- Liittynyt
- 17.07.2018
- Viestejä
- 1 494
Elikkäs oma liittymä on paikalliselta palveluntarjoajalta. Yleensä toimii hyvin, mutta joskus tökkii.
Sattui kerran niin että viikolla oli pätkimistä ja viikonloppuna ei sitten nettiä ollenkaan moneen tuntiin.
Noh, viikonloppuna soittelin helpparinumeroon ja siellä sanottiin että ei nyt viikonloppuna voi tehdä mitään kun ei ole mitään yleistä virheilmoitusta päällä.
Pitää kuulemma asioikseen kutsua asentaja paikalle tutkimaan mistä häiriöt johtuu, niin se sitten saattaa maksaa sinulle satasia koska eivät pysty paikallistamaan häiriöitä kun se on kuulemma niin hankalaa kaapeliverkossa.
Että viikonloppuna on vain joku numero jonne voi soittaa ja jättää vikailmoituksen päivystävälle hepulle, joka sanoo että "en mä nyt voi mitään tehdä muuta kuin laittaa tän viestin eteenpäin, välitän tiedon ja asentajat kattelee sitten maanantaina."
Eli palveluntarjoaja joka tarjoaa 24/7 nettiä, minkä luulisi olevan normi tänä päivänä, ei kuitenkaan tee mitään sen suhteen että viikonloppunakin saisi jotain palvelua?
Viikolla arkipäivinä joskus ongelmia ollut myös, ja silloin soittamalla on saanut asiallista palvelua (8:00-17:00) teknisestä tuesta sieltä ja ongelma ratkennut pian, tämä myönnettäköön.
Miksi tarjota jotain mitä eivät pysty toimittamaan?
Luuleeko ne tuolla että ihmiset ei tarvitse nettiä viikonloppuisin?
Tai ilta-aikaan ei ole kunnon asiakaspalvelua tarjolla?
Ja tämä helvetin kokemus on samalta palveluntarjoalta pari kesää sitten.
Aina joskus siinä klo 17:00:n jälkeen alkoi netti pätkimään ja pätkimistä jatkui sinne iltaysiin asti viikkotolkulla.
Puhelinrumbaa tuli harrastettua liikaakin kyseisen operaattorin aspan kanssa ja hyvin vähän osasivat tehdä asialle mitään.
Jossain vaiheessa ongelma ratkesi, mutta koskaan en selitystä tai hyvitystä saanut mistä se johtui.
Kyseessä on paikallinen toimija jolla on monopolit kiinteisiin liittymiin.
Langattomat liittymät oli ihan scheisseä täällä se 5 vuotta sitten, toki nyt nuo tuntuu parantuneen.
Toinen liittymä rinnalla nyt Elisalta langattomana ja tuntuu toimivan. Harkitsen vakavissani tuon nykyisen kiinteän netin iritsanomista.
Ihan vain mielenkiinnosta, millaista on vaikka Elisan tai Telian aspa.
Sattui kerran niin että viikolla oli pätkimistä ja viikonloppuna ei sitten nettiä ollenkaan moneen tuntiin.
Noh, viikonloppuna soittelin helpparinumeroon ja siellä sanottiin että ei nyt viikonloppuna voi tehdä mitään kun ei ole mitään yleistä virheilmoitusta päällä.
Pitää kuulemma asioikseen kutsua asentaja paikalle tutkimaan mistä häiriöt johtuu, niin se sitten saattaa maksaa sinulle satasia koska eivät pysty paikallistamaan häiriöitä kun se on kuulemma niin hankalaa kaapeliverkossa.
Että viikonloppuna on vain joku numero jonne voi soittaa ja jättää vikailmoituksen päivystävälle hepulle, joka sanoo että "en mä nyt voi mitään tehdä muuta kuin laittaa tän viestin eteenpäin, välitän tiedon ja asentajat kattelee sitten maanantaina."
Eli palveluntarjoaja joka tarjoaa 24/7 nettiä, minkä luulisi olevan normi tänä päivänä, ei kuitenkaan tee mitään sen suhteen että viikonloppunakin saisi jotain palvelua?
Viikolla arkipäivinä joskus ongelmia ollut myös, ja silloin soittamalla on saanut asiallista palvelua (8:00-17:00) teknisestä tuesta sieltä ja ongelma ratkennut pian, tämä myönnettäköön.
Miksi tarjota jotain mitä eivät pysty toimittamaan?
Luuleeko ne tuolla että ihmiset ei tarvitse nettiä viikonloppuisin?
Tai ilta-aikaan ei ole kunnon asiakaspalvelua tarjolla?
Ja tämä helvetin kokemus on samalta palveluntarjoalta pari kesää sitten.
Aina joskus siinä klo 17:00:n jälkeen alkoi netti pätkimään ja pätkimistä jatkui sinne iltaysiin asti viikkotolkulla.
Puhelinrumbaa tuli harrastettua liikaakin kyseisen operaattorin aspan kanssa ja hyvin vähän osasivat tehdä asialle mitään.
Jossain vaiheessa ongelma ratkesi, mutta koskaan en selitystä tai hyvitystä saanut mistä se johtui.
Kyseessä on paikallinen toimija jolla on monopolit kiinteisiin liittymiin.
Langattomat liittymät oli ihan scheisseä täällä se 5 vuotta sitten, toki nyt nuo tuntuu parantuneen.
Toinen liittymä rinnalla nyt Elisalta langattomana ja tuntuu toimivan. Harkitsen vakavissani tuon nykyisen kiinteän netin iritsanomista.
Ihan vain mielenkiinnosta, millaista on vaikka Elisan tai Telian aspa.