumaa, karvat voi ajaa ja ne luomet ym. voi poistattaa, vaatii vain omaa aktiivisuutta...

Enemmän vaikuttaa se oletko lihava, tupakoiva ja kaljaa kittaava ja sohvalla istuva vai aktiivista elämää ja itsestään huolta pitävä ja urheilua harrastava.

Ei mitää moi ja sydämiä tai kehuta kauniiksi heti deittiprofiilissa. Lähtökohtaisesti ainakin vähä tasokkaamman naisten kohdalla peli on jo pelattu heti alkuun, he saavat ihan tarpeeks kauneuskehuja yms, se on samantien turnoff. Eli mielummin käytä noita jälkimmäisiä. Parempi jos keksit vaan jotai erikoisempaa mitä naiset ei ihan joka päivä saa tiskiin. Voi olla jotai outoakin, mitä oudompi niin sen parempi melkein :D Naiset on outoja otuksia.
Joo. Kun ei keksi eikä osaa muuta niin tulee mentyä noilla. Täytyy yrittää jotain muuta vaikka siitä tulee helposti teennäistä ja epäluontevaa. :dead:

Joo. Kun ei keksi eikä osaa muuta niin tulee mentyä noilla. Täytyy yrittää jotain muuta vaikka siitä tulee helposti teennäistä ja epäluontevaa. :dead:
En nyt muista yhtä kirjan nimeä josta vois olla apua (laitan jos muistan) mut esim kirjallisuudesta, etenkin äänikirjapalveluista löytyy paljon teoksia englannin kielellä josta saa iskastua uusia ajatusmalleja. Ja netistä löytää pilvin pimein Tinder aloituksia. Ottaa sieltä jotain pohjalle ja muokkailee fiiliksen mukaan. Oon itsekin ollut sitä "moi mitä kuuluu" miestä ja profiililöpinät olleet kutakuinkin cv/portfolio tasoa työpaikkaan "Olen 30-vuotias mies, harrastan sitä ja tätä, etsin parisuhdetta, kiitos moi". Mut ku oon tosi paljo tutustunut aiheeseen kirjallisuuden ja mindsetin kautta muuten (positiiviset itsekehut, itsevarmuuden parantaminen, jne), niin olen muuttanut toimintaa aika merkittävästi. Hyvä istuttaa aivoihin uutta tietoa ja sitten kokeilla käytännössä niitä.

Joskus kyllä ei vaan jaksa olla kekseliäs, joten väkisinkin tulee niitä "Moro nönnönnöö, miten viikonloppu meni?" aloituksia.

Ei ole väärin opiskella deittailua :)

Vaikka tarkoitus olisikin hakea parisuhdetta, ei sitä kannata jättää yhden kortin varaan. Näen itse, että on ihan ok deittailla enemmän kuin yhtä. Silloin se mindset ei focusaa vaa yhteen, jolloin helposti tulee epätoivo. Mutta siinä kohtaa jos hommat alkaa jonkun kanssa mennä pidemmälle (useammat deitit, ehkä seksiäkin mukana), niin peli on osattava vetää poikki muiden kohdalla. Tässä kohtaa tosin jos tulee pakit siltä kehen on laittanu focuksen ja kertonut muille "ei kiitos", ollaan aika raa'asti lähtöpisteessä :D

Viimeksi muokattu:

Sally_Spectra

BANNATTU
BANNED
En nyt muista yhtä kirjan nimeä josta vois olla apua (laitan jos muistan) mut esim kirjallisuudesta, etenkin äänikirjapalveluista löytyy paljon teoksia englannin kielellä josta saa iskastua uusia ajatusmalleja. Ja netistä löytää pilvin pimein Tinder aloituksia. Ottaa sieltä jotain pohjalle ja muokkailee fiiliksen mukaan. Oon itsekin ollut sitä "moi mitä kuuluu" miestä ja profiililöpinät olleet kutakuinkin cv/portfolio tasoa työpaikkaan "Olen 30-vuotias mies, harrastan sitä ja tätä, etsin parisuhdetta, kiitos moi". Mut ku oon tosi paljo tutustunut aiheeseen kirjallisuuden ja mindsetin kautta muuten (positiiviset itsekehut, itsevarmuuden parantaminen, jne), niin olen muuttanut toimintaa aika merkittävästi. Hyvä istuttaa aivoihin uutta tietoa ja sitten kokeilla käytännössä niitä.

Joskus kyllä ei vaan jaksa olla kekseliäs, joten väkisinkin tulee niitä "Moro nönnönnöö, miten viikonloppu meni?" aloituksia.

Ei ole väärin opiskella deittailua :)

Vaikka tarkoitus olisikin hakea parisuhdetta, ei sitä kannata jättää yhden kortin varaan. Näen itse, että on ihan ok deittailla enemmän kuin yhtä. Silloin se mindset ei focusaa vaa yhteen, jolloin helposti tulee epätoivo. Mutta siinä kohtaa jos hommat alkaa jonkun kanssa mennä pidemmälle (useammat deitit, ehkä seksiäkin mukana), niin peli on osattava vetää poikki muiden kohdalla. Tässä kohtaa tosin jos tulee pakit siltä kehen on laittanu focuksen ja kertonut muille "ei kiitos", ollaan aika raa'asti lähtöpisteessä :D
Markku sun juttuja lukiessa minulle tulee se fiilis, että Tinder-peli on se juttu sinulle, eikä varsinaisesti se parisuhde. Vähän kuin larppaisit. Self help kirjoja, pokausvideoita ja käyttäysymisstrategioita, ei näitä. Kaikki tuo vaan vie sinut syvemmälle koloon, erkaannuttaa sinut todellisuudesta ja takaa sen, että olet yksin myös tulevaisuudessa. Älä noudata muiden näkemyksia siitä, miten käyttäytyä tai elää, ole oma itsesi.

Viimeksi muokattu:
Markku sun juttuja lukiessa minulle tulee se fiilis, että Tinder-peli on se juttu sinulle, eikä varsinaisesti se parisuhde. Vähän kuin larppaisit. Self help kirjoja, pokausvideoita ja käyttäysymisstrategioita, ei näitä. Kaikki tuo vaan vie sinut syvemmälle koloon, erkaannuttaa sinut todellisuudesta ja takaa sen, että olet yksin myös tulevaisuudessa. Älä noudata muiden näkemyksia siitä, miten käyttäytyä tai elää, ole oma itsesi.
Kun se "oma itse", vaikka luonnossa olisikin miten valloittava persoona tahansa, ei välity nettideittailussa mitenkään saati sitten luo mielenkiintoa vastapuoleen, koska huomio on herätettävä massasta erottuen. Jos vastassa on vähähkään paremman näköinen nainen, on hänen viestiketjunsa täynnä pillunjanoisten miesten "Heippa, mitä kuuluu" -viestejä.

Kyllä, tuohon leikkiin on pakko hakea vähän näkökulmaa ja ideoita muualtakin välillä, jotta pomppaa sieltä tulvasta jotenkin esiin.

En siis ole ollenkaan samaa mieltä siinä, etteikö aiheeseen liittyvään psykologiaan, toisten kokemuksiin ja ideoihin tutustumalla olisi joskus paljonkin arvoa. Minä näen enemmänkin asian niin, että Markku on ottanut tästä deittailusta ja naisen löytämisestä itselleen projektin, kuten minäkin aikoinaan. Silloin siihen keskittyy ja tutustuu asiaan monipuolisesti. Jos hommaan panostaa, tulee tulostakin, kuten hänellä nyt jo jonkin verran on tullut.

Ei se millään tavalla estä toisen kohtaamista ihmisenä. Ongelma on siinä, että ylipäätään pääsee siihen vaiheeseen.

Ymmärrän että helposti tulee se kuva, mut kyllä mä ihan tosissaan parisuhdetta etsin. En väkisin ryhdy mihinkään vaan kun se sopiva tulee vastaan, tutustun mielellään syvemmin, ja muutamat pakit olen jo ottanut vaikka olisin halunnut tutustua enemmänkin. Nuo self help jutut, deittikirjat, mindset muutokset on lähinnä ihan siksi, koska olen ollut 100% "nice guy" menneisyydessä ja täysin avuton naisten kanssa. Eli en mä ns. pelaile tai larppaile vaikka siltä vaikuttaa, vaan kerron avoimesti mielipiteitä, että kuinka olen henkisellä (ja fyysisellä) tasolla muuttanut omaa käyttäytymistä ja ajatusmalleja. Olen paljon tyytyväisempi elämään kuin koskaan aikaisemin.

Ilman että olisin koskaan ns opiskellut näitä asioita, valittaisin omaa elämääni edelleen ja ihmettelisin, että miksi ei kukaan kelpaa mulle. Sen sijaan olen ottanut härkää sarvista ja tehnyt elämässä radikaaleja muutoksia. Olen kyllä oma itseni muuten.

Kun se "oma itse", vaikka luonnossa olisikin miten valloittava persoona tahansa, ei välity nettideittailussa mitenkään saati sitten luo mielenkiintoa vastapuoleen, koska huomio on herätettävä massasta erottuen. Jos vastassa on vähähkään paremman näköinen nainen, on hänen viestiketjunsa täynnä pillunjanoisten miesten "Heippa, mitä kuuluu" -viestejä.

Kyllä, tuohon leikkiin on pakko hakea vähän näkökulmaa ja ideoita muualtakin välillä, jotta pomppaa sieltä tulvasta jotenkin esiin.

En siis ole ollenkaan samaa mieltä siinä, etteikö aiheeseen liittyvään psykologiaan, toisten kokemuksiin ja ideoihin tutustumalla olisi joskus paljonkin arvoa. Minä näen enemmänkin asian niin, että Markku on ottanut tästä deittailusta ja naisen löytämisestä itselleen projektin, kuten minäkin aikoinaan. Silloin siihen keskittyy ja tutustuu asiaan monipuolisesti. Jos hommaan panostaa, tulee tulostakin, kuten hänellä nyt jo jonkin verran on tullut.

Ei se millään tavalla estä toisen kohtaamista ihmisenä. Ongelma on siinä, että ylipäätään pääsee siihen vaiheeseen.
Juurikin näin. Tinder tai ylipäätään nettideitissa ei näe sitä toisen persoonaa vaan sen pintaraapasun kuvista ja kirjoituksista. Mut mä en kuitenkaan heitä viesteissä sellaista mitä en livenä heittäisi. Heijastan kuitenkin omaa persoonaa viestittelyssä. En esitä mitään, vaan olen oma itseni.
Edelliseen oman viestiin lisäten, teen syviä analyysejä itsekseni, joita helposti sitten jaan "kirjakielellä" tänne. Ylianalysointi onkin mun huono puoli, ja sen huomaa jos lukee edellisiä viestejä :D
Tuo kumppanin löytyminen "projektina" kuvastaa aika hyvin asiaa. Vaikka kumppanin löytyminen projektina saattaakin kuulostaa aika negatiiviselta.

Jotain tuon tyylistä seuran löytäminen Tinderistä taitaa valitettavasti vaatia. Omana itsenään olemalla ei pitkälle päästä, ellei ole aivan helvetin komea. :facepalm:

Sally_Spectra

BANNATTU
BANNED
Jotain tuon tyylistä seuran löytäminen Tinderistä taitaa valitettavasti vaatia. Omana itsenään olemalla ei pitkälle päästä, ellei ole aivan helvetin komea. :facepalm:
Mitäs sitten kun se nainen löytyy, vedätkö roolia loppuun asti vai uskallatko jossain vaiheessa olla oma itsesi?

Omana itsenään oleminen tulee luonnostaan omasta itsestään. Tätä on vaikea kuvailla. Se on jotain sydämen, järjen, tunteen ja oman identiteetin kokonaisuus. Tähän päälle se, että on täysin sujut itsensä kanssa eikä mikään ns. romahduta sun itsetuntoa. Omaa itseään voi tuunata ja kehittää etenkin sanavarastoilla, huumorilla, flirtillä jne.

Eli se pohja ja tärkein asia on juurikin se, että olet oma itsesi. Voit sitten lisätä siihen palasia.

En osaa kyllä olla avuksi koska menin naimisiin sen ainoan ukon kanssa, jolle vaivauduin laittamaan viestiä. Mitään mindfullness akrobatiaa ei tarvittu. Jotenkin vaan siitä huolimatta tuo speksien viilaaminen kuulostaa jotenkin harmaalta alueelta. Olisiko parempi panostaa olemukseen, kuviin? Nainen ei ehkä vastaa, mutta yleensä kuitenkin katsoo nämä.

Yksi jantteri avasi kerran keskustelun kertomalla pitkällä vuodatuksella, että treenaava mieskin voi elää ihan tavallisen naisen kanssa eikä vaadi että nainen käy salilla. Toimi ainakin silleen, että muistan tämän vieläkin. T: tavallinen nainen?

Eräs 22.v halusi seuraa vanhemmasta naisesta. (Olin 29.v)

Eräs puhui kolme viikkoa ummet ja lammet eikä koskaan pyytänyt kahville. Kun en ehtinyt vastata päivään koska tapasin mieheni, niin blokkasi palvelussa.

Kuulostaa kyllä että deittailusta tehty ihan helvetin vaikeeta tänä päivänä. Sairasta myös miten ulkonäkö keskeisessä maailmassa eletään.

Eikö naisia muka pysty lähestymään ilman tinderiä yms nykypäivänä?
Pystyy - baareissa tätä tapahtuu ainakin. Kaverini on löytänyt yhtä suhdetta lukuunottamatta kaikki suhteensa baarista/yökerhosta.

Sain parikymppisenä satoja viestejä parissa päivässä. En ollut varautunut siihen (tavallisena naisena) - eikä tuollaisen määrän selvittely käy enää edes kovin helposti. Olisi pitänyt päivätyönä käydä niitä läpi. Kolmekymppisenä olikin vähän eri meno. Toki tiesin ja oletin että niin tulee olemaan.

Mutta siis ulkonäkökeskeisyys varmasti korostuu erityisesti silloin kun kyse nuoremmista naishenkilöistä ja viestejä on ehkä se sata ja pitää jotenkin edetä. Jos myös puhuu todella monelle, siitä katoaa persoonallisuus. Itse en halunnut keskustella kuin muutaman kanssa, ja en tapaillut päällekkäin. Joten väkisin slotti oli vain muutamalle.

Huvikseni kävin kolmekymppisenä kilpailijat läpi, ja nauroin ääneen kun joillakin ihan tavis salimummoilla oikeasti luki jotain tyyliin ”jos en vastaa, en ole kiinnostunut, en vastaa inttäjille” Kieltämättä voi neste nousta päähän osalla naisia treffipalstoilla. Ja naisia myös oli vähemmän, Tinderissäkin.

Sain parikymppisenä satoja viestejä parissa päivässä. En ollut varautunut siihen (tavallisena naisena) - eikä tuollaisen määrän selvittely käy enää edes kovin helposti. Olisi pitänyt päivätyönä käydä niitä läpi. Kolmekymppisenä olikin vähän eri meno. Toki tiesin ja oletin että niin tulee olemaan.

Mutta siis ulkonäkökeskeisyys varmasti korostuu erityisesti silloin kun kyse nuoremmista naishenkilöistä ja viestejä on ehkä se sata ja pitää jotenkin edetä. Jos myös puhuu todella monelle, siitä katoaa persoonallisuus. Itse en halunnut keskustella kuin muutaman kanssa, ja en tapaillut päällekkäin. Joten väkisin slotti oli vain muutamalle.

Huvikseni kävin kolmekymppisenä kilpailijat läpi, ja nauroin ääneen kun joillakin ihan tavis salimummoilla oikeasti luki jotain tyyliin ”jos en vastaa, en ole kiinnostunut, en vastaa inttäjille” Kieltämättä voi neste nousta päähän osalla naisia treffipalstoilla. Ja naisia myös oli vähemmän, Tinderissäkin.
Tinderissä kuitenkin pitää tykätä itse ensin, ennen kuin toinen voi lähettää viestejä. Miksi tykätä niin monesta miehestä kerralla? :hmm:

Puhuin vanhoista treffipalstoista. Ei edes ollut Tinderiä kun olin parikymppinen. Tinderiä en ole käyttänyt kuin hetken, enkä oikein muista miten toimii. Sen muistan, että meni jumiin niin en edes voinut lopulta vastailla kenellekään. Tulipa ghostattua kerralla. Itsellä taisi olla muutama kymmenen matchia. Ehkä viitisenkymmentä. Ajan kanssa olisi voinut toki olla isompi luku. Mutta itsellä oli suht laaja ikähaarukka.

Puhuin vanhoista treffipalstoista. Ei edes ollut Tinderiä kun olin parikymppinen. Tinderiä en ole käyttänyt kuin hetken, enkä oikein muista miten toimii. Sen muistan, että meni jumiin niin en edes voinut lopulta vastailla kenellekään. Tulipa ghostattua kerralla. Itsellä taisi olla muutama kymmenen matchia. Ehkä viitisenkymmentä. Ajan kanssa olisi voinut toki olla isompi luku. Mutta itsellä oli suht laaja ikähaarukka.
No tuo 50 matchia on sekin sen verran iso määrä, ettei niihin pysty edes pintapuolisesti tutustumaan, joten saman kysymyksen voisi esittää siitäkin.

Mitäs sitten kun se nainen löytyy, vedätkö roolia loppuun asti vai uskallatko jossain vaiheessa olla oma itsesi?
No en tiedä, kun en ole itse tuota harrastanut. Mutta olettaisin että monet haluaa vaan päästä jyystämään, johon se varmaankin toimii ihan hyvin. Ehkä tolleen myös voisi löytää suhteen, jos tiputtaa feikkaamisen pikkuhiljaa pois, silleen että ehtii saada naisen "tunnekoukkuun" tai jotain sen tapaista.

Ai 50 Tinder-matchia paljon?! "Miksi tykätä niin monesta kerralla?"

2015 kesään tms saakka Tinderissä ei ollut mitään rajoitusta montako Likeä päivässä voi laittaa. Siksipä laitoin 2014 syksyllä varmaan 30000 Likeä. Pahimpana viikonloppuna kaikille naisille 9 tai 11km (en muista kumpi) Helsingin keskustasta, noin 10000 ehkä. Mahdollisimman nopeasti, kuvia tai mitään katsomatta. Tuli match 99 naisen ja 1 shemalen kanssa. Yhtäkään noista ei tullut tavattua, yllättäen.

Mutta oli Tinder tuolloin paljon järkevämpi ja käyttäjäystävällisempi kuin nykyään.

Tarkoitukseni ei tietenkään ollut keräillä matcheja. Miksi se kenenkään itsetuntoa kohottaisi jos 10k Likeä johtaa matchiin 99 naisen (ja yhden shemalen) kanssa. Tarkoitus oli vaan mahdollisimman vähällä vaivalla löytää kiinnostavat naiset. En kiinnostu naisista jotka eivät kiinnostu naisista.

Sitten 99 matchista (eli niistä jotka ovat täyttäneet isoimman kriteerini: kiinnostuneet minusta) tuli poimittua kiinnostavia ja laitettua viestiä (noin 15 matchia poistin naamaraja- ja muista vastaavista syistä johtuen, eli hyvin pienen osan). Noin kymmenelle laitoin viestin, kahden kanssa tuli viestiteltyä niin paljon että ehdottivat että tulisin FB-kaveriksi. Kummallakin oli kuitenkin lapsia ja ylipainoa ja asuivat kaukana ja liian vähän oli yhteisiä asioita joten hyvin kauaksi jäi se että olisin jaksanut alkaa tapaamista sopimaan (jos, niin maksimi olisi ollut viikonloppu kera parin panon, eli parisuhdekuviot jne hyvin kaukana).

Nykyään kun Likejä voi laittaa 50 per 12 tuntia niin match 99 naisen kanssa vienee arviolta... ..nykyisellä noin 1 match per kuukausi -tahdilla reilut 8 vuotta. Motivaatio puskemiselle on olematon, ottaen huomioon että Tinderin kulta-aikoina 2014-2016 sain yhteensä noin 1000 matchia, joista maksimisuoritus oli 5-6 kaveritapaamista yhden Haloo Helsinki -fanin kanssa. Keskimäärin menisi sata vuotta päästä uudelleen samaan.

On paljon todennäköisempää että nykyisistä noin 70 matchista (joista suurin osa 5-8v takaa) löydän jotain, on se sitten kirjekaveri, livekaveri, nettituttu, tai hyvän viikon tuttu. Motivaatio tonkimiselle pieni, koska jokaisesta naisesta tiedän, että hän on ollut 1-8 vuotta matchinani ilman että hänelle on koskaan tullut pakottava tarve laittaa minulle viesti. Minä en ole Manulle illallinen. Mutta voin olla diktaattori joka syö pöytään pannun pannarin.

Kaikki hyvät mätsit ja potentiaaliset naiset ovat tulleet isoista kaupungeista. On tässä jokunen lähialueeltakin tullut, mut ihan selkeästi Helsinki ja Tampere ovat parhaita Tinderin kannalta. Onneksi asun siinä välissä niin aika helppo kulkea.

Pyysin tinderiltä kaiken datan jota niillä minusta oli, ja pienellä tutkiskelulla sain siitä irti seuraavat luvut. Oon 30 v mies Tampereelta ja liityin tinderiin huhtikuussa 2021. Oon töissä IT-alalla ja ihan tavallisen näköinen. Kaikki profiilin kuvat ovat laadukkaita ja tekstiä on niin paljon kuin siihen mahtuu.

Passes: 73987
Likes / actions: 10,4 %
Matches: 245
Matches / likes: 2,8 %
Conversations: 101

Näistä n. 10 kanssa oon päätynyt treffeille mutta kenenkään kanssa en ole toista kertaa tavannut. Oon päätynyt sellaiseen johtopäätökseen että tinderin selaaminen on ihan hauskaa tylsinä hetkinä, mutta parhaat ihmissuhteet oon löytänyt ihan livenä juttelemalla. Mulla ei ole parisuhteeseen mikään kiire, ja seuraa riittää ilman tinderiäkin. Baareissa tms. yöelämässä en kulje.

Tinderini on aivan rikki.

Ensin ei 2 kuukauteen tullut yhtään Likeä. Sitten kun profiilini piilotettiin selaajilta taukoni takia ja tein paluun, niin 10 minsaan tuli 3 Likeä. Sen jälkeen ei kuitenkaan viikkoon yhtään.

Kun tulee se ilmoitus "Hups, missasit Liken, hanki Gold niin et enää missaa", eli suomeksi laitan X jollekin jolta olen saanut Liken, niin Likejen määrä ei muutu. Eikös niiden pitäisi tuossa vaiheessa kadota? Koska oikeastihan olen varmasti laittanut monta sataa raksia naisille joilta olen saanut Liken. 19 ei voi pitää paikkaansa, jos sisältää myös raksitetut naiset.

Tänään aamulla tuli ilmoitus että olen saanut Super Liken. Tuokin vaikuttaa kusetukselta, koska Likejen määrä pysyi samana. Ja yleensä Super Liken laittajan profiili tulee hyvin nopeasti vastaan, nyt ei tunnu tulevan millään.

Minulla on myös asetuksena että näytä vain etäisyys-asetusteni sisällä olevia naisia, mutta silti 10% naisprofiileista on n. 7500 km päästä. Thaimaasta lähes kaikki, jostain syystä. Ei koskaan 3000-6999km, tai yli 8000 km. Jopa Afrikasta olevatkin ovat jostain 7644 km päästä.

Kerran viikossa tulee se "You have a secret admirer" jossa neljä sumeaa luukkua, josta voin valita yhden, jonka takana on Liken laittanut nainen. En usko saavani matchejä tänä vuonna muuten kuin tuota kautta.

Maalaisjärjellä ajateltuna olen shadowbannattu, koska 7. kesäkuuta jälkeen olen saanut vain 4 Likeä, joista ne paluuni jälkeiset 3 olivat joko kusetusta tai "uuden" profiilin boostista johtuvia. 3.-6. kesäkuuta sain muistaakseni 9 matchia ja 10 Likeä, eli 19 Likeä. Pelkän tinder scoren lasku tuskin noin dramaattisesti vaikuttaisi, koska eikös se laskisi asteittain.

Onko muilla kokemuksia vastaavista jumitiloista?

Toki järkevintä olisi aloittaa puhtaalta pöydältä, mutta koska en koe että edellisen 8 vuodenkaan aikana Tinder olisi erityisen hyvin toiminut juuri muuhun kuin random-naisten kuvien selailuun, ja sen aistimiseen mikä on nykyään pop naisten keskuudessa, niin samaa voin jatkaa nykyiselläkin profiilillani.

Tinderini on aivan rikki.

Ensin ei 2 kuukauteen tullut yhtään Likeä. Sitten kun profiilini piilotettiin selaajilta taukoni takia ja tein paluun, niin 10 minsaan tuli 3 Likeä. Sen jälkeen ei kuitenkaan viikkoon yhtään.

Kun tulee se ilmoitus "Hups, missasit Liken, hanki Gold niin et enää missaa", eli suomeksi laitan X jollekin jolta olen saanut Liken, niin Likejen määrä ei muutu. Eikös niiden pitäisi tuossa vaiheessa kadota? Koska oikeastihan olen varmasti laittanut monta sataa raksia naisille joilta olen saanut Liken. 19 ei voi pitää paikkaansa, jos sisältää myös raksitetut naiset.

Tänään aamulla tuli ilmoitus että olen saanut Super Liken. Tuokin vaikuttaa kusetukselta, koska Likejen määrä pysyi samana. Ja yleensä Super Liken laittajan profiili tulee hyvin nopeasti vastaan, nyt ei tunnu tulevan millään.

Minulla on myös asetuksena että näytä vain etäisyys-asetusteni sisällä olevia naisia, mutta silti 10% naisprofiileista on n. 7500 km päästä. Thaimaasta lähes kaikki, jostain syystä. Ei koskaan 3000-6999km, tai yli 8000 km. Jopa Afrikasta olevatkin ovat jostain 7644 km päästä.

Kerran viikossa tulee se "You have a secret admirer" jossa neljä sumeaa luukkua, josta voin valita yhden, jonka takana on Liken laittanut nainen. En usko saavani matchejä tänä vuonna muuten kuin tuota kautta.

Maalaisjärjellä ajateltuna olen shadowbannattu, koska 7. kesäkuuta jälkeen olen saanut vain 4 Likeä, joista ne paluuni jälkeiset 3 olivat joko kusetusta tai "uuden" profiilin boostista johtuvia. 3.-6. kesäkuuta sain muistaakseni 9 matchia ja 10 Likeä, eli 19 Likeä. Pelkän tinder scoren lasku tuskin noin dramaattisesti vaikuttaisi, koska eikös se laskisi asteittain.

Onko muilla kokemuksia vastaavista jumitiloista?

Toki järkevintä olisi aloittaa puhtaalta pöydältä, mutta koska en koe että edellisen 8 vuodenkaan aikana Tinder olisi erityisen hyvin toiminut juuri muuhun kuin random-naisten kuvien selailuun, ja sen aistimiseen mikä on nykyään pop naisten keskuudessa, niin samaa voin jatkaa nykyiselläkin profiilillani.
Goldia käyttäneenä Gold-tykkäys poistuu Gold-lukemista vain silloin, kun sen erikseen siltä välilehdeltä poistaa. Vaikka siis nainen tulisi vastaan normiselailussa ja laitat ruksia, hän ei silti poistu Gold-tykkäyksistäsi.

Pyysin tinderiltä kaiken datan jota niillä minusta oli, ja pienellä tutkiskelulla sain siitä irti seuraavat luvut. Oon 30 v mies Tampereelta ja liityin tinderiin huhtikuussa 2021. Oon töissä IT-alalla ja ihan tavallisen näköinen. Kaikki profiilin kuvat ovat laadukkaita ja tekstiä on niin paljon kuin siihen mahtuu.

Passes: 73987
Likes / actions: 10,4 %
Matches: 245
Matches / likes: 2,8 %
Conversations: 101

Näistä n. 10 kanssa oon päätynyt treffeille mutta kenenkään kanssa en ole toista kertaa tavannut. Oon päätynyt sellaiseen johtopäätökseen että tinderin selaaminen on ihan hauskaa tylsinä hetkinä, mutta parhaat ihmissuhteet oon löytänyt ihan livenä juttelemalla. Mulla ei ole parisuhteeseen mikään kiire, ja seuraa riittää ilman tinderiäkin. Baareissa tms. yöelämässä en kulje.
Täytyy itsekin pyytää data, mutta mätseihin nähden sulla on kyllä armottoman vähän treffejä, eikä yhtään jatkoa. Mistähä voi johtua? Oletko jostain syystä osoittautunut viestittelyssä tai livenä sellaiselta, mikä naiselle on turnoff? Siis heitän vaan ihan lonkalta nyt.

Jos olet saanut näin amismatikalla 15 mätsiä kuukaudessa, se on aika hyvin jo.

Mä oon alle puolessa vuodessa käynyt varmaa jo 20+ treffeillä. Tosin pitkään se oli sosialisoitumista, hauskanpitoa, jne. kun erosin viime vuoden lopulla.

Mut toki jos olet livenä löytänyt kumppanit, kannattaa jatkaa samaan malliin :)

Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
185 685
Jäsenet
60 638
Uusin jäsen
TommiPe

Hinta.fi

Ylös Bottom